Κανάλι νέων (RSS Feed) του άρθρουΤρέχον άρθρο

Η υπουργική απόφαση και η εγκύκλιος με τις διευκρινίσεις για τη διαδικασία επιλογής των Διευθυντών Εκπαίδευσης

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει προκήρυξη πλήρωσης θέσεων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την οποία προσκαλούνται οegkyklios ι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που έχουν τα νόμιμα προσόντα και επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής να υποβάλουν αίτηση που συνοδεύεται από τα αναγκαία δικαιολογητικά, εντός προθεσμίας που θα αρχίζει με την έκδοση της σχετικής προκήρυξης και θα λήγει την Τρίτη 15-12-2015.

Δείτε εδώ τις διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δείτε εδώ το ΦΕΚ της υπ. απόφασης για τη διαδικασία επιλογής των Διευθυντών Εκπαίδευσης.


Η υπουργική απόφαση:

Άρθρο 1
Προκήρυξη − υποβολή αιτήσεων

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει προκήρυξη πλήρωσης θέσεων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την οποία προσκαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που έχουν τα νόμιμα προσόντα και επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής να υποβάλουν αίτηση που συνοδεύεται από τα αναγκαία δικαιολογητικά, εντός της προθεσμίας που προβλέπεται στη σχετική προκήρυξη.

Η προκήρυξη αναρτάται στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και κοινοποιείται σε όλες τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς της, οι οποίες έχουν την ευθύνη ενημέρωσης των εκπαιδευτικών.

Άρθρο 2
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων

Οι αιτήσεις υποψηφιότητας για τοποθέτηση σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 17 του Ν. 4327/2015 υποβάλλονται όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 46 του νόμου 4351/2015 και συνοδεύονται από δικαιολογητικά τα οποία υποβάλλονται ομαδοποιημένα σε υποενότητες, όπως αυτές αναλύονται στο βιογραφικό σημείωμα και περιλαμβάνουν:

1. Πλήρες πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών σύμφωνα με τις προϋποθέσεις υποψηφιότητας.

2. Βιογραφικό σημείωμα

3. Αντίγραφα τίτλων σπουδών και μετεκπαίδευσης

4. Αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών

5. Πιστοποιητικό επιμόρφωσης στις Τ.Π.Ε.

6. Αντίγραφα άλλων σχετικών τίτλων που τυχόν έχει αποκτήσει ο υποψήφιος

7. Βεβαιώσεις ή υπηρεσιακά έγγραφα που αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση, στην καθοδηγητική και διοικητική εμπειρία καθώς και τη συμμετοχή σε υπηρεσιακά συμβούλια, τα οποία πρέπει να αναφέρουν χρόνο έναρξης και λήξης, κατά περίπτωση.

8. Όλα εκείνα τα στοιχεία που προβλέπονται στην παρ. 5ββ του άρθρου 46 του Ν. 4351/2015, τα οποία πρέπει να λάβει υπόψη το αρμόδιο συμβούλιο επιλογής κατά τη διαδικασία της συνέντευξης.

9. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986 με την οποία βεβαιώνεται ότι α) ο εκπαιδευτικός δεν έχει καταδικα−στεί τελεσίδικα για πειθαρχικό παράπτωμα με την ποινή της προσωρινής ή της οριστικής παύσης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 109 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007 Α ́ 26) και β) δεν συντρέχουν τα κωλύματα διορισμού της παρ. 1 του άρθρου 8 του ίδιου κώδικα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 17 του Ν. 4327/2015.

10. Δήλωση και σειρά προτίμησης Διευθύνσεων Εκπαίδευσης όπου θέτει υποψηφιότητα ο εκπαιδευτικός, σύμφωνα με την παρ. 7 του Ν.4351/2015.

Όλοι οι τίτλοι σπουδών που προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π./ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.), ή το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Ισοτιμιών (Σ.Α.Ε.Ι.). Τυχόν ξενόγλωσσες βεβαιώσεις ή έγγραφα πρέπει να έχουν επίσημα μεταφραστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών ή άλλο αρμόδιο κατά νόμο όργανο.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, δεν γίνονται δεκτά:

α) συμπληρωματικά δικαιολογητικά και

β) οποιαδήποτε μεταβολή στη δήλωση και τη σειρά προτίμησης με την επιφύλαξη του τελευταίου εδαφίου του άρθρου 7 της παρούσας.

Οι αιτήσεις υποψηφιότητας: α) των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο εσωτερικό συμπεριλαμβανομένων των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) υποβάλλονται στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ανήκει οργανικά ο υποψήφιος και β) των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των συντονιστών εκπαίδευσης, μέσω εξουσιοδοτημέ− νου προσώπου, στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες ανήκαν οι υποψήφιοι πριν την απόσπαση.

Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είναι αρμόδιες για την συγκέντρωση των αιτήσεων, τον έλεγχο της ακρίβειας των δηλουμένων στοιχείων, τη θεώρηση της αίτησης και της έκδοσης πιστοποιητικού υπηρεσιακών μεταβολών. Αντίγραφο κάθε αίτησης παραμένει στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης υποβολής και η πρωτότυπη αίτηση διαβιβάζεται στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης για τις θέσεις της οποίας έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον ο υποψήφιος.

Συνοδευτικά με την αίτηση διαβιβάζονται και τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά, το πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών καθώς και κάθε άλλο  στοιχείο το οποίο είναι απαραίτητο προκειμένου το αρμόδιο συμβούλιο επιλογής της παρ. 6 του άρθρου 46 του Ν.4351/2015 να καταρτίσει τόσο τους πίνακες των δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων στη διαδικασία επιλογής, όσο και των πινάκων των μοριοδοτούμενων κριτηρίων επιλογής.

Άρθρο 3 Αποτίμηση κριτηρίων

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής μετά τη λήξη υποβολής των αιτήσεων και της διαβίβασή τους σ’ αυτό, προβαίνει σε σύνταξη πινάκων δεκτών και μη δεκτών υποψηφιοτήτων στη διαδικασία επιλογής με βάση τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία, καθώς και στην αποτίμηση και σύνταξη πινάκων των μοριοδοτούμενων κριτηρίων των υποψηφίων ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Οι ανωτέρω πίνακες αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και κοινοποιείται σε όλες τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς της, για ενημέρωση των υποψηφίων οι οποίοι δύνανται να υποβάλουν ενστάσεις εντός αποκλειστι− κής προθεσμίας τριών ημερών. Μετά την εκδίκαση των ενστάσεων από τα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής αναρτώνται και κοινοποιούνται οι αναμορφωμένοι πίνακες.

Άρθρο 4 Πίνακες εκλογέων

Με ευθύνη των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης καταρτίζονται πίνακες εκλογέων σύμφωνα με τις παρ. 1 και 5αα του άρθρου 46 του Ν.4351/2015. Όσον αφορά στο αναφερόμενο 30% των Προϊσταμένων Δημοτικών Σχολείων και των Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων αφορά στο 30% των Προϊσταμένων διθέσιων και τριθέσιων Δημοτικών Σχολείων και των Προϊσταμένων διθέσιων και τριθέσιων Νηπιαγωγείων του οικείου ΠΥΣΠΕ, το οποίο ορίζεται με βάση το κριτήριο της αρχαιότητας σύμφωνα με το χρόνο συνολικής εκπαιδευτικής υπηρε− σίας. Οι υποψήφιοι Διευθυντές Εκπαίδευσης δεν έχουν δικαίωμα ψήφου.

Οι εν λόγω πίνακες αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.

Άρθρο 5 Εφορευτικές Επιτροπές

Στην έδρα κάθε Διεύθυνσης Εκπαίδευσης συγκροτείται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης τριμελής Εφορευτική Επιτροπή, τα μέλη της οποίας περιλαμβάνονται στον πίνακα εκλογέων της εν λόγω Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, προκειμένου να προετοιμάσει και να διεξαγάγει τη μυστική ψηφοφορία της παρ. 5αα του άρθρου 46 του Ν.4351/2015. Στην Εφορευτική Επιτροπή δεν μπορούν να μετέχουν υποψήφιοι, ή σύζυγοι ή συγγενείς μέχρι β’ βαθμού. Στην αρμοδιότητα της Εφορευτικής Επιτροπής περιλαμβάνεται ο υπολογισμός των μορίων που λαμβάνουν οι υποψήφιοι με βάση τον αριθμό ψήφων που έλαβαν.

Ο αριθμός των μορίων που ο υποψήφιος λαμβάνει κατά τη μυστική ψηφοφορία υπολογίζεται ως ακολού− θως: το ποσοστό των ψήφων που έλαβε επί του συνό− λου των έγκυρων ψήφων ανάγεται σε ποσοστό επί των δώδεκα (12) μορίων που μπορεί να λάβει κατ’ ανώτατο όριο ο υποψήφιος. Ο αριθμός των μορίων που προκύπτει στρογγυλοποιείται με προσέγγιση εκατοστού.

Άρθρο 6 Ψηφοδέλτια

Με ευθύνη των εφορευτικών επιτροπών εκτυπώνονται σε λευκό χαρτί μεγέθους A4 τα ψηφοδέλτια που αναγράφουν αλφαβητικά το ονοματεπώνυμο και το πατρώνυμο των υποψηφίων. Τα ονοματεπώνυμα των υποψηφίων συμπεριλαμβάνονται στο ίδιο ψηφοδέλτιο. Επίσης, η εφορευτική επιτροπή φροντίζει για την προμήθεια φακέλων λευκού χρώματος και λευκών ψηφοδελτίων.

Άρθρο 7 Ψηφοφορία

Κάθε ψηφοφόρος παίρνει από την εφορευτική επιτροπή το λευκό ψηφοδέλτιο, το ψηφοδέλτιο που αναγράφει τα ονοματεπώνυμα των υποψηφίων και αφού σημειώσει το σταυρό προτίμησης ( δεξιά ή αριστερά από το ονοματεπώνυμο του υποψηφίου που επιλέγει ) τοποθετεί το ψηφοδέλτιο στο φάκελο. Ο φάκελος σφραγίζεται και ρίχνεται στην ψηφοδόχο.

Κάθε ψηφοφόρος σημειώνει στο ψηφοδέλτιο μέχρι ένα σταυρό. Λαθεμένη σημείωση ή απουσία σταυρού ακυρώνει το ψηφοδέλτιο.

Η εφορευτική επιτροπή ελέγχει τα στοιχεία αυτών που ψηφίζουν, σημειώνει τα ονόματά τους στον πίνακα των εκλογέων και τους καταγράφει σε ξεχωριστή κατάσταση ψηφισάντων, όπου και υπογράφουν.

Κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας, της διαλογής των ψηφοδελτίων και της έκδοσης των αποτελεσμάτων μπορούν να είναι παρόντες στην εφορευτική επιτροπή οι ίδιοι οι υποψήφιοι ή αντιπρόσωποί τους. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν επιτρέπεται να υποκαθιστούν μέλη της εφορευτικής επιτροπής κατά την ψηφοφορία ή να συμμετέχουν στη διαδικασία διαλογής των ψηφοδελτίων και, πολύ περισσότερο, της καταμέτρησης των ψήφων.

Κάθε υποψήφιος έχει δικαίωμα να αποσύρει την υποψηφιότητά του το αργότερο δύο ημέρες πριν την ημέρα της ψηφοφορίας με έγγραφη δήλωσή του την οποία καταθέτει στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση αυτή αποκλείεται από τη δια− δικασία και τη συνέχιση της επιλογής στη συγκεκριμένη διεύθυνση, διατηρεί όμως το δικαίωμα υποψηφιότητας του σε άλλη Διεύθυνση για την οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον.

Άρθρο 8 Διαλογή

Η εφορευτική επιτροπή, μετά το τέλος της ψηφοφορίας, συνεδριάζει και κάνει τη διαλογή των ψήφων ως εξής:

α. Αντιπαραβάλλει τον πίνακα των εκλογέων με τον αριθμό των ψηφισάντων, για να διαπιστώσει εάν υπάρχει η προϋπόθεση της αυξημένης συμμετοχής τουλάχιστον κατά 65% των εκλογέων ώστε να προχωρήσει στον υπολογισμό των μορίων που λαμβάνουν οι υποψήφιοι με βάση τον αριθμό ψήφων που έλαβαν. Η καταμέτρηση των ψήφων όπως και η σύνταξη πρακτικών των εκλογών γίνεται είτε συμπληρώνεται το 65% των εκλογέων και υπολογίζονται τα μόρια που αφορούν στη διαδικασία της ψηφοφορίας είτε δε συμπληρώνεται το 65% των εκλογέων και δεν υπολογίζονται τα μόρια αυτά

β. Αποσφραγίζει την ψηφοδόχο, βγάζει τους φακέλους, τους αριθμεί και τους μονογράφει.

γ. Ανοίγει τους φακέλους με τα ψηφοδέλτια και μονογράφει δίπλα από το όνομα του υποψηφίου που έχει σταυρό προτίμησης.

δ. Κρίνει, αμέσως μετά το άνοιγμα κάθε φακέλου, το κύρος των ψηφοδελτίων που περιέχονται σ’ αυτόν και αποφασίζει την ακύρωση ψηφοδελτίου, αν συντρέχει νόμιμος λόγος. Τα ψηφοδέλτια είναι άκυρα αν έχουν σημεία τα οποία παραβιάζουν τη μυστικότητα της ψηφοφορίας ή αν βρεθούν στο φάκελο περισσότερα από ένα ψηφοδέλτια. Τα λευκά ψηφοδέλτια καταμετρώνται ως έγκυρα.

ε. Κάνει τη διαλογή των ψηφοδελτίων, προβαίνει στην καταμέτρηση των ψήφων που έλαβε κάθε υποψήφιος και καταγράφει το αποτέλεσμά της στο πρακτικό που συντάσσει για τη διενέργεια της εκλογής.

Άρθρο 9 Πρακτικά εκλογής

Η εφορευτική επιτροπή τηρεί με λεπτομέρεια πρακτικά για την εκλογή στα οποία αναφέρονται: ολόκληρη η πορεία της εκλογής, κάθε θέμα που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια αυτής, καθώς και οι αποφάσεις που αυτή έλαβε, οι οποίες πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένες.

Μετά την καταμέτρηση των ψήφων τα αποτελέσματα της μυστικής ψηφοφορίας θα αποστέλλονται αυθημερόν, με ηλεκτρονικό τρόπο, στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, με τη φροντίδα και την ευθύνη του προέδρου της εφορευτικής επιτροπής.

Η Εφορευτική Επιτροπή τηρεί με λεπτομέρεια πρακτικό στο οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται και ο υπολογισμός των μορίων που λαμβάνουν οι υποψήφιοι με βάση τον αριθμό των ψήφων που έλαβαν, εφόσον υπάρχει η προϋπόθεση της αυξημένης συμμετοχής τουλάχιστον κατά 65% των εκλογέων.

Το πρακτικό παραμένει στην οικεία Διεύθυνση Εκ− παίδευσης μαζί με τους φακέλους και τα ψηφοδέλτια της μυστικής ψηφοφορίας. Επικυρωμένο αντίγραφο του πρακτικού θα υποβάλλεται την επόμενη ημέρα στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Άρθρο 10 Ενστάσεις

Οι υποψήφιοι μπορούν κατά τη διαδικασία εκλογής να ασκήσουν ένσταση ενώπιον της οικείας εφορευτικής επιτροπής η οποία αποφασίζει άμεσα επ’ αυτής. Η εν λόγω απόφαση συμπεριλαμβάνεται στο πρακτικό εκλογής.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας δεν προβλέπεται δικαίωμα υποβολής ένστασης επ’ αυτής.

Άρθρο 11
Κλήση των υποψηφίων σε συνέντευξη

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας, οι υποψήφιοι καλούνται σε συνέντευξη ενώπιον του οικείου συμβουλίου επιλογής από την Υπηρεσία που έχει την αρμοδιότητα υποστήριξης του έργου του οικείου συμβουλίου επιλογής.

Οι υποψήφιοι ενημερώνονται με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Διευθύνσεων Π.Ε. και Δ.Ε.

Οι ημερομηνίες προσέλευσης των υποψηφίων ορίζονται από το οικείο συμβούλιο επιλογής.

Υποψήφιοι, οι οποίοι δηλώνουν κώλυμα προσέλευσης κατά την καθορισμένη γ’ αυτούς ημερομηνία, υποβάλλουν μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e−mail), αίτημα αλλαγής ημερομηνίας προς το οικείο συμβούλιο επιλογής.

Το συμβούλιο εξετάζει την αναγκαιότητα, βάσει της τεκμηρίωσης του αιτήματος του υποψηφίου και σε εξαιρετική περίπτωση, δύναται να ορίζει νέα ημερομηνία προσέλευσης, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της δια− δικασίας συνεντεύξεων.

Υποψήφιοι, οι οποίοι δεν προσέρχονται στη συνέντευξη αποκλείονται από την επιλογή.

Άρθρο 12
Προετοιμασία και διεξαγωγή της συνέντευξης των υποψηφίων

Η διαδικασία της συνέντευξης περιλαμβάνει δύο (2) φάσεις:

α) εισήγηση μέλους του συμβουλίου επιλογής.

β) ερωτήσεις συμβουλίου.

Πριν από την είσοδο του υποψηφίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του συμβουλίου, το μέλος του συμβουλίου που είχε αναλάβει τη μελέτη του φακέλου του υποψηφίου, παρουσιάζει την εισήγησή του για τον υποψήφιο.

Η  κατανομή των φακέλων των υποψηφίων στα μέλη του συμβουλίου γίνεται με τυχαίο τρόπο και με βάση την εξής διαδικασία. Οι φάκελοι ταξινομούνται αλφαβητικά και χωρίζονται σε τόσα ίσα μέρη όσα και τα μέλη του συμβουλίου που θα εισηγηθούν σχετικά. Το κάθε μέλος του συμβουλίου παραλαμβάνει το μέρος που του αναλογεί μετά από κλήρωση η οποία διεξάγεται ενώπιον όλων των μελών και του γραμματέα του συμβουλίου.

Στη συνέχεια ο υποψήφιος προσέρχεται στην αίθουσα και τα μέλη του Συμβουλίου υποβάλλουν ερωτήσεις, με σκοπό να μορφώσουν γνώμη για την προσωπικότητα, την ικανότητα και την καταλληλότητα του υποψηφίου για την άσκηση των καθηκόντων της θέσης για την οποία κρίνεται.

Άρθρο 13 Μαγνητοφώνηση της συνέντευξης

Στην αίθουσα συνεδριάσεων εγκαθίσταται και λειτουργεί με ευθύνη του προέδρου του συμβουλίου επι− λογής, σύστημα μαγνητοφώνησης. Με την προσέλευση του υποψηφίου στην αίθουσα για την διεξαγωγή της συνέντευξης και την προσφώνηση του ονόματός του, τίθεται σε λειτουργία το σύστημα μαγνητοφώνησης.

Η λειτουργία του συστήματος διαρκεί καθόσον ο υποψήφιος βρίσκεται στην αίθουσα και διακόπτεται με το πέρας της συνέντευξης και πριν την αποχώρηση του υποψηφίου.

Το προϊόν μαγνητοφώνησης τηρείται ως ηχητικό αρχείο από τον πρόεδρο του οικείου συμβουλίου επιλογής.

Άρθρο 14 Μοριοδότηση της συνέντευξης

Για τη μοριοδότηση της συνέντευξης το αρμόδιο συμβούλιο επιλογής συνεκτιμά και τα παρακάτω στοιχεία:

Τα στοιχεία που ο υποψήφιος αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα, τα οποία αποδεικνύονται με τα απαραίτητα παραστατικά (αντίγραφα, βεβαιώσεις κ.α.) και τα οποία δεν έχουν μοριοδοτηθεί, όπως άλλες σπουδές, επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμετοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή, του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλο− ποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών, σχετική με την εκπαίδευση διοικητική ή καθοδηγητική εμπειρία, συμμετοχή σε συμβούλια, επι− τροπές ή ομάδες εργασίας, κοινωνική και συνδικαλιστική δράση, συμμετοχή σε όργανα διοίκησης επιστημονικών και εκπαιδευτικών οργανώσεων ή σε όργανα λαϊκής συμμετοχής και επίσημες διακρίσεις και αριστεία. Η εισαγωγική επιμόρφωση του υποψηφίου και οι δραστηριότητες (σεμινάρια, ημερίδες, επιμορφωτικές συναντήσεις κ.λπ.) που αποτελούν υπηρεσιακές υποχρεώσεις δεν μοριοδοτούνται. Το συμβούλιο επιλογής δύναται να ζητήσει περαιτέρω στοιχεία και ιδίως πρακτικά συνεδριάσεων συλλογικών οργάνων.

Η βαθμολογία κάθε μέλους του συμβουλίου αποτυπώνεται σε ξεχωριστό έντυπο αξιολόγησης για κάθε υποψήφιο, στο οποίο καταγράφονται οι μονάδες βαθμολόγησής του με τη σχετική αιτιολόγηση.

Τελικές αξιολογικές μονάδες κάθε υποψηφίου για την διαδικασία της συνέντευξης είναι ο μέσος όρος των μονάδων της βαθμολογίας των παρόντων μελών του συμβουλίου.

Ο μέσος όρος στρογγυλοποιείται στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο.

Τα έντυπα αξιολόγησης συγκεντρώνονται από τον πρόεδρο του συμβουλίου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης και φυλάσσονται σε φάκελο, ο οποίος μονογράφεται από τον πρόεδρο και τα μέλη του συμβουλίου.

Άρθρο 15
Τήρηση των πρακτικών της συνέντευξης

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο γραμματέας του συμβουλίου έχει την ευθύνη της τήρησης των πρακτικών της διαδικασίας, τα οποία περιλαμβάνουν την προσέλευση των υποψηφίων με τη σειρά και την ώρα που έχουν κληθεί, τα έντυπα με την αιτιολογημένη βαθμολογία των μελών και, τέλος, τη λήξη των εργασιών.

Άρθρο 16
Τελικός πίνακας μοριοδότησης

Με ευθύνη του αρμόδιου Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής καταρτίζεται με αξιολογική σειρά, σύμφωνα με τα κριτήρια του άρθρου 19 του Ν. 4327/2015 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 46 του Ν. 4351/2015 και τις δηλωθείσες προτιμήσεις, ο τελικός πίνακας υποψηφί− ων ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης που περιλαμβάνει το άθροισμα της μοριοδότησης της επιστημονικής − παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης, της υπηρεσιακής κατάστασης διοικητικής και καθοδηγητικής εμπειρίας, της μοριοδότησης από την μυστική ψηφοφορία καθώς και της μοριοδότησης της συνέντευξης.

Σε περίπτωση που υποψήφιοι συγκεντρώνουν ίσο αριθμό τελικών αξιολογικών μονάδων, προηγείται ο υποψήφιος που συγκεντρώνει περισσότερες μονάδες, κατά σειρά, στα κριτήρια: α) υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας β) επιστημονικής − παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης, και γ) συμβολής στο εκπαιδευτικό έργο − προσωπικότητας− γενικής συγκρότησης

Οι ανωτέρω πίνακες αναρτώνται στην ιστοσελίδα των οικείων Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και κοινοποιούνται στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους, για ενημέρωση των υποψηφίων οι οποίοι δύνανται να υποβάλουν ενστάσεις κατά των πινάκων αυτών εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών ημερών, από την ανάρτησή τους. Μετά την εκδίκαση των ενστάσεων από τα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής συντάσσονται οι αναμορφωμένοι πίνακες, οι οποίοι υποβάλλονται προς κύρωση στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Άρθρο 17 Τοποθέτηση

Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης τοποθετούνται σε κενές και κενούμενες θέσεις με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ύστερα από πρόταση του αρμόδιου Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής.

Τα ανωτέρω συμβούλια διαμορφώνουν την πρόταση τους λαμβάνοντας υπόψη τη σειρά εγγραφής των υποψηφίων στους κυρωμένους πίνακες.

Άρθρο 18
Πλήρωση κενών και κενούμενων θέσεων

Σε περίπτωση που με τη διαδικασία του προηγούμενου άρθρου της παρούσας, δεν συμπληρωθούν οι κενές ή κενούμενες θέσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης, εφαρμόζεται η διαδικασία που προβλέπεται από την παρ. 9 του άρθρου 46 του Ν.4351/2015 και εφόσον και αυτή η διαδικασία αποβεί άκαρπη η κάλυψη των κενών και κενούμενων θέσεων γίνεται με επανάληψη της διαδικασίας επιλογής η οποία πραγματοποιείται το αργότερο εντός τριών μηνών.

Μέχρις ότου ολοκληρωθεί η επανάληψη της διαδικασίας, οι κενές και κενούμενες θέσεις πληρώνονται με απόφαση του αρμοδίου συμβουλίου επιλογής.

Trackback URL



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *