Έχουμε ήδη μάθει ότι ο υπολογιστής μπορεί να μας υποστηρίζει σε διάφορες δραστηριότητες μας, εκτελώντας απλές λειτουργίες (π.χ. αριθμητικές πράξεις) με μεγάλη ταχύτητα. Μπορούμε, όμως, να χρησιμοποιήσουμε τον υπολογιστή και στην επίλυση πιο σύνθετων προβλημάτων.
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε τα δικά μας προγράμματα ακόμα και τα δικά μας παιχνίδια.
- Τι είναι πρόβλημα;
- Πώς μπορούμε να περιγράψουμε με βήματα τη λύση ενός προβλήματος;
- Σε ποια γλώσσα «καταλαβαίνει» ο υπολογιστής τις εντολές που του δίνουμε;
Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, τι είναι πρόβλημα και πως περιγράφουμε με σαφήνεια τη λύση του μπορείτε να βρείτε και να διαβάσετε ΕΔΩ, και να δείτε τα παρακάτω βίντεο:
Δραστηριότητες
- Δείτε τον αλγόριθμο για το πρόβλημα του βαρκάρη (φωτόδεντρο)
Βίντεο