Κωδικός Διάλεξης: 2020009.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: Πέμπτη 28/05/2020 , 17:00 -18:30
Εγγραφή/Αίτηση Συμμετοχής
Αξιολόγηση Σεμιναρίου
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ||
Ονοματεπώνυμο | Μεγάλου Ε. & Τσιλιβίγκος Ι. | Φωτογραφίες |
Ιδιότητα – Θέση Ομιλητή: | Μεγάλου Ε.: Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, PhD, Υπεύθυνη πλατφόρμας e-me και υπηρεσιών Ψηφιακού Σχολείου, Διευθύντρια Δ/νσης Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού, ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
Τσιλιβίγκος Ι.: Μηχανικός Λογισμικού, MsC, Τεχνικός Υπεύθυνος πλατφόρμας e-me και υπηρεσιών Ψηφιακού Σχολείου, Δ/νση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού, ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ |
|
Αφίσα σεμιναρίου: |
Αφίσα για Εκτύπωση Α3 (σε pdf) Μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας στο Ιστοσεμινάριο από εδώ επώνυμα ή ανώνυμα.
Μπορείτε να δείτε τις ερωτήσεις που έχουν ήδη υποβληθεί από εδώ:
Ενημερωτικό Newsletter: https://us7.campaign-archive.com/?e=[UNIQID]&u=9e716147b93f821c5d91e86bf&id=9c5cb9de7c |
|
Τίτλος Διάλεξης: | Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me: Από τον αρχικό σχεδιασμό, στην υποστήριξη της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης | |
Περίληψη: | Ποια είναι η νέα ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me; Ποιες είναι οι βασικές σχεδιαστικές αρχές της και ποιο το σκεπτικό πίσω από την συνολική της προσέγγιση; Μια πλατφόρμα για μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, με ισότιμο ρόλο. Το θέλουμε αυτό; Τι μπορεί να κάνει κανείς στην e-me; Και γιατί να την επιλέξει; Ήταν η e-me σχεδιασμένη για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Από τους 10.000 στους 450.000 χρήστες: πόσο «βαρύ» ήταν αυτό για όλους; Η e-me είναι «κοινωνική» πλατφόρμα: τι σημαίνει αυτό; Πώς οι «δημόσιες» κυψέλες λειτούργησαν ως ανοιχτές κοινότητες εκπαιδευτικών; 3.000 «κυψέλες» από μαθητές: πόσο «τρόμαξε» τους εκπαιδευτικούς η «δημοκρατία» της e-me; 150.000 νέα αντικείμενα «e-me content»: πώς μια εφαρμογή της e-me έκανε χιλιάδες εκπαιδευτικούς δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου; Και γιατί τα e-me assignments παρέμειναν τελικά στην e-me; | |
E-mail – URL | megalou@cti.gr, tsilivigos@cti.gr | |
Σελίδες Ομιλητών | ||
Διαφάνειες: e-me_Megalou-Tsilivigos-CTI webinar28-05-2020-v1.0
|