Πως είμαι; Η μοναδικότητα μου
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τους μαθητές της Β’ τάξης μιλήσαμε για τη μοναδικότητα μας.
Οι μαθητές είδαν εικόνες με ανθρώπους και ζώα και συζητήσαμε τι παρατηρούν. Έπειτα παρακολούθησαν την ιστορία του Έλμερ, του παρδαλού ελέφαντα. Απάντησαν σε κάποιες ερωτήσεις και με αφορμή τις ερωτήσεις καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι αυτό που έκανε ξεχωριστό τον ελέφαντα δεν ήταν το χρώμα του που ήταν διαφορετικό αλλά η προσωπικότητά του!!! Στους μαθητές μοιράστηκε ένα φύλλο εργασίας με σχετικές ασκήσεις.
Στο τέλος ζωγράφισαν όλοι μαζί τον Έλμερ και το σύνθημα:
“Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ”

