Συγκεντρωτική λίστα σύγχρονων μαθημάτων τηλεκπαίδευσης στα μαθήματά μου στο ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς από 23/3/2020 μέχρι 8/5/2020

Από τις 23/3/2020 μέχρι και τις 8/5/2020 πραγματοποίησα τα παρακάτω σύχρονα μαθήματα τηλεκπαίδευσης στα πλαίσια των μαθημάτων που διδάσκω στο Γενικό Λύκειο Κάτω Μηλιάς:

Για το μάθημα Πληροφορική της Γ’ τάξης του ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς:

  • Δευτέρα  23/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς Ι.
  • Τρίτη 24/3/2020: Επανάληψη στοίβας και ουράς ΙΙ.
  • Πέμπτη 26/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α1, Α3, Α4, Α5α των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.
  • Δευτέρα 30/3/2020: Επίλυση και συζήτηση των θεμάτων Α5β, Β1, Β2, Γ (μέχρι Γ1γ) των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015.
  • Τετάρτη 1/4/2020: Ολοκλήρωση επίλυσης και συζήτηση του θέματος Γ των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015 και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.
  • Παρασκευή 3/4/2020: Eπίλυση και συζήτηση του θέματος Δ των πανελλαδικών εξετάσεων του 2015 και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.
  • Δευτέρα 6/4/2020: Αναζήτηση σε μονοδιάστατο πίνακα και επίλυση αποριών σε άλλες ασκήσεις.
  • Τετάρτη 8/4/2020: Ταξινόμηση μονοδιάστατου πίνακα και αναζήτηση σε ταξινομημένο μονοδιάστατο πίνακα.
  • Παρασκευή 10/4/2020: παράλληλοι πίνακες και άλλα προχωρημένα θέματα πινάκων.
  • Δευτέρα 27/4/2020: υποπρογράμματα (διαδικασίες και συναρτήσεις).
  • Τετάρτη 29/4/2020: προχωρημένες ασκήσεις στα υποπρογράμματα.
  • Δευτέρα 4/5/2020: επιπλέον ασκήσεις στα υποπρογράμματα.
  • Τετάρτη 6/5/2020: προχωρημένες ασκήσεις με υποπρογράμματα και παράλληλους πίνακες.

Για το μάθημα Άλγεβρα της Β’ τάξης (τμήματα Β1 και Β2) του ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς:

  • Τρίτη 31/3/2020 (Β1) : Γραμμικά συστήματα 2×2.
  • Τετάρτη 1/4/2020 (Β2): Γραμμικά συστήματα 2×2.
  • Τρίτη 7/4/2020 (Β1): Μονοτονία – ακρότατα – συμμετρίες συνάρτησης.
  • Τετάρτη 8/4/2020 (Β2): Μονοτονία – ακρότατα – συμμετρίες συνάρτησης.
  • Τετάρτη 29/4/2020 (Β1 και Β2): Προχωρημένες ασκήσεις με ακρότατα – συμμετρίες συνάρτησης.
  • Τετάρτη 6/5/2020 (Β1 και Β2): Τριγωνομετρία (ενότητες 3.1 και 3.2).

Για το μάθημα Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών της Β’ τάξης (τμήματα Β1 και Β2) του ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς:

  • Τετάρτη 29/4/2020:  ανάπτυξη αλγόριθμων με χρήση της Ψευδογλώσσας Ι.
  • Τετάρτη 6/5/2020:  ανάπτυξη αλγόριθμων με χρήση της Ψευδογλώσσας ΙΙ.

Για το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής της Α’ τάξης (τμήματα Α1 και Α2) του ΓΕ.Λ. Κάτω Μηλιάς:

  • Παρασκευή 8/5/2020:  ανάπτυξη αλγόριθμων με χρήση της Ψευδογλώσσας.

Για τα παραπάνω, χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Webex Meetings, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Χρησιμοποιούνται παράλληλα και εργαλεία ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως η υπηρεσία η-τάξη.

Με την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία και την δια ζώσης διδασκαλία, συνεχίζεται  (επικουρικά και με μεγάλη χρησιμότητα ιδιαίτερα για τους απόντες μαθητές) η χρήση των εργαλείων ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (όπως η υπηρεσία η-τάξη), και εφόσον χρειαστεί θα γίνει και πάλι αξιοποίηση και των σύγχρονων τηλεμαθημάτων (Webex Meetings).

Σχετικά με Σταύρος Φιλιππίδης

Ο Δρ. Σταύρος Κ. Φιλιππίδης είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής & Μαθηματικών, ερευνητής, και software developer. Η ερευνητική περιοχή ενδιαφέροντός του είναι οι Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες. Ενδιαφέρεται έντονα για την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, τη Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική, και το filmmaking.
Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2008), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης Ιατρικής Πληροφορικής ΑΠΘ (2002), πτυχιούχος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ (2000), και πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών ΑΠΘ (1996).
Έχει εργαστεί ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του ΠΔ.407/80 στο τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ (2010), ως ειδικός επιστήμονας – διδάσκων βάσει του ΠΔ.407/80 στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής ΑΠΘ (2009), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2003-2008), ως εργαστηριακός συνεργάτης στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2005-2006), και ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2006-2009).
Είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2001-σήμερα), και κατά το τρέχον διδακτικό έτος διδάσκει Πληροφορική και Μαθηματικά στο Μουσικό Σχολείο Κατερίνης.
Είναι έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και χαρακτηρίσθηκε , , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση