Προστατεύω το δάσος- Προστατεύω τη ζωή
Στην ενότητα για το δάσος, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, οι μαθητές καλούνται να σκεφτούν τα οφέλη του δάσους μέσα από καταιγισμό ιδεών. (ανακάλυψη πρότερων γνώσεων ). Παρουσιάστηκαν σχετικές εικόνες με τα οφέλη του δάσους και ακολούθησε και σχετική παρουσίαση. Κατέγραψαν σε φύλλο εργασίας πως μπορούν να προστατεύσουν το δάσος και μετά όλοι μαζί κατέγραψαν σε χαρτόνι τρόπους με τους οποίους μπορούμε να κρατήσουμε ασφαλή τα δάση μας.
Στο πέμπτο εργαστήριο απάντησαν στο ερώτημα: “τι μπορείς να κάνεις εσύ για την προστασία των δασών;” και έφτιαξαν τις δικές τους πινακίδες και παρουσίασαν μ αυτόν τον τρόπο τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στο δάσος.
Τέλος οι μαθητές και οι μαθήτριες υπέγραψαν “συμβόλαιο” προστασίας των δασών.



