Οι εκπαιδευτικοί ως σχεδιαστές προσαρμοστικής μάθησης

Κωδικός Διάλεξης: 2014009.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: Τρίτη 18/11/14, 18:30-20:00.

Αξιολόγηση Διάλεξης

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ
Επώνυμο Μαυρουδή Φωτογραφίαmavroudi
Όνομα Άννα
Ιδιότητα – Θέση Ομιλητή: Ερευνήτρια – Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Κύπρου
Αφίσα σεμιναρίου: Αφίσα σε μορφή pdf
Τίτλος Διάλεξης: Η αξιοποίηση των βιωματικών συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδακτική πράξη
Περίληψη: Βασική παραδοχή αυτής της διάλεξης είναι ότι οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζουν το μάθημά τους με ή χωρίς την τεχνολογία. Η διάλεξη αυτή επεκτείνει τον ρόλο του εκπαιδευτικού ως σχεδιαστή στο πεδίο της προσαρμοστικής μάθησης με τη βοήθεια υπολογιστή (adaptive eLearning). Φτιάχτηκαν 5 προσαρμοστικά μαθήματα (3 στα μαθηματικά και 2 στην Πληροφορική) και δοκιμάστηκαν σε συνθήκες πραγματικής τάξης με ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Συμμετείχαν 149 μαθητές ηλικίας από 12 εως 15 ετών από 6 σχολεία της Κύπρου και 5 εκπαιδευτικοί. Τα μαθήματα εστιάζουν στις εγγενείς δυσκολίες του προς μάθηση περιεχομένου.
E-mail – URL anna.mavroudi@ouc.ac.cy
Σελίδα Ομιλητή
Διαφάνιες ιστοδιάλεξης
Βίντεο ιστοδιάλεξης

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση