Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική με LEGO WeDo και Scratch | |
Τα παιδιά μέσω δραστηριοτήτων, κατασκευάζουν ρομποτικά μοντέλα που αλληλεπιδρούν με τον πραγματικό κόσμο.
Κάθε κατασκευή ακολουθεί έναν “κώδικα” που είναι προϊόν της αλγοριθμικής σκέψης των μαθητών/-τριών και προγραμματίζεται στο ψηφιακό περιβάλλον του MIT Scratch. Όλη αυτή η διαδικασία εμπλέκει τα παιδιά σε πρακτική, ενεργητική, ομαδική εργασία διερευνητικού και πειραματικού χαρακτήρα, τα βοηθά να κατακτήσουν τη μάθηση, τη γνώση αλλά και γλωσσικές δεξιότητες, μέσω της διατύπωσης ερωτήσεων, αναζήτησης μοτίβων, επιλογής στρατηγικών και της διατύπωσης συμπερασμάτων. |
|
Διαθεματικές Γνώσεις
|
|
Θεματικές Ενότητες
|
Λογισμικό
Κατασκευές
- Εισαγωγικά καθοδηγούμενα θέματα
- Εισαγωγικά ανοικτά θέματα
- Κατασκευές-Οδηγίες
- Δραστηριότητες (Google Drive, PDF)
- Απλές κατασκευές
- Μάιλο, το Επιστημονικό Όχημα
- Σεληνιακή Βάση
- Τα Βασικά Εργαλεία
- O Milo (το Ρομποτάκι όχημα), 1η εργασία
- O Milo (το Ρομποτάκι όχημα), 2η εργασία
- O Milo με τη χρήση πλήκτρων ελέγχου, 3η εργασία
- Wedo 2.0 Activities Zone
- Milo Building Instructions (PDF)
- The LEGO Technic Idea Book (PDF)
Σενάρια – Σχέδια μαθήματος
- Εκπαιδευτικό Σενάριο: Εισαγωγή στον προγραμματισμό του Lego Wedo 2.0 με το Scratch 3.0
- Σχέδια μαθήματος
- Σενάρια για Υπολογιστική Σκέψη
- Σενάρια για Θετικές Επιστήμες
- Αξιοποίηση του Lego WeDo 2.0 σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από εποικοδομητικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις
Βίντεο