Παρακολούθηση Θεατρικής Αγωγής στο ΣΤ1 τμήμα του 13ου ΔΣ Κοζάνης χτες 02.02.15, ώρα 12.35΄ -13.15΄. Τα θρανία αμφιθεατρικά, η τάξη άνετη, 25 μαθητές. Δεν υπάρχει ξεχωριστή αίθουσα.
Η εκπαιδευτικός προλόγισε πως θα έπαιζαν το “Μουσείο”. Έκοψε με ψαλίδι ένα χαρτί με κλήρους, τους έβαλε σε ένα κουτί και τα παιδιά τους μοίρασαν. Εξήγησε το παιχνίδι. Ένας θα ήταν ο φύλακας του Μουσείου, έτερος αστυνόμος. Μερικοί από τους υπόλοιπους ζωντανά αγάλματα, άλλοι ψεύτικα.
Ο φύλακας κι ο αστυνόμος βγήκαν από την τάξη και τα αγάλματα σκορπίστηκαν μέσα όπως επιθυμούσαν. Όταν φύλακας κι αστυνόμος επέστρεψαν, τα αγάλματα είχαν κλειστά τα μάτια. Ο φύλακας έκρυψε μια σβηστήρα στο πάτωμα ή σε κάποιο ορατό σημείο, όχι πάντως μέσα σε τσάντες ή κάτω από θρανία.
Άνοιξαν τα μάτια τα αγάλματα κι ο φύλακας με τον αστυνόμο γυρνούσαν στο χώρο. Μόνο τα ψεύτικα μπορούσαν να κινηθούν, για να βρουν το κρυμμένο πράγμα. Αν τα έβλεπαν αστυνόμος και φύλακας να κινούνται, τα αγάλματα έχαναν και κάθονταν κάτω.
Μια φορά βρήκε ένας μαθητής το κρυμμένο σβηστήρι.
Τρεις φορές παίχτηκε το έργο. Είχε κρύο να παιχτεί στο προαύλιο όπου δεν υπήρχε έτοιμος χώρος για να κρύψει κανείς κάτι.
Το παιχνίδι είχε κοινά στοιχεία με άλλα, όπως το “στρατιωτάκια ακούνητα“. Ζητούμενά του η ομαδική δουλειά, η φαντασία, η παρατηρητικότητα, ο έλεγχος της κίνησης του σώματος.
Υ.Γ. Η φωτό ελήφθη από εδώ.
Αφήστε μια απάντηση