Ολοκληρώνοντας την Υπολογιστική Σκέψη, το computing και την επιστημολογία του STEM μέσω του μοντέλου της Υπολογιστικής Παιδαγωγικής

Κωδικός Διάλεξης: 2020001.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: Παρασκευή 22 Μαΐου 2020, 16:30-18:00

Εγγραφή/Αίτηση Συμμετοχής
Αξιολόγηση Σεμιναρίου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ
Επώνυμο Ψυχάρης Φωτογραφία

Όνομα Σαράντος
Ιδιότητα – Θέση Ομιλητή: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ,
Πρόεδρος της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης STEM
Αφίσα σεμιναρίου:

 

Αφίσα για Εκτύπωση Α3 (σε pdf):

 

Αίθουσα: Webex Event:
https://minedu-gov-gr.webex.com/minedu-gov-gr/onstage/g.php?MTID=e51ff28740515ceca907129da7c30db7f

Κωδικός: 220520

Συμμετοχή από Youtube: https://youtu.be/axQ7HH496LQ

Μετά το ιστοσεμινάριο θα ακολουθήσει ενημέρωση για δύο ERASMUS+KΑ3 στα πεδία STEAM / STEM στα οποία συμμετέχει ως εταίρος η  ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας:

 

Τίτλος Διάλεξης: Ολοκληρώνοντας την Υπολογιστική Σκέψη, το computing και την επιστημολογία του STEM μέσω του μοντέλου της Υπολογιστικής Παιδαγωγικής
Περίληψη: Αναλύεται η σχέση της Υπολογιστικής Σκέψης με την Διδακτική των Επιστημών και την Διδακτική της Μηχανικής, οριοθετούνται οι όροι “computing, computation,computational” και το επιστημολογικό περιεχόμενο και οι πρακτικές των Επιστημόνων και των Μηχανικών.
Προσδιορίζεται η σχέση της Υπολογιστικής Επιστήμης (Computational Science) με την Διδακτική και το επιστημολογικό περιεχόμενο της διεπιστημονικής προσέγγισης του STEM στην εκπαίδευση.
Τέλος προτείνεται το μοντέλο της Υπολογιστικής Παιδαγωγικής που ολοκληρώνει τα παραπάνω ως ένα διδακτικό μοντέλο για την Σχολική εκπαίδευση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
E-mail – URL
Σελίδα Ομιλητή Ψυχάρης Σαράντος

 

  • VIDEO 1 (Ψυχάρης Σ. / Επεξεργασμένο)

  • VIDEO 2 (Erasmus+ STEMonEdu & CHOICE / Επεξεργασμένο)

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση