Διδακτική επίσκεψη στο Ευγενίδειο Ίδρυμα (εργαστήριο UtechLab) – Περιήγηση στο ΚΠΙΣΝ

eygen

Η τεχνολογία εξελίσσεται με αστραπιαίο ρυθμό και οι όροι όπως “Ρομποτική” και “ΣΤΕΜ” έχουν ενσωματωθεί στην καθημερινότητά μας. Το πεδίο της εκπαίδευσης δεν αποτελεί εξαίρεση, αλλά κι αυτό αλλάζει με ταχείς ρυθμούς.

Με γνώμονα το ενδιαφέρον των μαθητριών/μαθητών να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες, διοργανώθηκε μια διδακτική επίσκεψη στις 20 Μαρτίου για τα τμήματα Γ2 & Γ4 του σχολείου, με στόχο την εξοικείωσή τους με το εργαλείο του Arduino και την εκμάθηση της λειτουργίας του. Συγκεκριμένα, παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Εισαγωγικές έννοιες του Arduino και του προγραμματισμού του”, το οποίο είχε τους εξής στόχους:

  • Εισαγωγή στην πλακέτα ανοικτού κώδικα Arduino και στις δυνατότητες της.
  • Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας και της αξιοποίησης  της.
  • Εξοικείωση με τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα σύνδεσης (αισθητήρες, ενεργοποιητές LED κλπ.).
  • Εισαγωγή στον προγραμματισμό μέσω της πλατφόρμας IDE και τη χρήση κώδικα λίστας εντολών.
  • Δημιουργία του πρώτου αυτοματισμού προσομοίωσης της λειτουργίας ενός φαναριού κυκλοφορίας οχημάτων.

Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, οι μαθήτριες/μαθητές επέκτειναν τις γνώσεις τους, αναλύοντας τα στοιχεία ενός συστήματος αυτοματισμού που βασίζεται στο Arduino. Μέσω φαντασίας, πειραματισμού και κατάλληλου προγραμματισμού, έμαθαν να δημιουργούν διαδραστικές  κατασκευές στο πλαίσιο μιας εκπαίδευσης ΣΤΕΜ, με στόχο την επίλυση προβλημάτων του πραγματικού κόσμου.

Μετά το τέλος του εργαστηρίου ακολούθησε περιήγηση των μαθητριών/μαθητών  στο Κέντρο Πολιτισμού  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Οι  μαθήτριες/μαθητές εξερεύνησαν πολλούς χώρους του ιδρύματος (παιδότοπους, βοτανικό πάρκο, Φάρο, βιβλιοθήκη, μεγάλο κανάλι).

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Διδακτικές Επισκέψεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Διδακτική Επίσκεψη στο Μουσείο Ηρακλειδών

hrakl

“Η τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence – ΑΙ) αλλάζει καθημερινά τον τρόπο που εργαζόμαστε, που αναζητούμε πληροφορίες, που κάνουμε τις αγορές μας.

Η συμμετοχή των μαθητών σε ένα πρόγραμμα γνωριμίας με την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) αποτελεί μια ευκαιρία να κατανοήσουν πώς η ΤΝ επηρεάζει καθημερινές μας δραστηριότητες, όπως τον τρόπο εργασίας, την αναζήτηση πληροφοριών και τις αγορές που πραγματοποιούμε. Αυτό το δυναμικά εξελισσόμενο εργαλείο απαιτεί έξυπνη και συνειδητή χρήση, με έμφαση στον σεβασμό προς τον άνθρωπο.

Με βάση την ανησυχία και το ενδιαφέρον των μαθητών για την ΤΝ, διοργανώθηκε μια διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ηρακλειδών στις 06 Μαρτίου για τα τμήματα Γ1& Γ3 του σχολείου μας, με σκοπό την ενημέρωσή τους για τις τρέχουσες εξελίξεις στον τομέα αυτόν. Συγκεκριμένα, παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Τεχνητή Νοημοσύνη για εφήβους”, το οποίο είχε τους ακόλουθους στόχους:

  • Εισαγωγή στην έννοια της Τεχνητής Νοημοσύνης και της ιστορίας της.
  • Εξοικείωση με τους όρους και τις βασικές έννοιες της ΤΝ.
  • Διάκριση μεταξύ νοημόνων και μη νοημόνων συστημάτων.
  • Κατανόηση της ηθικής πλευράς της ΤΝ και σημασίας της.

Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, οι μαθητές απέκτησαν τη δυνατότητα να αναλύουν τα κρυφά στοιχεία ενός συστήματος ΤΝ, να διακρίνουν τι αποτελεί νοήμον σύστημα και τι όχι, καθώς και να αντιληφθούν την ηθική διάσταση της ΤΝ και τη σημασία της.

Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος, απολαμβάνοντας  την ηλιόλουστη μέρα, οι μαθητές περιηγήθηκαν στα πέριξ του Θησείου με θέα την Ακρόπολη.

mousirakl

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Διδακτικές Επισκέψεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Με το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ κατά του σχολικού εκφοβισμού

chamogelo

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, της 6ης Μαρτίου, το σχολείο μας συμμετείχε στο Θεματικό Πολυήμερο δράσεων στο Κορωπί Αττικής με θεματική Ενότητα: ¨Ενδοσχολική βία κι Εκφοβισμός“.

Συγκεκριμένα την Τρίτη 5 Μαρτίου τα τμήματα Β1 και Β3 επισκέφτηκαν τον Πολυχώρο του οργανισμού  «το Χαμόγελο του Παιδιού» για να συμμετάσχουν σε μια βιωματική δράση ευαισθητοποίησης κατά του σχολικού bullying.

Αρχικά, οι μαθητές/τριες πληροφορήθηκαν για την ιστορία του μη κερδοσκοπικού οργανισμού και συγκεκριμένα για το πρόσωπο που χάρη σε αυτόν ιδρύθηκε «Το Χαμόγελο του Παιδιού», τον μικρό Ανδρέα Γιαννόπουλο, ο οποίος λίγο πριν πεθάνει από καρκίνο, αποτύπωσε το όραμά του στο προσωπικό του ημερολόγιο. Επιθυμία του να ιδρυθεί ένας σύλλογος για να έχουν όλα τα παιδιά ένα ΧΑΜΟΓΕΛΟ!

Ολοκληρώθηκε η σύντομη ενημέρωση με τους σταθερούς άξονες δράσεων του οργανισμού που αφορούν στην προστασία παιδιών από κάθε μορφή βίας, την αντιμετώπιση περιστατικών εξαφάνισης παιδιών, την παροχή ιατρικής βοήθειας σε παιδιά με προβλήματα υγείας  και στην οικονομική στήριξη οικογενειών που βρίσκονται σε κατάσταση φτώχειας.

Στη συνέχεια η ψυχολόγος από την επιστημονική ομάδα του Χαμόγελου με έναυσμα μια δομημένη κατασκευασμένη ιστορία ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, η οποία παρουσιάστηκε μέσω σχετικών βίντεο, ζήτησε στο πρώτο μέρος του προγράμματος από τους μαθητές/τριες να προσεγγίσουν τους ρόλους του θύτη και θύματος του περιστατικού. Το βιωματικό εργαστήριο αποσκοπούσε να κατανοήσουν οι μαθητές και μαθήτριες τη διαφορά της σχολικής βίας από την απλή επιθετικότητα, να αντιληφθούν τη ρητορική του μίσους, να βιώσουν μέσω της ενσυναίσθησης το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας από την πλευρά του θύτη και του θύματος και να αναγνωρίσουν τις διαθέσιμες πηγές βοήθειας.

Στο δεύτερο μέρος οι μαθητές/τριες προσεγγίζουν το ρόλο των παρατηρητών του περιστατικού της ενδοσχολικής βίας, προκειμένου να συνειδητοποιήσουν ότι η αδυναμία ή η απάθεια των παρατηρητών να πράξουν κάτι ισοδυναμεί με σιωπηρή συγκατάθεση για τη συνέχιση της επιθετικότητας και να κατανοήσουν ότι με κατάλληλες  ενέργειες και όλοι μαζί θα σπάσουμε τον κύκλο της βίας, οικοδομώντας έναν κόσμο συμπερίληψης, αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού.

Στο τέλος, οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν την Παραδοσιακή Φάρμα που υπάρχει στο χώρο  για να γνωρίσουν από κοντά τα ζωάκια που φιλοξενούνται εκεί για θεραπευτικό σκοπό.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο padlet.com

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Διδακτικές Επισκέψεις | Γράψτε σχόλιο

Οι ψηφιακές συναναστροφές … με όρια και κανόνες!

dioxixar1

Την Τρίτη 27-2-2024 μετά από πρόσκληση της Διεύθυνσης πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του σχολείου μας ομιλία σχετικά με τους κινδύνους της χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης από τον εξειδικευμένο ψυχολόγο του τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κ. Γ. Νάκο.

Η ομιλία απευθυνόταν σε όλη τη σχολική κοινότητα, μαθητές, γονείς-κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς, και εστιαζόταν στις εξής θεματικές:

  • διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying) και ποινικές επιπτώσεις
  • κίνδυνοι που ελλοχεύουν στην περιήγηση στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και απειλούν την πραγματική μας ζωή και
  • οδηγίες- συμβουλές προς τους ενηλίκους για την προστασία των ανηλίκων στο Διαδίκτυο και οδηγίες συμβουλές προς τους ανηλίκους για την προστασία τους κατά τη διαδικτυακή τους δράση.

dioxixar2

Με την προβολή πραγματικών περιστατικών διαδικτυακής βίας μέσω video και τη διαδραστική παρουσίαση του ομιλητή οι μαθητές/τριες , οι γονείς-κηδεμόνες και οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για την ηλεκτρονική ταυτότητα (αποτύπωμα), τρόπους προστασίας των προσωπικών δεδομένων από κακόβουλους χρήστες και  για τις απειλές και παγίδες του Διαδικτύου. Επιπλέον, ο αξιωματικός της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κατέστησε την προσοχή σε όλους για νέα είδη εκφοβισμών, όπως Sextortion , όπου ο δράστης εξαπατά ή εξαναγκάζει το θύμα να μοιραστεί ιδιαίτερα προσωπικές φωτογραφίες ή βίντεο και στη συνέχεια απειλεί να δημοσιοποιήσει το υλικό, αν το θύμα δεν τον πληρώσει ή αν δεν δεχτεί να στείλει περισσότερες φωτογραφίες ή βίντεο και το sexting, ανταλλαγή σεξουαλικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία  o κ. Νάκος μας συμβούλευσε να μένουμε ενημερωμένοι για θέματα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο και για περισσότερες συμβουλές να ανατρέξουμε στο www.cyberkid.gov.gr ή κατεβάζοντας την εφαρμογή Cyberkid. Σε περίπτωση που κάτι συμβεί στη διαδικτυακή μας δράση και μας σε φέρει σε πολύ δύσκολη θέση  ενημερώνουμε κάποιον ενήλικα που εμπιστευόμαστε ή επικοινωνούμε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο 11188 ή στέλνοντας  email στο ccu@cybercrimeunit.gov.gr

Κατά τη διάρκεια και στο τέλος της παρουσίασης οι μαθητές/τριες και οι γονείς απηύθυναν ερωτήσεις στον ομιλητή που αφορούσαν ζητήματα ασφάλειας στο Διαδίκτυο και έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.

Την επόμενη ημέρα διανεμήθηκε ένα ερωτηματολόγιο για τη χρήση του Διαδικτύου το οποίο συμπληρώθηκε από τους μαθητές/τριες του σχολείου μας με σκοπό τη διερεύνηση κυρίως της επιδραστικότητας της ομιλίας στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών. Τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για σχολική χρήση, αποτυπώνονται σε συνημμένο αρχείο με γραφήματα.

Αναφορά αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

 

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Παγκόσμια ημέρα Ελληνικής γλώσσας

Afisa

Με αφορμή τον εορτασμό της  Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας την 9η Φεβρουαρίου, ημέρα μνήμης του  εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού, το σχολείο μας οργάνωσε δράσεις, με σκοπό την κατανόηση  από τους μαθητές της σημασίας της Ελληνικής Γλώσσας και την ανάδειξη της διαρκούς συμβολής της στην ανάπτυξη του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου πολιτισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, τα τμήματα Γ1 και Γ2 την Τετάρτη 14 και την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου αντίστοιχα, κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Γλωσσικής Διδασκαλίας, παρακολούθησαν σύντομα βίντεο και μελέτησαν αποσπάσματα κειμένων που αναφέρονται στην αδιάλειπτη παρουσία της Ελληνικής Γλώσσας για περίπου τέσσερις χιλιάδες χρόνια και στην εξέχουσα συμβολή της στην παγκόσμια επιστήμη και λογοτεχνία. Οι δράσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα προβολών και στη βιβλιοθήκη του σχολείου, και ολοκληρώθηκαν με έναν σύντομο διαγωνισμό Γλώσσας που ενθουσίασε τους μαθητές τόσο, ώστε ήταν διατεθειμένοι να χάσουν ακόμα  και το διάλειμμά τους.

Εργάστηκαν σε ομάδες με πολλή προθυμία , συνεργάστηκαν άψογα και συμπλήρωσαν το φύλλο εργασίας τους με τίτλο: «Ομιλείτε Ελληνικά;», που βασίστηκε σε παιχνίδια λεξιλογίου και φράσεων της Αρχαίας και Νέας Ελληνικής, διαπιστώνοντας έτσι την αδιάσπαστη συνέχεια της γλώσσας μας.

 

Τι είπαν οι μαθητές μας.

Στην ομάδα μας άρεσαν πολύ τα βίντεο με τους ανθρώπους από το εξωτερικό που τιμούν και αγαπούν τη γλώσσα μας, γι’ αυτό και τη μαθαίνουν. Επίσης διασκεδάσαμε πολύ με τo αφιέρωμα της Φίνος Φιλμ για την παγκόσμια ημέρα ελληνικής γλώσσας. Μας εντυπωσίασε η επιστολή του Ζολώτα, γιατί μας βοήθησε να καταλάβουμε πόσες ελληνικές λέξεις χρησιμοποιούνται στην Αγγλική γλώσσα. Τέλος, το φύλλο εργασίας «Ομιλείτε Ελληνικά» μας φάνηκε ενδιαφέρον παρόλο που μας δυσκόλεψε. Ζωή, Μελίνα, Θαλής, Χρύσπα.

 

Καλή η δράση. Μας βοήθησε να εξασκήσουμε τη γλώσσα μας. Ήταν μια ευχάριστη εμπειρία με συνεργασία και ομαδικό πνεύμα. Δημήτρης, Χρήστος, Μιχάλης , Γιάννης.

 

Στην ομάδα μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα η ομαδική διδασκαλία για την παγκόσμια ημέρα της Ελληνικής γλώσσας. Μάθαμε αρκετά για τη γλώσσα μας μέσω αυτού του project, όχι μόνο για το πόσοι άνθρωποι τη μιλούν αλλά και για τη σημασία της για τον παγκόσμιο πολιτισμό.

Γεωργία, Χρήστος, Δέσποινα, Δημήτρης, Γεωργία

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Μάθε. εμπνεύσου, γίνε δημιουργός…

dimotikopeiraia

Τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου τα τμήματα Γ1 και Γ2 του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Δημοτικό θέατρο Πειραιά και πήραν μέρος σε ένα πρωτότυπο ευρωπαϊκό  εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο «Ὁ Ελληνικός Λαϊκός Πολιτισμός στη Σκηνή του Ψηφιακού μας Κόσμου» που, μέσω της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, ενθάρρυνε τους μαθητές να προσεγγίσουν δημιουργικά και με βιωματικό τρόπο δύο σημαντικά έργα της λογοτεχνικής μας παράδοσης, τον Ερωτόκριτο και το δημοτικό τραγούδι Του γιοφυριού της Άρτας.

Οι μαθητές μας , αφού είχαν ήδη επεξεργαστεί τα κείμενα αυτά στην τάξη και είχαν ενημερωθεί για τις λεπτομέρειες του προγράμματος από την εμψυχώτρια- θεατρολόγο που επισκέφτηκε το σχολείο μας, επέλεξαν ανά τμήμα το κείμενο με το οποίο  θα ήθελαν να ασχοληθούν και το ταξίδι τους στη φαντασία ξεκίνησε.

Φτάνοντας στο θέατρο, κάθε τμήμα οδηγήθηκε σε διαφορετικό χώρο και τα παιδιά χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους: ομάδα Υποκριτικής, ομάδα Ψηφιακής Σκηνογραφίας , ομάδα Ηχου και Μουσικής και ομάδα Σκηνοθεσίας.

Η συνεργασία τους με επαγγελματίες του θεάτρου αλλά και η επαφή τους με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και τεχνικές (ψηφιακές κάμερες, ψηφιακή επεξεργασία των σκηνικών και του ήχου, μοντάζ) προκάλεσε το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό τους. Το τελικό αποτέλεσμα αυτής της  προσπάθειας ήταν η δημιουργία δύο πεντάλεπτων  ψηφιακών βίντεο και η προβολή τους στους μαθητές που κυριολεκτικά  « το διασκέδασαν» βλέποντας τους εαυτούς τους να πρωταγωνιστούν σε μια δικιά τους παραγωγή.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που ακολούθησε με τους οργανωτές των ομάδων για το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα αναδείχτηκε η ανάγκη των μαθητών να προσεγγίσουν και να εντάξουν τα λογοτεχνικά αυτά έργα στη δική τους εποχή για να τα κατανοήσουν βαθύτερα, έχοντας πάντα αρωγό την Τεχνολογία που αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς τους. Αυτό που είναι σίγουρο πως κατανοήσαμε όλοι, μαθητές και εκπαιδευτικοί, είναι πως ο ψηφιακός κόσμος του σήμερα σε συνδυασμό με τις παραστατικές τέχνες, προσφέρει μοναδικές δυνατότητες σε  διαχρονικά λογοτεχνικά κείμενα της παράδοσής μας να ζωντανέψουν και πάλι και να αγγίξουν την ψυχή μας.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Ετικέτες: , | Γράψτε σχόλιο

Γυμνασιογραφήματα – τεύχος 5

cover51Πατήστε εδώ για να δείτε το πέμπτο τεύχος του διαδικτυακού περιοδικού Γυμνασιογραφήματα του σχολείου μας.

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

Ευχαριστήρια επιστολή Δήμου Αιγάλεω

Πατήστε εδώ για να δείτε την ευχαριστήρια επιστολή του Δήμου Αιγάλεω για την προσφορά τροφίμων στο Κοινωνικό Παντοπωλείο.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Χριστός γεννάται σήμερον εν Βηθλεέμ τη πόλει, οι ουρανοί αγάλλονται, χαίρει η φύσις όλη!

afisabaz

Την Παρασκευή 22-12-2023 η σχολική μας κοινότητα συμμετείχε στη χριστουγεννιάτικη γιορτή, με ύμνους, τραγούδια και κάλαντα από τη χορωδία του σχολείου αλλά και με χορευτικό δρώμενο που σχεδίασαν και παρουσίασαν μαθήτριες της Γ΄ τάξης. Λίγο πριν, στο φουαγιέ του σχολείου, διατέθηκαν με συμβολικό αντίτιμο για φιλανθρωπικό σκοπό και πολύ σύντομα έγιναν ανάρπαστα, στολίδια, κατασκευές και γλυκίσματα, φτιαγμένα από τα ίδια τα παιδιά. Μικροί και μεγάλοι βάλαμε για λίγο στην άκρη τις σκέψεις και τις ανησυχίες μας και αφεθήκαμε στη θαλπωρή του μηνύματος των Χριστουγέννων «…καί ἐπί γῆς εἰρήνη», με την ευχή το Φως της Θείας Γέννησης να φέρει γαλήνη και ελπίδα στη ζωή μας!

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Σκύλος οδηγός

skod

Τετράποδα … βήματα προς τη συμπερίληψη στο σχολείο μας!

Τη Δευτέρα 18-12-2023 είχαμε τη χαρά να υποδεχθούμε στο σχολείο μας τη Ζωή, την Αργυρώ και την τετράποδη Ίρμα από το «Ελληνικό Κέντρο Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Σκύλων Οδηγών και Κινητικότητας Τυφλών και Σκύλων Βοηθών για Άτομα με Αναπηρίες – Κέντρο Σκύλοι Οδηγοί Ελλάδος». Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί μοιραστήκαμε μια πλούσια και δυνατή εμπειρία, καθώς είχαμε την ευκαιρία να διατυπώσουμε ερωτήσεις και απορίες για την καθημερινότητα ενός ατόμου με αναπηρία όρασης, τις δυσκολίες  προσβασιμότητας που αυτό αντιμετωπίζει κάθε στιγμή, την προοπτική και την πρόκληση σπουδών και τα επιμέρους χαρακτηριστικά της αγοράς εργασίας για ανθρώπους ΑΜΕΑ. Γνωρίσαμε το πώς λειτουργεί το ¨λευκό μπαστούνι¨ και αναγνωρίσαμε τη χρησιμότητα αλλά και τους περιορισμούς του κατά τη χρήση του από έναν άνθρωπο με πρόβλημα όρασης. Σε αυτό ακριβώς το σημείο η συμβολή του σκύλου οδηγού είναι καθοριστική για την υποστήριξη του τυφλού ατόμου. Οι σκύλοι οδηγοί εκπαιδεύονται κατάλληλα, ώστε να είναι σταθεροί και ήρεμοι σε διάφορες καταστάσεις. Αυτό είναι σημαντικό για να παρέχουν ασφαλή και αξιόπιστη υποστήριξη στους ανθρώπους που υπηρετούν. Μαθαίνουν να υπακούουν σε συγκεκριμένες εντολές, να είναι φιλικοί και κοινωνικοί, να αντιδρούν θετικά στους ανθρώπους και στα άλλα ζώα, να αντεπεξέρχονται κατάλληλα  σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως πόλεις, πεζοδρόμια και δημόσιες μεταφορές. Μετά την παρουσίαση που μας έγινε, αφού αφαιρέθηκε ο οδηγός εργασίας, η φιλική και χαριτωμένη Ίρμα αφέθηκε χαλαρή και αμέριμνη στα χάδια που όλοι πρόθυμα και ολόθερμα της προσφέραμε με ενθουσιασμό!!

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0AJT6TSqYgwV7Pt1j8YQbVU2WjtZ2zdrTDZ9KsKXbrkY288Tj1SYLPou923FD5L8vl&id=100048677030353

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο