Κωδικός Διάλεξης: 2017005.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: Τετάρτη 25/04/2018, 16:00-17:30
Εγγραφή/Αίτηση Συμμετοχής
Αξιολόγηση Σεμιναρίου
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ||
Επώνυμο | Παπαδάκης | |
Όνομα | Σπυρίδων | |
Ιδιότητα – Θέση Ομιλητή: | Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής, Διευθυντής Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου (ΠΕΚ) Πάτρας – Καθηγητής-Σύμβουλος ΕΑΠ & ΑΠΚυ |
|
Αφίσα σεμιναρίου: |
Webinar-51-Αφίσα για εκτύπωση Α3 (σε pdf)
|
|
Τίτλος Διάλεξης: |
“Fliperentiated” Learning: Ανεστραμμένη τάξη και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία με την υποστήριξη του LAMS |
|
Περίληψη: | Στο ιστοσεμινάρο αυτό θα συζητήσουμε για τη μάθηση και πως διευκολύνεται με την αξιοποίηση του διδακτικού μοντέλου της «ανεστραμμένης τάξης» (Flipped Classroom) σε συνδυασμό με τη στρατηγική διδασκαλίας (Differentiated Instrucion) και την υποστήριξη τεχνολογικά προγημένων συστσητμάτων διαχείρισης μάθησης και υπηρεσιών (όπως π.χ. LAMS (Learning Activity Managment System) και το Edpuzzle) στη διδακτική πράξη του σημερινού και του σχολείου του 21ου αιώνα στην Ελλάδα. Ο καθηγητής επιπλέον μπορεί να διαπιστώνει ευκολότερα και πιο έγκαιρα τυχόν παρανοήσεις αλλά και το βαθμό ύπαρξης των προαπαιτούμενων γνώσεων των εκπαιδευομένων καθώς και των αποριών που παραμένουν από τα δύσκολα σημεία της νέας θεωρίας – γνώεων που έχουν αρχίσει να μελετούν – διερευνούν . Στην τάξη αυξάνεται ο χρόνος που μπορούν οι εκπαιδευόμενοι να δουλεύουν διαφορποιημένα υνεργαζόμενοι σε ομάδες ή ατομικά ανάλογα με το επίπεδο ετοιμότητας, τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ή το μαθησιακό τους στυλ αυξάνοντας τα κίνητρα και ενισχύοντας τις κοινωνικές δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση τους. Επιπλέον, θα παρουσιαστόυν ενδεικτικά παραδείγματα Σχεδιασμού Μάθησης (Learning Desing) για “Fliperentiated” Learning για την Πληροοφορική και άλλα γνωστικά αντικείμενα στην Π/θμια και στη Δ/θμια Εκπαίδευση.
|
|
E-mail – URL | papadakis@sch.gr | |
Σελίδα Ομιλητή | ||
|