Κωδικός Διάλεξης: 2017004.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: Πέμπτη 15/2/18 16:30-18:00
Εγγραφή/Αίτηση Συμμετοχής
Αξιολόγηση Σεμιναρίου
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ||
Ονοματεπώνυμο Ιδιότητα – Θέση Ομιλητή |
Γρηγοριάδου Μαρία – Ομότιμη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ Γασπαρινάτου Αλεξάνδρα – Εκπαιδευτικός ΠΕ19, Καθηγήτρια-Σύμβουλος ΕΑΠ |
Φωτογραφία![]() ![]() |
Αφίσα σεμιναρίου: | ![]() |
|
Τίτλος Διάλεξης: |
Κατανόηση Κειμένου Πληροφορικής και Δραστηριότητες |
|
Περίληψη: | Στo ιστοσεμινάριο θα γίνει προσπάθεια να απαντηθεί το ερώτημα που έθεσε ο Kintsch, (1998): «Με ποιο τρόπο επιτυγχάνονται τα βέλτιστα μαθησιακά αποτελέσματα κατά τη διαδικασία ανάγνωσης ενός κειμένου; Kαθιστώντας τη διαδικασία της κατανόησης κειμένου όσο το δυνατόν πιο εύκολη ή υποστηρίζοντας την ενεργή και συνειδητή εμπλοκή του εκπαιδευόμενου κατά την οικοδόμηση του νοήματος του κειμένου όπως υποστηρίζουν πολλοί εκπαιδευτικοί»; Πιο συγκεκριμένα, το έργο των εκπαιδευόμενων πρέπει να διευκολύνεται καθιστώντας το κείμενο πιο κατανοητό ή πρέπει να αυξάνεται η ενεργή εμπλοκή των εκπαιδευόμενων τοποθετώντας εμπόδια στη διαδρομή τους; Στη δεύτερη περίπτωση, τι είδους εμπόδια θα έχουν ωφέλιμη επίδραση στη μάθηση και υπό ποιες προϋποθέσεις; Η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα θα βασιστεί στα αποτελέσματα εμπειρικών ερευνών. Επίσης, θα προταθούν δραστηριότητες οι οποίες αξιολογούν την κατανόηση κειμένου των μαθητών. | |
E-mail – URL |
Alexandra Gasparinatou <alegas@di.uoa.gr>
|
|
Σελίδες Ομιλητριών: Γρηγοριάδου Μαρία – Γασπαρινάτου Αλεξάνδρα | ||