eTwinning έργο «If i try i can»

Το eTwinning έργο «Ιf i try i can» σε συνεργασία με σχολεία από την Ιταλία, Πολωνία, Τουρκία και Λιθουανία είναι ένα έργο που αμέσως το βάλαμε στην καρδιά μας.

Πρωταγωνιστές  του έργου είναι οι χαρταετοί  της φιλίας, όπως τους έχουμε ονομάσει, οι οποίοι  μαζί με την βοήθειά μας, ενώνουν  τα σχολεία μας και προσπαθούν να μας διδάξουν την φιλία τον αλληλοσεβασμό και την αποδοχή.

Παρακάτω θα δείτε τις δραστηριότητές μας που έλαβαν μέρος έως τώρα, στα πλαίσια αυτού του έργου.

1.Αρχικά κατασκευάσαμε έναν  χαρταετό, τον οποίο στολίσαμε με πολλή αγάπη για να τον δείξουμε στους φίλους μας στην πρώτη διαδικτυακή μας συνάντηση.

c2958b4b6 optc4a008ff6 optc38554ef6 optbb63d7222 opt

 

2.Στη συνέχεια γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Ανεκτικότητας η οποία ορίστηκε  από την Unesco το έτος 1995 και καθιερώθηκε στις 16 Νοεμβρίου. H αποστολή μας ήταν να φτιάξουμε την Πόλη της Aνοχής και τους χαρταετούς φιλίας να πετούν πάνω από αυτήν.

Λόγω της ταυτόχρονης ενασχόλησής μας με τα σχήματα παρατηρήσαμε πίνακες μεγάλων ζωγράφων, όπως του  Paul Klee και του Ton Schulten,  στους οποίους άρεσε να απεικονίζουν στους πίνακές τους πόλεις , σπίτια και κάστρα με διάφορα σχήματα.

Αφού διακρίναμε και ανακαλύψαμε τα σχήματα μέσα από τις πόλεις τους, επισκεφθήκαμε την σελίδα του eTwinning και θαυμάσαμε τις πόλεις  των Λιθουανών φίλων μας με τους όμορφους χαρταετούς.  Αμέσως ξεκινήσαμε να χτίζουμε και την δική μας πόλη χρησιμοποιώντας τουβλάκια σε διάφορα σχήματα.

c3aae7af6 opt

Σειρά  είχαν οι χαρταετοί μας τους οποίους ζωγραφίσαμε πολύχρωμους και χαρούμενους για να πετάξουν πάνω από την πόλη μας.

bfaed0b16 opt 1

Αφού φωτογραφήσαμε την πόλη μας και αφαιρέσαμε το φόντο χρησιμοποιήσαμε  το διαδικτυακό εργαλείο canva,και  διαλέξαμε όμορφες κορδέλες για τους χαρταετούς μας. Έπειτα τοποθετήσαμε τους χαρταετούς  μας ψηλά στον ουρανό.

bc674a3d6 opt

Έτσι δημιουργήθηκε η πόλη μας με τους χαρταετούς έτοιμους να πετάξουν για να συναντήσουν τους φίλους μας .

c084da616 opt

3. Η επόμενη δραστηριότητά μας αφορούσε τον κοινό μας χαρταετό. Ένας χαρταετός χωρισμένος σε 5 μέρη. Ένα μέρος για κάθε χώρα.

1

Ζωγραφίσαμε τον χαρταετό μας συνεργατικά, χέρι με χέρι κάτω από την μελωδία των  «Χαρταετών» του Μίκη Θεοδωράκη.

c968e62ba opt

Όταν όλοι οι φίλοι από τα συνεργαζόμενα σχολεία ζωγράφισαν τα τμήματα που τους αναλογούσαν, τα κομμάτια του χαρταετού ενώθηκαν και δημιουργήθηκε ο κοινός μας χαρταετός.

4. Τέλος όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία σχεδίασαν και πρότειναν το λογότυπο του έργου, το οποίο θα βγει έπειτα από ψηφοφορία.

Η τάξη μας  δημιούργησε το λογότυπο ζωγραφίζοντας τις λέξεις του τίτλου του έργου, και στο διαδικτυακό εργαλείο του canva διαλέξαμε το φόντο και  τις φιγούρες.

cba0f803a opt c6a3ece9a opt

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το  λογότυπό μας.

  Για να δείτε τα λογότυπα που πρότειναν τα συνεργαζόμενα σχολεία πατήστε εδώ. 

c7723d27a opt

Το λογότυπό μας

Σειρά είχε η ψηφοφορία των λογότυπων από τα οποία αναμένουμε αποτελέσματα όταν ψηφίσουν όλα τα σχολεία.

b6718baec opt

 

Δημοσιεύθηκε στη If i try i can, Γενικά, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning | Σχολιάστε

«L.I.F.E.» Το λεξικό του δάσους

Ο Οκτώβριος ήταν ο μήνας προσέγγισης της θέματος «Το Δάσος» και οι δραστηριότητές μας  κινήθηκαν γύρω από αυτό (βλ. Συμμετοχή του σχολείου μας στην εβδομάδα του κώδικα. )

Μία από τις δραστηριότητες η οποία έλαβε μέρος στις τάξεις μας ήταν η δημιουργία συνεργατικού λεξικού με τις εταίρες χώρες του etwinning έργου μας «L.I.F.E.: Little Inventors save Forest Ecosystems».

Οι μαθητές όλων των σχολείων συλλέξαν μαζί με τους γονείς τους ή τους εκπαιδευτικούς τους  αντικείμενα του δάσους τα οποία τοποθετήθηκαν σε ένα κοινό ηλεκτρονικό λεξικό. Έπειτα ηχογράφησαν στην γλώσσα τους καθώς και στα αγγλικά τις ονομασίες των αντικειμένων.

Στη συνέχεια περιηγηθήκαμε με τους μαθητές μας στις σελίδες του λεξικού και  ακούσαμε τις φωνές των  συμμαθητών μας από τα άλλα σχολεία.

b873126c6 opt1

Ξεφυλλίστε  το λεξικό μας και ίσως διακρίνεται και εσείς, όπως και εμείς, ομοιότητες στις γλώσσες μας.

Πατήστε πάνω στην εικόνα

.png

 

Δημοσιεύθηκε στη L.I.F.E: Little Inventors save Forest Ecosystems, Γενικά | Σχολιάστε

Το έργο «Φορώντας την μάσκα μου μπορώ» στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning

Μία ακόμη χαρά μας έδωσε το περσινό έργο μας «Φορώντας την μάσκα μου μπορώ…» το οποίο παρουσιάστηκε το Σάββατο 20 Νοεμβρίου στο  7o Πανελλήνιο συνέδριο eTwinning  «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» που οργανώνεται κάθε χρόνο υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας.

7o Conf Gov

Παρακάτω στιγμιότυπα από την παρουσίαση του έργου μας στο συνέδριο.

Eυχαριστούμε τις συναδέλφισσες Ευαγγελία Ταούλα και Μαρία Μπεγλοπούλου που εκπροσώπησαν όλη την ομάδα του έργου.

259137499 582282039671898 6470027819520929676 n.png 259501935 575496337076897 3707020804052438567 n 258948323 913822719260506 4434972021662552586 n 258854550 598826151443994 1562171532262227688 n 258789952 450599563164720 1709479856285307224 n 258769415 890024815208894 7630280767399760518 n 258515911 3065728060317825 5953012748602844970 n 258362998 310630707336859 6567621368036935179 n 258362998 310630707336859 6567621368036935179 n 1 258354357 1020286558822191 6037437024876829678 n 258274909 934518747475128 1807809291603489126 n 258200361 601845411052166 4163094467029417348 n

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning, Φορώντας την μάσκα μου μπορώ | Σχολιάστε

Δημιουργώντας το ουράνιο τόξο

Στο πλαίσιο της θεματικής για το Φθινόπωρο θελήσαμε να παίξουμε λίγο με τα διαφορετικά χρώματα στη φύση. Τα παιδιά ανέφεραν το ουράνιο τόξο που συγκεντρώνει πολλά χρώματα και θέλησαν να μάθουν περισσότερα γι’ αυτό….

Αφού προηγήθηκε μια συζήτηση για το πότε εμφανίζεται το ουράνιο τόξο και ποια χρώματα υπάρχουν σ’ αυτό… αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το ουράνιο τόξο μόνοι μας στην τάξη. Πήραμε διαφανή πλαστικά ποτηράκια, χρώμα ζαχαροπλαστικής, νερό και χαρτί κουζίνας και ξεκινήσαμε το πείραμα…

258166407 262051399283773 5306411317822953915 n

Τοποθετήσαμε μέσα σε τέσσερα ποτήρια νερό μέχρι αυτό να καλύψει τα ¾ του ποτηριού. Τα τοποθετήσαμε το ένα δίπλα στο άλλο σε σειρά (ένα γεμάτο – ένα άδειο ποτήρι) και βάλαμε σταγόνες χρώματος ζαχαροπλαστικής στο 1ο (κόκκινο χρώμα), 3ο (κίτρινο χρώμα), 5ο (μπλε χρώμα) και 7ο (κόκκινο χρώμα) ποτήρι που είχαν νερό.

258170579 401210391705238 4663609669289208317 n

Στη συνέχεια, τοποθετήσαμε λωρίδες από χαρτί κουζίνας στα ποτήρια, η μια άκρη μέσα σε ποτήρι που είχε χρωματιστό νερό και η άλλη άκρη στο ποτήρι που ήταν άδειο, με στόχο να απορροφηθεί το νερό και να μεταφερθεί στο άδειο δημιουργώντας έτσι μια ανάμειξη χρωμάτων, ώστε να προκύψουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου.

258816662 437503558093573 5379221821435029264 n257733267 2040626466096638 9191924910782576767 n

Επειδή η διαδικασία αυτή για να ολοκληρωθεί απαιτούσε λίγο χρόνο, ήταν ευκαιρία να μετρήσουμε και να ανακαλύψουμε τα γράμματα των χρωμάτων που είχαμε μπροστά μας.

Βρήκαμε τα αρχικά των βασικών χρωμάτων και σκεφτήκαμε λέξεις που αρχίζουν από τα γράμματα αυτά. Στη συνέχεια τα μετρήσαμε και είδαμε ότι το Κ κερδίζει, αφού είναι το γράμμα που εμφανίζεται περισσότερες φορές!!!

257951132 1104555003649600 5151920260926126681 n

Αφού ολοκληρώσαμε με το πείραμα μας, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας συννεφάκια με τα ουράνια τόξα!! Χαρήκαμε πολύ και γεμίσαμε χρώματα….

258504660 285849963470892 8429772949780246835 n

257778061 485936382634317 5006449329288634658 n

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εγγραφή μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ)

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/03/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.).
Μέσω τον λογαριασμών αυτών οι μαθητές θα μπορούν να συνδεθούν στις ειδικές πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης που διατίθενται για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης,σε περίπτωση που αυτή χρειαστεί,  καθώς και σε όλες τις υπηρεσίες του ΠΣΔ    (https://www.sch.gr/services).
Παρακαλούμε να φροντίσετε για την εγγραφή των παιδιών σας που φοιτούν στο νηπιαγωγείο μας στον σύνδεσμο:

https://register.sch.gr/students/

Ακολουθήσετε προσεκτικά τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή.

  • Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον αριθμό μητρώου (Α.Μ) μαθητή, ο οποίος αναγράφεται στο έγγραφο που σας δώσαμε.
  • Είναι αναγκαίο να συμπληρώσετε σωστά την διεύθυνση email σας και του αριθμού κινητού τηλεφώνου σας, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά χρειαστούν
  • Στο πεδίο Tάξη επιλέγετε  Προνήπια-Νήπια.
  • Στο πεδίο Tμήμα συμπληρώνεται τον αριθμό τμήματος στο οποίο ανήκει το παιδί σας. Τμήμα 1 κυρία Τζίνα & κυρία Ευγενία, Τμήμα 2 κυρία Δήμητρα, κυρία Φαίδρα, κυρία Ειρήνη και κυρία Δήμητρα Μ. Τμήμα 3 κυρία Άννα και κυρία Ελένη Τμήμα 4 κυρία Σοφία και κυρία Λεμονιά
  •  Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας, σας αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου , στην διεύθυνση e-mail που δηλώσατε με τα στοιχεία εγγραφής.

Παρακάτω σας παραθέτουμε έγγραφο με οδηγίες  για τα βήματα της εγγραφής.
Για οποιαδήποτε απορία είμαστε στην διάθεση σας

Οδηγίες εγγραφής



Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο | Σχολιάστε

Συμμετοχή του σχολείου μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού Code Week 2021

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού  έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και πλήθος σχολείων συμμετέχει σε δραστηριότητες οι οποίες προωθούν την  δημιουργικότητα,  την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού και άλλων δραστηριοτήτων του τομέα της τεχνολογίας. Χαρακτηριστικό όλων των  δραστηριοτήτων της εβδομάδας του κώδικα είναι η υπολογιστική σκέψη η οποία, σύμφωνα με την Wing (2006)  είναι μια διανοητική διαδικασία που εμπλέκεται στην μορφοποίηση ενός προβλήματος και την έκφραση των λύσεών του με τέτοιο τρόπο, ώστε ένας υπολογιστής (άνθρωπος ή μηχανή)  να μπορεί να το διεκπαιρεώσει σωστά.

To σχολείο μας, για  τρίτη συνεχή χρονιά, πήρε μέρος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού Code Week 2021 μέσα από το eTwinning έργο μας L.I.F.E. Little inventors saves the forest ecosystems με ένα συνεργατικό υπολογιστικό παιχνίδι  καθώς και με το έργο Literacy everywhere. 

Οι δραστηριότητες:

Η κουκουβάγια μασκότ του έργου μας L.I.F.E. προσπαθεί να φτάσει στο δάσος της αποφεύγοντας τους κινδύνους που βρίσκει στο δρόμο της. Οι μαθητές μας καλούνται να την βοηθήσουν, οδηγώντας την με ασφάλεια στον προορισμό της εξαφανίζοντας τους κινδύνους που εμφανίζονται.

Αρχικά τα σχολεία από την Ελλάδα , Τουρκία και Σερβία, χωρίστηκαν σε ομάδες και συνεργατικά δημιούργησαν τις καρτέλες με τους κινδύνους προκειμένου να χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές στο παιχνίδι του κώδικα.

Στο έργο Literacy everywhere, όπως θα δείτε στις εικόνες στο τέλος του άρθρου,οι μαθητές με αφορμή τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου έμαθαν πώς να κωδικοποιούν την ελληνική σημαία και την λέξη ΟΧΙ  χρησιμοποιώντας pixel art. 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις καρτέλες που δημιούργησαν οι δικές μας τάξεις και  στα βίντεο τις δραστηριότητές μας για την εβδομάδα του κώδικα και τέλος την κωδικοποίηση.

3248487134 301175271634588 2885812131748458149 n249437444 434565024898708 8837446692612183592 nba8056386 opt

 

Δραστηριότητα του έργου Literacy everywhere

  1. 20211027 152942 COLLAGE 1 20211027 152804 COLLAGE IMG 20211025 123032255009805 3043480959233549 3562116908184235378 nIMG 20211108 132106IMG 20211108 132103IMG 20211108 132056

253740058 1467960046909154 4544312634331497942 n

Πηγές:

http://www.cs.cmu.edu/afs/cs/usr/wing/www/publications/Wing06.pdf

https://pliroforikiatschool.blogspot.com/2012/04/blog-post_29.html

Υπολογιστική σκέψη (computational thinking)

 

Δημοσιεύθηκε στη Eu CodeWeek 2021, L.I.F.E: Little Inventors save Forest Ecosystems, Γενικά | Σχολιάστε

Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών

Η Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών γιορτάζεται κάθε χρόνο τον Σεπτέμβριο και πλήθος σχολείων από όλη την Ευρώπη παίρνουν μέρος στις εορταστικές εκδηλώσεις εκείνης της ημέρας.

Με αφορμή αυτήν την ημέρα δημιουργήθηκαν και οι πρώτες από κοινού δραστηριότητες  του προγράμματος  eTwinning «L.I.F.E: Little Inventors save Forest Ecosystems».  

Οι μαθητές του προγράμματος από Σερβία, Τουρκία και Ελλάδα, δημιούργησαν συνεργατικά ένα λεξικό με λέξεις από κάθε χώρα. Οι μαθητές μας διάλεξαν από μία λέξη την οποία και καταγράψαμε στο λεξικό μας.

Πατήστε εδώ για να δείτε το λεξικό

Οι δραστηριότητές μας όμως δεν τελείωσαν εδώ, καθώς δηλώσαμε συμμετοχή στην  εκδήλωση της ημέρας αυτής με το «Δέντρο των Γλωσσών». Κάθε χώρα ανέλαβε να «ντύσει» ένα δέντρο  με πολύχρωμα φύλλα τα οποία κατασκεύασαν οι μαθητές. Πάνω σε αυτά κάθε σχολείο ζωγράφισε την σημαία της χώρας του και έγραψαν λέξεις που έχουν σχέση με την συνεργασία μας. Στη συνέχεια τα φύλλα μας τοποθετήθηκαν στο δέντρο μέσω ενός συνεργατικού εργαλείου.  Τέλος τα φύλλα μας έγιναν πάζλ και παίξαμε με τα φύλλα των φίλων μας.

Πατήστε εδώ να δείτε το δέντρο των γλωσσών και να παίξετε τα παζλ πατώντας στις φατσούλες .

Τέλος, στο  βίντεο  που θα βρείτε στο τέλος του άρθρου, μπορείτε να δείτε συγκεντρωμένες τις δραστηριότητες μας καθώς και την κατασκευή του Γλωσσούλη ο οποίος μας έμαθε να χαιρετάμε τους φίλους μας σε όλες τις γλώσσες.

Σε αυτό το σημείο, να ευχαριστήσουμε την Ευρωπαϊκή επιτροπή για την αποστολή εκπαιδευτικού υλικού, όπως χάρτες και βιβλία τα οποία βοήθησαν εμάς και τους μαθητές μας να κατανοήσουμε την έννοια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την γλωσσική πολυμορφία και την πολυπολιτισμικότητα.

 

 

Δημοσιεύθηκε στη L.I.F.E: Little Inventors save Forest Ecosystems, Γενικά, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning 2021/2022

Aγαπητοί γονείς,

το σχολείο μας την σχολική χρονιά 2021/2022 συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning με τα παρκάτω έργα.

  1. L.I.F.E.: Little Inventors save Forest Ecosystems

Λίγα λόγια για το έργο:

Ένα σμήνος κουκουβαγιών ξεφεύγει μετά βίας από τη μεγάλη φωτιά που έχει ξεσπάσει στο δάσος και αναζητά  καταφύγιο.  Κάθε πουλί προλαβαίνει και παίρνει μαζί του ένα αντικείμενο από το δάσος  και καταφτάνει στις τάξεις μας. Αυτά τα αντικείμενα είναι κομμάτια μεγάλων εφευρέσεων τα οποία κάηκαν στη φωτιά. Οι μαθητές μας καλούνται να βοηθήσουν ανακαλύπτωντας  την εφεύρεση μέσω της διερεύνησης. Στη συνέχεια θα την επανασχεδιάσουν και θα την χρησιμοποιήσουν για να βοηθήσουν τις κουκουβάγιες να φέρουν εις πέρας το σχέδιό διάδοσης του δάσους.Ταυτόχρονα οι μαθητές θα  εισαχθούν στην επιστημονική και υπολογιστική σκέψη μέσω δραστηριοτήτων STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) και ταυτόχρονα θα αναπτύξουν δεξιότητες ζωής που θα καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση και την επίγνωσή τους για περιβαλλοντικά ζητήματα και τις φυσικές καταστροφές.

Σε συνεργασία με νηπιαγωγεία από :Ελλάδα,Τουρκία και Σερβία.

2. Xoán discovers Europe

Λίγα λόγια για το έργο:

Ο Xoán, είναι η μασκότ της βιβλιοθήκης από το σχολείο του Vigo της Ισπανίας ο οποίος ετοιμάζει την βαλίτσα  και το διαβατήριό του για να  ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη. Έχει αποστολή  να ανακαλύψει και να μάθει για τις παραδόσεις, τη μουσική και τον πολιτισμό των χωρών που θα επισκεφθεί.  Ο Xoán επηρρεασμένος από  την Curuxa την μασκότ που μας επισκέφθηκε πέρισυ   αποφάσισε να αφήσει το σχολείο του  για μερικούς μήνες και να ταξιδέψει στην Ευρώπη,  να μας γνωρίσει από κοντά και να μοιραστεί μαζί μας, ποιήματα, τραγούδια και συνταγές των χωρών που θα επισκεφτεί. 

Σε συνεργασία με νηπιαγωγεία από : Ισπανία, Εσθονία και Κροατία.

3. I can if I try

Λίγα λόγια για το έργο:

AIREVITAL_V1

Σε αυτό το έργο  μαθητές και εκπαιδευτικοί θα επικοινωνήσουν και θα συνεργαστούν με σχολεία από άλλες χώρες  για να δημιουργήσουν «Χαρταετούς  Φιλίας», στους οποίους θα αποτυπώσουν  τις σκέψεις τους για τη φιλία, την διαφορετικότητα,την γλωσσική πολυμορφία και την πολυπολιτισμικότητα.  

Οι εταίροι του έργου θα ανταλλάξουν ιδέες, θα συνεργαστούν και θα τις εφαρμόσουν από κοινού με  σκοπό να δημιουργήσουν δεσμούς φιλίας, αποδοχής και αλληλοσεβασμού αποκτώντας έτσι θετικές στάσεις για την εθνοπολιτισμική διαφορετικότητα. Παράλληλα οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με την αγγλική γλώσσα.  

Σε συνεργασία με νηπιαγωγεία από : Πολωνία, Λιθουανία, Ιταλία και Τουρκία.

4. Literacy everywhere

Λίγα λόγια για το έργο:

Ο Γραμματισμός στα Μέσα (Media Literacy)  αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους Γραμματισμούς στη σύγχρονη εποχή δίνοντας την ικανότητα στο άτομο να κατανοεί  και να αναλύει καλύτερα τα μηνύματα και το περιεχόμενο των Μέσων Επικοινωνίας που συναντά. 

Σε αυτό το έργο θα πραγματοποιήσουμε  δραστηριότητες με τους μαθητές μας με τις οποίες θα  καλλιεργήσουμε  του γραμματισμό στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, αποκωδικοποιώντας, αναλύοντας και αποδεικνύοντας  κρυμμένα μηνύματα στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα με παιγνιώδη μορφή.

Σε συνεργασία με νηπιαγωγεία από Ελλάδα, Τουρκία και Γεωργία

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning | Σχολιάστε

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το έργο μας «Wearing my mask i can..»

Με μεγάλη χαρά ενημερωθήκαμε για μία ακόμη διάκριση του νηπιαγωγείου μας.

Στο eTwinning  έργο μας «Wearing my mask i can…» ( Με την μάσκα μου μπορώ) που υλοποιήθηκε τη σχολική χρονιά 2020-2021  απονεμήθηκε η εθνική ετικέτα ποιότητας από την επιτροπή αξιολόγησης (ΕΥΥ)

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας που δεν έχασαν στιγμή το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό τους για το έργο παρόλες τις αντίξοες συνθήκες της τελευταίας χρονιάς, δίνοντάς μας έτσι το κίνητρο να συνεχίσουμε με περισσότερη χαρά αυτό το ταξίδι!

Πολλές ευχαριστίες οφείλουμε και στους γονείς οι οποίοι με προθυμία συνεργάστηκαν μαζί μας και συνέβαλαν σε αυτήν μας την επιτυχία.

Σε αυτό το σημείο δεν θα παραλείψουμε να αναφέρουμε και τις συναδέλφισσες του νηπιαγωγείου μας που μας στήριξαν από το παρασκήνιο. Τις ευχαριστούμε πολύ!

 

 

Ακολουθεί το μήνυμα της Εθνικής Υπηρεσίας  (ΕΥΥ) όπως μας στάλθηκε.

Συγχαρητήρια! Μόλις σας απονεμήθηκε η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο Wearing my mask i can….
Το έργο σας αποτελεί μία ενδιαφέρουσα πρόταση ενεργοποίησης των μαθητών/τριων, προκειμένου να μάθουν να προστατεύονται με τη χρήση μάσκας στη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται στα σχολεία.
Θετικά στοιχεία:
— Η θεματολογία του έργου
— Διαδικτυακά, συνεργατικά, διαδραστικά Παιχνίδια
— Αξιολόγηση του προγράμματος από μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς
— Η διάχυση του προγράμματος
— Δράσεις για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
— Αξιοποίηση πολλών εργαλείων ΤΠΕ
Καλή συνέχεια στη δημιουργική σας πορεία!
Με εκτίμηση, η ΕΥΥ της δράσης eTwinning
Δημοσιεύθηκε στη Βραβεία-Διακρίσεις, Γενικά, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning, Φορώντας την μάσκα μου μπορώ | Σχολιάστε

Απονομή e Safety label για το Νηπιαγωγείο μας

Mε μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας, έπειτα από αξιολόγηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος eSafety, και σύμφωνα με τα στοιχεία που καταθέσαμε,  απέκτησε την  χάλκινη ετικέτα ψηφιακής ασφάλειας (Bronze eSafety Label). 

Λίγα λόγια: 

Το eSafety Label είναι μια πανευρωπαϊκή υπηρεσία διαπίστευσης και υποστήριξης για τα σχολεία, με στόχο να προσφέρει ένα ασφαλές και εμπλουτισμένο περιβάλλον για ασφαλή πρόσβαση στη διαδικτυακή τεχνολογία στο πλαίσιο της διδακτικής και μαθησιακής εμπειρίας.

Επιπλέον έχει σκοπό να βοηθήσει τα σχολεία να εντάξουν τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στην Εκπαίδευση και να τα εφοδιάσει με πηγές και εργαλεία, για να βελτιώσουν το επίπεδο της ηλεκτρονικής ασφάλειας που παρέχουν.

 

Δημοσιεύθηκε στη Βραβεία-Διακρίσεις, Γενικά | Σχολιάστε