Άρθρα με ετικέτα Δ τάξη
Καλό Πάσχα!!
Δημιουργία Πρόσκλησης
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης έφτιαξαν στο word προσκλήσεις. Χρησιμοποίησαν σχήματα, μορφοποίησαν το κείμενο τους και έβαλαν σχετικές εικόνες από το διαδίκτυο.
Οι δημιουργίες τους φαίνονται παρακάτω:
Δημιουργία πίνακα
Στο word τα παιδιά της Δ’ τάξης έφτιαξαν το πρόγραμμα της τάξης του.
Δημιουργήσαν τον πίνακα, μορφοποίησαν και έβαλαν και εικόνες.
Οι προσπάθειες τους φαίνονται παρακάτω στο ebook.






















