Δραματοποίηση ενός μύθου

Η δραματική τέχνη εντάσσεται στο πρόγραμμα σπουδών του  νηπιαγωγείου, δίνοντας στα νήπια ευκαιρίες να εκφραστούν, να κινηθούν και να μιμηθούν ρόλους. Επίσης μεταβαίνουν από το ελεύθερο -συμβολικό παιχνίδι στην κατάκτηση εκείνων των δεξιοτήτων που θα προωθήσουν την κριτική τους ικανότητα, ταυτόχρονα θα  καταστούν ικανά να πράξουν σε συνθήκες δράσεις και επιπλέον θα προωθηθεί η συνεργασία κα η ομαδικότητα.

Την δραματοποίηση  μιας ιστορίας συνοδεύει και η αφήγηση η οποία αρχικά πραγματοποιείται από τον/την  εκπαιδευτικό και έπειτα δίνεται η ελευθερία στα παιδιά να αφηγηθούν την ιστορία, να προσθέσουν στοιχεία ή ακόμα και να την τροποποιήσουν. Αυτό βοηθάει  στην προώθηση του προφορικού λόγου, ενώ η ομάδα ακολουθεί την αφήγηση δραματοποιώντας.¹

Στα προγράμματα του eTwinning ένα πολύ σημαντικό ζητούμενο είναι η διάδραση μεταξύ των σχολείων.²

Παρακολουθώντας με τους μαθητές μας λοιπόν  την παρουσίαση της Ιστορίας της μάσκας από την Αμερική των συναδέλφων από το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης Δράμας και του 14ου Νηπιαγωγείου Πτολεμαίδας εντύπωση μας έκανε ο μύθος του Θεού πουλιού  Ρέιβεν  από τις παγωμένες χώρες των Ινουίτ γι΄αυτό αποφασίσαμε να τον δραματοποιήσουμε.

Στον παρακάτω βίντεο  τα  παιδιά του ολοήμερου τμήματος  ζωντάνεψαν τον μύθο του Θεού Ρέιβεν  και μας τον παρουσιάζουν.

Ακούστε εδώ τον μύθο

 

Βιβλιογραφία:

¹Δαφέρμου, Χ. Κουλούρη, Π. & Μπασαγιάννη, Ε. (2006). Οδηγός Νηπιαγωγού. Αθήνα: Π.Ι

²http://www.etwinning.gr. Ανακτήθηκε 9 Φεβρουαρίου, 2021, από http://www.etwinning.gr/2016-02-29-11-14-03/2016-02-29-11-18-22/380-2014-06-11-11-32-39.

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning, Φορώντας την μάσκα μου μπορώ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση