Ενημέρωση για ασφαλές διαδίκτυο

Στα πλαίσια των εγκεκριμένων από το Yπουργείο Παιδείας  ενημερώσεων που πραγματοποιεί κάθε χρόνο το Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (www.saferinternet4kids.gr) πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου την Πέμπτη 13 Μαρτίου σύντομη δωρεάν ενημέρωση στους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε’ & Στ τάξεων. Παρουσιάστηκαν σημαντικά ζητήματα για την ασφάλεια, τα κοινωνικά δίκτυα και τα online παιχνίδια και ακολούθησε σχετική συζήτηση με τους μαθητές.

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου παρέχει ενημέρωση και υποστήριξη στους μικρούς και μεγάλους χρήστες του διαδικτύου. Επίσης,  έχει γραμμή συμβουλευτικής μέσω του ιστοχώρου www.help-line.gr, όπου εξειδικευμένοι ψυχολόγοι παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με το διαδίκτυο όπως την υπερβολική ενασχόληση, τον διαδικτυακό εκφοβισμό και τέλος μέσω της Ανοιχτής Γραμμής Καταγγελιών για το παράνομο περιεχόμενο του διαδικτύου Safe-Line (www.safeline.gr), δέχεται καταγγελίες και συνεργάζεται τόσο με την Ελληνική αστυνομία όσο και με την INTERPOL μέσω του Ευρωπαϊκού οργανισμού INHOPE.

IMG 20250313 093701815 HDR IMG 20250313 092918090 HDRIMG 20250313 092911981 HDR

Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ

Στο δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων με την Β τάξη ασχοληθήκαμε με το Δάσος. Σκοπός του εργαστηρίου είναι η ευαισθητοποίηση των
μαθητών/-τριών σχετικά με το δασικό οικοσύστημα και τα περιβαλλοντικά προβλήματα που συνδέονται με αυτό και η ανάληψη δράσης για την προστασία του.

Στο πρώτο εργαστήριο οι μαθητές παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο με τίτλο “Βόλτα στο δάσος”.

Στη συνέχεια συζητήσαμε τι είδαν και τι άκουσαν και τα καταγράψαμε όλοι μαζί σ’ ένα σύννεφο λέξεων. Έπειτα ζωγράφισαν πως φαντάζονται μια βόλτα στο δάσος και έγραψαν και τα συναισθήματα που τους δημιουργούνται.

IMG 20250207 122311251

Πως είμαι; Η μοναδικότητα μου

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τους μαθητές της Β’ τάξης μιλήσαμε για τη μοναδικότητα μας.

Οι μαθητές είδαν εικόνες με ανθρώπους και ζώα και συζητήσαμε τι παρατηρούν. Έπειτα παρακολούθησαν την ιστορία του Έλμερ, του παρδαλού ελέφαντα. Απάντησαν σε κάποιες ερωτήσεις και με αφορμή τις ερωτήσεις καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι αυτό που έκανε ξεχωριστό τον ελέφαντα δεν ήταν το χρώμα του που ήταν διαφορετικό αλλά η προσωπικότητά του!!! Στους μαθητές μοιράστηκε ένα φύλλο εργασίας με σχετικές ασκήσεις.

Στο τέλος ζωγράφισαν όλοι μαζί τον Έλμερ και το σύνθημα:

“Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ” 

IMG 20250131 105905200 IMG 20250131 114403492