Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ

Στο δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων με την Β τάξη ασχοληθήκαμε με το Δάσος. Σκοπός του εργαστηρίου είναι η ευαισθητοποίηση των
μαθητών/-τριών σχετικά με το δασικό οικοσύστημα και τα περιβαλλοντικά προβλήματα που συνδέονται με αυτό και η ανάληψη δράσης για την προστασία του.

Στο πρώτο εργαστήριο οι μαθητές παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο με τίτλο “Βόλτα στο δάσος”.

Στη συνέχεια συζητήσαμε τι είδαν και τι άκουσαν και τα καταγράψαμε όλοι μαζί σ’ ένα σύννεφο λέξεων. Έπειτα ζωγράφισαν πως φαντάζονται μια βόλτα στο δάσος και έγραψαν και τα συναισθήματα που τους δημιουργούνται.

IMG 20250207 122311251