Η 4η κατά σειρά εφεύρεση με την οποία ασχοληθήκαμε στο eTwinning έργο μας «L.I.F.E.Inventors save Forest Ecosystems» ήταν ο υπολογιστής. Με αφορμή τις κουκουβάγιες που εμφανίστηκαν στο 31ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης και στο 1ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας οι οποίες είχαν μαζί τους ένα ποντίκι υπολογιστή, καλεστήκαμε να διερευνήσουμε την εφεύρεση του υπολογιστή να ετοιμάσουμε την παρουσίαση για τους συνεργάτες μας και όλοι μαζί να βοηθήσουμε τις κουκουβάγιες να σώσουν και να προστατέψουν το δάσος τους μέσω αυτής της σημαντικής εφεύρεσης.
Αρχικά δημιουργήθηκε μία παρουσίαση από το 1ο τμήμα του σχολείου μας σε συνεργασία με το σχολείο της Θεσσαλονίκης . Στη συλλογή πληροφοριών συνέβαλαν και οι γονείς, οι οποίοι μαζί με τα παιδιά τους καταγράψανε και ζωγραφίσανε πληροφορίες για τον υπολογιστή.
Μόλις η παρουσίαση ετοιμάστηκε την παρακολουθήσαμε με πολύ ενδιαφέρον
ταυτόχρονα εμπεδώσαμε τις γνώσεις μας μέσω εκπαιδευτικών παιχνιδιών που δημιουργήθηκαν από τις εκπαιδευτικούς.
Στη συνέχεια παρατηρήσαμε τον υπολογιστή και γνωρίσαμε τα μέρη του τα οποία και καταγράψαμε.
Εξερευνήσαμε το πληκτρολόγιο, πληκτρολογώντας γράμματα τα οποία εμφανίστηκαν στην οθόνη μας.
Προσπαθήσαμε να βρούμε τα γράμματα του ονόματός μας στο φύλλο εργασίας και γράψαμε το όνομά μας στην οθόνη.
Ζωγραφίσαμε τον υπολογιστή μας και συζητήσαμε για το τι ακριβώς απεικoνίζει η οθόνη μας.
Εξερευνήσαμε το εσωτερικό ενός παλιού υπολογιστή και πραγματικά μείναμε έκπληκτοι με το πλήθος των καλωδίων και εξαρτημάτων που χρειάζεται ένας υπολογιστής για να λειτουργήσει.
Αφού σχεδιάσαμε τα μέρη του υπολογιστή αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας φορητό υπολογιστή για να τον πάρουμε στο σπίτι μας. Από τους αυτοσχέδιους υπολογιστές μας “παρακολουθήσαμε” ντοκιμαντέρ και “πήραμε μέρος” σε τηλεδιάσκεψη για την προστασία του δάσους.
Τέλος για να προετοιμαστούμε για το συνεργατικό μας παιχνίδι, δώσαμε εκτύπωση από τον υπολογιστή και παρακολουθήσαμε την διαδικασία εκτύπωσης στον εκτυπωτή.
Συνεχίζεται……