Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ τάξης γνώρισαν τον κύκλο του νερού και στη συνέχεια τον αποτύπωσαν με όμορφες ζωγραφιές.
Μέσα από τη δημιουργική τους εργασία έμαθαν πως το νερό ταξιδεύει στη φύση, από τη θάλασσα στα σύννεφα και πάλι πίσω.
Κάποιες από τις ζωγραφίες τους φαίνονται παρακάτω:
