Προστατεύω το δάσος- Προστατεύω τη ζωή

Στην ενότητα για το δάσος, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, οι μαθητές καλούνται να σκεφτούν  τα οφέλη του δάσους μέσα από καταιγισμό ιδεών. (ανακάλυψη πρότερων γνώσεων ). Παρουσιάστηκαν σχετικές εικόνες με τα οφέλη του δάσους και ακολούθησε και σχετική παρουσίαση. Κατέγραψαν σε φύλλο εργασίας πως μπορούν να προστατεύσουν το δάσος και μετά όλοι μαζί κατέγραψαν σε χαρτόνι τρόπους με τους οποίους μπορούμε να κρατήσουμε ασφαλή τα δάση μας.

11111

Στο πέμπτο εργαστήριο απάντησαν στο ερώτημα: “τι μπορείς να κάνεις εσύ για την προστασία των δασών;” και έφτιαξαν τις δικές τους πινακίδες και παρουσίασαν μ αυτόν τον τρόπο τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στο δάσος.

ggdss

Τέλος οι μαθητές και οι μαθήτριες υπέγραψαν “συμβόλαιο” προστασίας των δασών.

IMG 20250606 113502889

 

 

Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ

Στο δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων με την Β τάξη ασχοληθήκαμε με το Δάσος. Σκοπός του εργαστηρίου είναι η ευαισθητοποίηση των
μαθητών/-τριών σχετικά με το δασικό οικοσύστημα και τα περιβαλλοντικά προβλήματα που συνδέονται με αυτό και η ανάληψη δράσης για την προστασία του.

Στο πρώτο εργαστήριο οι μαθητές παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο με τίτλο “Βόλτα στο δάσος”.

Στη συνέχεια συζητήσαμε τι είδαν και τι άκουσαν και τα καταγράψαμε όλοι μαζί σ’ ένα σύννεφο λέξεων. Έπειτα ζωγράφισαν πως φαντάζονται μια βόλτα στο δάσος και έγραψαν και τα συναισθήματα που τους δημιουργούνται.

IMG 20250207 122311251