Διαστημική Αποστολή για το ΣΤ2
Με μεγάλη χαρά παραλάβαμε τα πιστοποιητικά συμμετοχής των μαθητών και μαθητριών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Mission Zero της ESA στο πλαίσιο της δράσης Astro Pi.
Οι μαθητές μας γνώρισαν τον κόσμο του προγραμματισμού και είχαν την ξεχωριστή ευκαιρία να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα σε Python που εκτελέστηκε στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS).
Η συμμετοχή μας σ’ αυτή τη διεθνή δράση αποτέλεσε μοναδική εμπειρία μάθησης, συνεργασίας και δημιουργικότητας.
Στην παρουσίαση που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τη δουλειά & την προσπάθεια των μαθητών & μαθητριών του ΣΤ2.
Συγχαρητήρια σ’ όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την προσπάθεια τους!!!!!
