Εδώ Πολυτεχνείο!!!
Τα παιδιά της Γ2 τάξης παρακολούθησαν ένα σχετικό βίντεο για το Πολυτεχνείο και μετά ζωγράφισαν στο πρόγραμμα της ζωγραφικής tux paint. Τα έργα τους φαίνονται παρακάτω:
Τα παιδιά της Γ2 τάξης παρακολούθησαν ένα σχετικό βίντεο για το Πολυτεχνείο και μετά ζωγράφισαν στο πρόγραμμα της ζωγραφικής tux paint. Τα έργα τους φαίνονται παρακάτω: