Η Β’ Τάξη πάει θέατρο…

afisa

Την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023 οι μαθητές/τριες της Β΄ Τάξης παρακολούθησαν στο θέατρο Λαμπέτη την παράσταση «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα;» από την ομάδα Μυθωδία και σε σκηνοθεσία Ν. Χανιωτάκη. Το έργο αποτελεί θεατρική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Μάρκ Χάντον.

Το «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα;» αφορά στο ημερολόγιο που κρατά με τη παρότρυνση της αγαπημένης του δασκάλας, ο Κρίστοφερ Μπουν, ένα δεκαπεντάχρονο αγόρι στο φάσμα του αυτισμού, και το οποίο στο τέλος θα γίνει θεατρικό έργο για τη σχολική γιορτή. Ο Κρίστοφερ είναι ένας παράξενος νέος. Ξέρει όλα τα κράτη και τις πρωτεύουσες του κόσμου, ξέρει πάρα πολλά για τα μαθηματικά και πολύ λίγα για τους ανθρώπους. Του αρέσει να φτιάχνει χάρτες και σχεδιαγράμματα, λατρεύει τα αστυνομικά μυθιστορήματα και το κόκκινο χρώμα. Δεν του αρέσει το κίτρινο και το καφέ, δεν αντέχει να τον αγγίζουν και δεν μπορεί να πει ψέματα. Όταν βρίσκει νεκρό το σκύλο της γειτόνισσάς του, βάζει σκοπό να ξεδιαλύνει το μυστήριο. Η αναζήτησή του, όμως, θα τον παρασύρει σε μονοπάτια δύσβατα… Ένα διεθνές μπεστ σέλερ που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές σ’ όλο τον κόσμο. Μια γλυκόπικρη ιστορία για τον αυτισμό, την εφηβεία, την οικογένεια, τα μαθηματικά και τα χρώματα».

Οι μαθητές/τριες εξέφρασαν θετικά σχόλια τόσο για την ηθοποιία, ιδιαίτερα του Κρίστοφερ, όσο και για τα μηνύματα του έργου. Προβληματίστηκαν για το πόσο διαφορετικοί είμαστε εμείς  οι άνθρωποι, ο καθένας με τις ιδιομορφίες και τις δυνατότητές του, αλλά και πόσο μοιάζουμε στην ανάγκη  αποδοχής της προσωπικότητάς μας και του σεβασμού των ατομικών μας δικαιωμάτων.

Ελπίζουμε η θέαση του έργου να αποτελέσει μια ευκαιρία για τους εφήβους μας να αρχίσουν να σκέφτονται ότι σε έναν κόσμο συμπερίληψης οφείλουμε όλοι μας να αναγνωρίζουμε έμπρακτα και όχι θεωρητικά τη μοναδικότητα του ατόμου και ι να μην ισοπεδώνουμε καθετί που ξεχωρίζει, γιατί χωρίς την αποδοχή της διαφορετικότητας και του αμοιβαίου σεβασμού καμιά κοινωνική σχέση δεν ανθίζει.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Διδακτικές Επισκέψεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Διδακτική επίσκεψη στο στρατόπεδο Κ. ΣΕΕΜΑΝ – Σχολή Αλεξιπτωτιστών

Την Πέμπτη 30/11/2024 οι μαθητές/τριες της Γ’ τάξης επισκέφτηκαν στο πλαίσιο του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού το στρατόπεδο Κ. ΣΕΕΜΑΝ – Σχολή Αλεξιπτωτιστών στην παραλία Ασπροπύργου.

Ο διοικητής του στρατοπέδου καλωσόρισε τους μαθητές/τριες και τους συνοδούς καθηγητές. Στη συνέχεια, αφού προηγήθηκε μια σύντομη ενημέρωση για την ονοματοδοσία του στρατοπέδου και την ιστορική αφετηρία της ΣΧΑΛ, ακολούθησε μια σύντομη γνωριμία με τα σχολεία βασικής εκπαίδευσης των αλεξιπτωτιστών, ειδικών δυνάμεων του Στρατού Ξηράς.

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επίδειξη μέρους της βασικής εκπαίδευσης, προσομοίωση ελεύθερης πτώσης από πύργο ύψους αρκετών μέτρων και ρίψης από σταθερό ιμάντα με αλεξίπτωτο, ενημέρωση για τον πλήρη εξοπλισμό των αλεξιπτωτιστών ενώ όσοι μαθητές ήθελαν προσδέθηκαν  με τη βοήθεια εκπαιδευτή με σακίδιο που έφερε αλεξίπτωτο. Μετά το διάλειμμα, όπου προσφέρθηκε σε όλους χυμός και μηλόπιτα, έγινε προβολή βίντεο από την πτώση των αλεξιπτωτιστών  την 28η Οκτωβρίου στην στρατιωτική παρέλαση της Θεσσαλονίκης, παραδίδοντας στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας την ελληνική σημαία.

Στο τέλος της ξενάγησης  οι μαθητές/τριες εξέφρασαν τον θαυμασμό τους προς την επίλεκτη ομάδα των ειδικών δυνάμεων για την ακρίβεια και ταχύτητα δράσης τους σε οποιεσδήποτε αντίξο­ες συνθήκες, την πειθαρχία, τη θέληση και την πολύ σκληρή δουλειά και προπάντων την αγάπη μέχρι αυτοθυσίας  για την πατρίδα.

Ολοκληρώθηκε η εμπειρία μας με μια βόλτα στο Κ.Ψ.Μ για την απόλαυση μιας λιχουδιάς  και στη συνέχεια παραταχθήκαμε για μια αναμνηστική φωτογραφία και για να παραλάβουμε ένα αναμνηστικό δώρο από την διοίκηση του στρατοπέδου.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Διδακτικές Επισκέψεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Graffiti και Doodle στο ΚΠΙΣΝ

grafiti

Την Τετάρτη 22/11/2023, τα τμήματα Α3 και Α4  επισκέφτηκαν το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Graffiti και Doodle. Η συγκεκριμένη διδακτική επίσκεψη αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες, ώστε να γνωρίσουν με τρόπο βιωματικό την τέχνη του Graffiti, καθώς και τις βασικές διαστάσεις της. Επιπλέον, δόθηκε έμφαση στο πότε το graffiti θεωρείται τέχνη και πότε λογίζεται ως βανδαλισμός, ενώ έγινε συζήτηση και για τα βασικά μέτρα προφύλαξης, που πρέπει να λαμβάνονται καθ’ όλη τη διαδικασία. Στο τέλος, τα ίδια τα παιδιά ανέλαβαν δράση, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και με τα υλικά που τους παρείχαν οι διοργανωτές της δραστηριότητας, ξεκίνησαν με πολύ κέφι να δημιουργούν τα δικά τους έργα και να εισάγονται στον κόσμο των graffiti.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Διδακτικές Επισκέψεις | Ετικέτες: , | Γράψτε σχόλιο

Life in space

Την Πέμπτη 30/11/2023, τα τμήματα Α1 και Α2 επισκέφτηκαν την έκθεση Life in space (= Η ζωή στο Διάστημα) στο Ολυμπιακό Κέντρο στο Γουδή.

Η διαδραστική έκθεση σχετικά με το σύμπαν ήταν μία πολύ όμορφη εμπειρία για τους μικρούς μαθητές, οι οποίοι έκαναν το πρώτο βήμα στην εξερεύνηση του σύμπαντος. Κατά την ξενάγηση στο χώρο, γνωρίσαμε βασικές πληροφορίες γύρω από τις προσπάθειες του ανθρώπου να φτάσουν στο φεγγάρι. Επιπλέον, είδαμε αυθεντικές στολές των αστροναυτών και παρατηρήσαμε την εξέλιξή τους μέσα στο χρόνο. Μάθαμε τον τρόπο με τον οποίο τρεφόντουσαν, αθλούνταν και κοιμόντουσαν Φυσικά, οι ερωτήσεις των μαθητών είχαν πολύ ενδιαφέρον και τροφοδότησαν την συζήτηση γύρω από τα άλυτα ζητήματα του διαστήματος. Ιδιαίτερα δημοφιλές αποδείχθηκε ένα αυθεντικό κομμάτι από το φεγγάρι, το οποίο είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν οι μαθητές, γεγονός που έμεινε χαραγμένο στη μνήμη τους. Στη συνέχεια, γνωρίσαμε σημαντικούς επιστήμονες, το έργο των οποίων ήταν πρωτοποριακό για τα δεδομένα της εποχής τους και τέλος, παρατηρήσαμε από κοντά ένα διαστημικό λεωφορείο, σε ακριβή προσομοίωση με την πραγματικότητα.

 

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Διδακτικές Επισκέψεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Συλλογή τροφίμων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο Αιγάλεω 2023

25 Σας ενημερώνουμε οτι θα πραγματοποιηθεί συλλογή τροφίμων μακράς διάρκειας, στο χώρο του σχολείου, μέχρι Παρασκευή 15/12/2023. Τα τρόφιμα θα παραδοθούν στο Κοινωνικό παντοπωλείο Αιγάλεω (πληροφορίες εδώ) από αντιπροσωπεία μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Διδακτική επίσκεψη Athens Science Festival 2023

texnopolis 370x300 69Την Τετάρτη 11/10  και Πέμπτη 12/10/2023  τα τμήματα Β1,Β2 και Β3,Β4 αντίστοιχα επισκέφτηκαν το Athens Science Festival  2023 στην Τεχνόπολη, συμμετέχοντας στην γιορτή της επιστήμης.

Το Athens Science Festival 2023 διοργανώνεται από τον εκπαιδευτικό οργανισμό “Επιστήμη Επικοινωνία – SciCo”, το British Council και την Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με πλήθος ακαδημαϊκών, ερευνητικών φορέων και εκπαιδευτικών οργανισμών.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες περιηγήθηκαν στον χώρο, ενημερώθηκαν για την ιστορικότητα και τη χρήση κάποιων κτηρίων, ενώ ο περισσότερος χρόνος τους διατέθηκε στην συμμετοχή τους σε πειράματα και την παρακολούθηση πολυθεματικών εργαστηρίων που αφορούν στα επιτεύγματα των επιστημών SΤΕΜ.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα, Διδακτικές Επισκέψεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση γονέων Α΄ Γυμνασίου

πρόσκλησηνεο

Αγαπητοί/-ές γονείς και κηδεμόνες,

Σας προσκαλούμε στην ενημερωτική συνάντηση που θα πραγματοποιήσει το σχολείο μας 4ο Γυμνάσιο  Αιγάλεω, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολικού συγκροτήματος (Σουλίου 35), τη Δευτέρα, 2-10-2023, στις 18.00 μ.μ.

Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη, ώστε μέσα από τη συνεργασία και την αμοιβαία φροντίδα και δέσμευση όλων μας, εκπαιδευτικών και γονέων, να διαμορφώσουμε το πιο κατάλληλο και υποστηρικτικό περιβάλλον για την ψυχοκοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών μας κατά τη μετάβασή τους στο γυμνάσιο.

Σας περιμένουμε!

Η Διευθύντρια & οι εκπαιδευτικοί

του 4ου Γυμνασίου Αιγάλεω

 

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Με τη ματιά στραμμένη στον άνθρωπο…

thessalia ylikoΟι μαθητές και οι μαθήτριες του 4ου Γυμνασίου Αιγάλεω, με υψηλό αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης, ανταποκρίθηκαν άμεσα και πρόθυμα στην πρόσκληση του σχολείου  για τη συγκέντρωση σχολικών και ειδών πρώτης ανάγκης για τους πληγέντες από τις πλημμύρες συνανθρώπους μας.

Με τη φροντίδα του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας και με την υποστήριξη του δήμου Αιγάλεω ολοκληρώθηκε με επιτυχία η αποστολή του υλικού. Τους ευχαριστούμε όλους/-ες θερμά.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Χαιρετισμός Διευθύντριας 4ου Γυμνασίου Αιγάλεω

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου Γυμνασίου Αιγάλεω σας ευχόμαστε  η νέα σχολική χρονιά 2023-24 να είναι για όλους μας ένα σκαλοπάτι ανάπτυξης, προόδου και γόνιμης αλληλεπίδρασης. Στο σχολείο μας αντιλαμβανόμαστε την παιδαγωγική πράξη ως μια σύνθετη σχεσιακή διαδικασία, που δομείται σε 4 τουλάχιστον επίπεδα: δασκάλου-μαθητή, μαθητών μεταξύ τους, τάξης-κοινότητας (οικογένεια, πολιτική σε τοπικό επίπεδο, οικονομικές συνθήκες), σχολικής κοινότητας – κόσμος/παγκόσμιο πλαίσιο.

Ο ρόλος και η συμβολή όλων των συμμετεχόντων είναι καθοριστικής σημασίας. Μοιάζουμε με τις ψηφίδες ενός πολύχρωμου παζλ – καμία δεν περισσεύει, όλες τόσο διαφορετικές, το ίδιο όμως σημαντικές.  Πώς συγκροτείται η ταυτότητά μας μέσα σε αυτή την εξαιρετικά δυναμική συνθήκη;

Για τη διαμόρφωση της ταυτότητας συνδιαλέγονται αδιάλειπτα ο «εαυτός» με τον «άλλον», το «όμοιο» με το «διαφορετικό» και το «οικείο» με το «ξένο», στο συνεχές του χρόνου, πέρα από χωρικούς ή άλλους περιορισμούς. «…Πραγματική ταυτότητα είναι αυτή που αντέχει την επαφή με την ετερότητα… τη διαφορετικότητα του άλλου. Κανείς δεν αναπτύσσεται έγκλειστος, εν εαυτώ».

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ δεν περιορίζεται στους τοίχους του σχολείου, ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ… Καθίστε λοιπόν με τα παιδιά σας και εξηγήστε τους:

  • Ότι το να είσαι πολύ ψηλός, κοντός, παχουλός, αδύνατος, μαύρος ή άσπρος δεν είναι αστείο, δεν γελάμε με τα άλλα παιδιά! • Δεν υπάρχει τίποτα κακό να φοράτε τα ίδια παπούτσια κάθε μέρα. • Ένα μεταχειρισμένο σακίδιο φέρει τα ίδια όνειρα με μια νέα τσάντα.
  • Μάθετε τα να μην αποκλείουν κάποιον επειδή είναι «διαφορετικός» ή δεν έχει τις ίδιες ευκαιρίες με άλλους. • Διδάξτε τα να είναι συμπονετικά με όσους έχουν ανάγκη, να βοηθούν τους/τις συμμαθητές/-τριες τους, να λύνουν τις διαφορές τους ειρηνικά.
  • Εξηγήστε ότι τα πειράγματα βλάπτουν… και ότι πάνε στο σχολείο για να μάθουν, ΟΧΙ για να διαγωνιστούν! ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΞΙΑ!

Μόνη εγγενής ταυτότητα όλων μας: η ανθρωπινότητα μας, η οποία εμπεριέχει τον  σεβασμό και την αμοιβαιότητα, όχι με όρους αξιολογικούς, ούτε με διάθεση ταξινομητική, μακριά από προθέσεις ομογενοποίησης, πατερναλιστικές συμπε-ριφορές και εξουσιαστικές στάσεις, μακριά από στοιχεία ελέγχου, πρόθεση αφομοίωσης του διαφορετικού και στάση ανοχής.

Ας εργαστούμε από κοινού να εμποτίσουμε τα παιδιά μας και τους εαυτούς μας με δημοκρατική κουλτούρα, με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με εστίαση στις κοινές ανάγκες και στον αγώνα για την κάλυψή τους, έχοντας επίγνωση ότι η ανθρώπινη ύπαρξη είναι αμετάκλητα σχεσιακή.

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Πολιτιστικό πρόγραμμα «Από το σπίτι μας θυμάμαι την τριανταφυλλιά…»

book4

book3book2

book1

 

 

 

Με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή το σχολείο μας αποφάσισε να σχεδιάσει μια δράση γνωριμίας των μαθητών με την οδυνηρή ιστορία της Μικρασιατικής καταστροφής. Έτσι, στο τέλος της περσινής σχολικής χρονιάς, 2021-2022,  επιλέχτηκε το μυθιστόρημα της Αγγελικής Δαρλάση «Το αγόρι στο θεωρείο» εκδ. Μεταίχμιο και προτάθηκε για ανάγνωση στους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης. Οι μαθητές που εκδήλωσαν ενδιαφέρον συγκρότησαν και την ομάδα του πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο «Από το σπίτι μας θυμάμαι την τριανταφυλιά..

Ξεκινώντας η νέα σχολική χρονιά 2022-23  οι υπεύθυνες καθηγήτριες κ. Γιαννακάκου Στ, Ντόγκα Γ και Μητάρα Μ. ως διαμεσολαβητές και συναναγνώστες προετοίμασαν τους μαθητές πριν την ανάγνωση με πλούσιο πολυμεσικό υλικό και συζήτηση  για το ιστορικό πολιτικό-κοινωνικό πλαίσιο που τοποθετείται η ιστορία του βιβλίου.

Μέχρι το Νοέμβριο οι έφηβοι αναγνώστες είχαν διαβάσει το βιβλίο και είχαν επιλέξει μια δραστηριότητα από έναν κατάλογο ποικίλων δραστηριοτήτων δημιουργικής γραφής με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τον τύπο μαθησιακής τους νοημοσύνης. Η υλοποίηση των δραστηριοτήτων με αφορμή το λογοτεχνικό κείμενο είχε ως στόχο την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών και τις διαφορετικές προσεγγίσεις του λογοτεχνικού κειμένου.

Οι μαθητές για να μπορέσουν να συνειδητοποιήσουν το δράμα των Μικρασιατών προσφύγων, τον βίαιο ξεριζωμό, την απώλεια και την μη ανέφελη προσαρμογή τους στην Ελλάδα, που αποτελούν το κάδρο της ιστορίας του μυθιστορήματος, επισκέφτηκαν το Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου» και την έκθεση «Μικρά Ασία: Λάμψη- Καταστροφή-Ξεριζωμός-Δημιουργία» στο Μουσείο Μπενάκη, Πειραιώς 138.

Οι επισκέψεις συνοδεύτηκαν από ξενάγηση η οποία επικεντρώθηκε στα σημαντικότερα εκθέματα των χώρων που μαρτυρούν όλες τις φάσεις της άνθισης και της καταστροφής του μικρασιατικού Ελληνισμού.

Οι  γνώσεις, οι εμπειρίες και οι  παραστάσεις των μαθητών/τριών διευρύνθηκαν και εμπλουτίστηκαν από την δια ζώσης συνάντηση με την Αιγαλιώτισσα και Μικρασιάτισσα συγγραφέα κ. Μαρία Βαμβακοπούλου και την διαδικτυακή επικοινωνία με την συγγραφέα του μυθιστορήματος «Το αγόρι στο Θεωρείο», την κ. Αγγελική Δαρλάση. Η κ. Βαμβακοπούλου με εποπτικό υλικό και αποσπάσματα από το βιβλίο της «Αιγάλεω- Οι δρόμοι της Προσφυγιάς» περιέγραψε το Αιγάλεω τη δεκαετία του 30, όταν ήρθαν να εγκατασταθούν πρώτα οι πρόσφυγες της Μικράς Ασίας και στη συνέχεια οι Ασσύριοι.

Η κ. Δαρλάση εξήγησε τον λόγο που ασχολήθηκε με το συλλογικό τραύμα των προσφύγων του 1922 κι όχι με τη σύγχρονη προσφυγιά και στη συνέχεια αποκάλυψε στοιχεία για την ταυτότητα των ηρώων τα οποία δεν δηλώνονται ρητά, όπως ποια ήταν η αρχική σπίθα έμπνευσης  για την επιλογή των δύο ασυνόδευτων προσφυγόπουλων, του Δρόσου και της Αρετής, ως βασικών ηρώων, τι σήμαιναν τα ονόματά τους, αν έχουν οι ήρωες σχέση με υπαρκτά πρόσωπα ή είναι μόνο πλάσματα μυθοπλασίας, ποιος ήρωας την δυσκόλεψε περισσότερο και με ποιον ήρωα ταυτίζεται περισσότερο. Επίσης, ρωτήθηκε σχετικά με την επινόηση και τον αποσυμβολισμό κάποιων μαγικών στοιχείων που εμφανίζονται στο βιβλίο της , για ποιους λόγους η έμπνευσή της την οδήγησε στο εύρημα της θεατρικής παράστασης «Η Τρικυμία» του Σαίξπηρ στο χώρο του θεάτρου- καταφυγίου των προσφύγων και ποια η λειτουργία του σχετικά με τη λυτρωτική μαγεία της Τέχνης.

Οι μαθητές/τριες ολοκλήρωσαν την πνευματική και  κοινωνικο-συναισθηματική εμπειρία με την ακρόαση αποσπασμάτων από άλλα λογοτεχνικά βιβλία τα οποία έχουν ως πηγή έμπνευσης τη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922 και τις συνέπειές της στους πληθυσμούς που αναγκάστηκαν να αφήσουν τις εστίες τους.

Για την τελική επίγευση επιλέξαμε την δραματοποίηση ενός αποσπάσματος από «Το έβδομο ρούχο» της Ε. Φακίνου από τη μαθήτρια Φ.Α και την ακρόαση δύο τραγουδιών, ενός μικρασιάτικου και μιας παραγγελιάς -τραγούδι μιας Μικρασιάτισσας γιαγιάς , προσφύγισσας της Δραπετσώνας  από την ορχήστρα – χορωδία του σχολείου μας με την επιλογή των τραγουδιών και την διδασκαλία από τον πατέρα Δ. Κατσουρό, καθηγητή Μουσικής του σχολείου μας.

«Η αυλαία έπεσε» με την επίδοση βεβαίωσης συμμετοχής  στους εμπλεκόμενους μαθητές και την συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου αποτίμησης της χρησιμότητας του προγράμματος και την κατάθεση προτάσεων των μαθητών για βελτίωσή του προγράμματος.

Το τελικό παραγόμενο προϊόν αναρτήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα padlet.

https://el.padlet.com/sgiannakakou/padlet-2f9icvsdtstem50b

Ο μαθητής Δημήτρης Δαλιδάς  σχεδίασε το δικό του εξώφυλλο για το βιβλίο «Το αγόρι στο θεωρείο»

σχεδιο Δαλιδά

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο