Συλλογή και αποστολή τροφίμων στην Ουκρανία

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και τους μαθητές μας  οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για ανθρωπιστική βοήθεια στην Ουκρανία και πρόσφεραν τρόφιμα μακράς διαρκείας  τα οποία συλλέχθηκαν στο σχολείο μας.

Τα τρόφιμα παραδόθηκαν την περασμένη εβδομάδα στον κύριο Παπασταμάτη Μανώλη υπαρχηγό των εθελοντών Σαμαρειτών και θα αποσταλούν στους πληγέντες του πολέμου.

Σταυρος

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *