Τα νήπια ενημερώθηκαν για την ημέρα των ζώων, είπαν για τα κατοικίδιά τους ενθουσιασμό. Συζητήσαμε για τα δικαιώματά τους, τι χρειάζονται για να είναι ευτυχισμένα. Είδαμε εικόνες αδέσποτων ζώων , κακοποιημένων ζώων ,είπαμε τι είναι φιλοζωία και τι κάνουμε, αν δούμε κάποιον να κακοποιεί κάποιο ζώο.
Διαπιστώσαμε ότι το σχολείο μας έχει πάρα πολλά ζώα, όπως παιχνίδια, παραμύθια, το παρουσιολογιο, οι μέρες μας, οι φύλακες της βιβλιοθήκης κτλ, γιατί αγαπάμε τα ζώα.
Επιδοθηκαμε στο να φτιάξουμε κολάζ αφίσες με εικόνες ζώων, που έφεραν απ’ το σπίτι τους, διαβάσαμε το παραμυθι ο Φιλού, το λυκάκι, που δεν ήθελε να κοιμηθεί νωρίς, παίξαμε τα ζώα, τον κτηνίατρο που φροντίζει τα ζώα, φτιάξαμε ατομική κατασκευή ενός σκύλου στο σκυλοσπιτο του, βάζοντας σαν πατάκια του με νερό και τροφή, καπάκια μπουκαλιών με πλαστελίνη.
Είδαμε βίντεο, τη Μαρίζα τη γαιδουριτσα και την Πεπα και είπαμε πόσα παιδικά εργα ,που βλέπουν, έχουν ήρωες ζώα.
Είπαμε ποιο είναι το ζώο που θα θέλαμε να είμαστε, το αγαπημένο μας, κάνοντας παντομίμα. Και είδαμε πως γράφεται η λέξη ΖΩΑ.


