6η και τελευταία εφεύρεση του έργου μας “L.I.F.E.: Little Inventors save Forest Ecosystems” ήταν “Το αεροπλάνο” με το οποίο ασχοληθήκαμε τον Μάιο.
Αυτή τη φορά με την παρουσίαση του αεροπλάνου ασχολήθηκε το 2ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με το 31ο νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης και το νηπιαγωγείο του Ρεθύμνου. Τα νηπιαγωγεία καλέστηκαν να βοηθήσουν τις κουκουβάγιες που βρέθηκαν τον Οκτώβριο στην αυλή του σχολείου τους .
Στο δικό μας σχολείο οι μαθητές μας αμέσως θέλησαν να βοηθήσουν την μικρή κουκουβάγια την μικρή Γλαύκα η οποία εμφανίστηκε κρατώντας ένα φτερό από αεροπλάνο.
Με την βοήθεια των γονέων τους ερεύνησαν και συλλέξαν πληροφορίες για τα αεροπλάνα και δημιουργήθηκε έτσι μία πολύ ωραία παρουσίαση η οποία στάλθηκε στα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία του έργου.
Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε τις δραστηριότητες που έλαβαν μέρος στις τάξεις μας κατά την ενασχόλησή μας με την εφεύρεση του αεροπλάνου.
Αρχικά όπως κάθε φορά μελετήσαμε και εμείς την παρουσίαση του αεροπλάνου και ακολούθησε συζήτηση.
Έπειτα ασχοληθήκαμε με τα διαδικτυακά παιχνίδια που δημιουργήσαμε για να εμπεδώσουμε τις πληροφορίες που μας έδωσε η παρουσίαση του αεροπλάνου.
Θελήσαμε να μάθουμε πώς πετάνε τα αεροπλάνα και ασχοληθήκαμε με πειράματα τα οποία μας έδειξαν πώς αέρας βοηθάει το αεροπλάνο να απογειωθεί και να σταθεί στον αέρα
Ζωγραφίσαμε αεροπλάνα και φανταστήκαμε τι μπορούμε να δούμε μέσα από ένα παράθυρο αεροπλάνου
Σχεδιάσαμε αεροπλάνα και τα αφήσαμε να πετάξουν μέσα στα σύννεφα
Χρησιμοποιήσαμε άχρηστα υλικά και κατασκευάσαμε υπέροχα αεροπλάνα
Ξεφυλλίσαμε την εγκυκλοπαίδεια για να μάθουμε ακόμα περισσότερα για τα αεροπλάνα και ασχοληθήκαμε εκτενέστερα με την πρώτη γυναίκα αεροπόρο Αμέλια Έρχαρτ και κατασκευάσαμε το αεροπλάνο της
Παίξαμε παιχνίδια ρόλων δραματοποιώντας ένα ταξίδι με το αεροπλάνο και γίναμε επιβάτες αεροσυνοδοί και πιλότοι
Διπλώσαμε χαρτί και φτιάξαμε σαΐτες τις οποίες απογειώσαμε σε αυτοσχέδιο αεροδιάδρομο. Ποιος Θα τη πετάξει πιο μακριά; Ένα παιχνίδι μαθηματικών με την άδεια του Πύργου ελέγχου!
Ποιο αεροπλάνο θα φτάσει στον προορισμό του; Με τα αεροπλάνα της Αμέλια Έρχαρτ έπρεπε να προσγειωθούμε στα σωστά αεροδρόμια στις χώρες και τις πόλεις των συνεργατών μας.
Μόλις μάθαμε τον προορισμό μας, απογειωθήκαμε…
Σειροθετήσαμε τα αεροπλάνα στη σωστή σειρά στον διάδρομο απογείωσης (από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και από το μικρότερο στο μεγαλύτερο)
Συνεχίζεται…