ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
Η κ. Νάγια Νικολοπούλου, συγγραφέας παιδικών βιβλίων επισκέφθηκε το Νηπιαγωγείο μας μαζί με τη βαλίτσα της που έκρυβε πολλούς θησαυρούς, μας παρουσίασε με βιωματικό τρόπο το παραμύθι της “Ένα Καλοκαιρινό ΜπλέκΣιμο”.
Ο Σίμος, αποφασίζει να καθαρίσει τη θάλασσα που κάνει κάθε χρόνο μπάνια και έχει γεμίσει σκουπίδια… Το ίδιο και η γοργόνα Θαλλή, που μένει στην ίδια παραθαλάσσια περιοχή. Οι δύο πρωταγωνιστές γνωρίζονται, γίνονται φίλοι και αναλαμβάνουν δράση έτσι ώστε να καθαρίσουν το βυθό και να αλλάξουν τη συμπεριφορά των απερίσκεπτων ανθρώπων.
Η τάξη μας μέσα από τη φαντασία και τα διάφορα υλικά μεταμορφώνεται σε θαλάσσιο βυθό.
Οι μαθητές συμμετείχαν βιωματικά στη δράση του παραμυθιού κάτι που τους άρεσε πάρα πολύ.
Η κ. Νάγια μας διηγήθηκε άλλη μια ιστορία. “Το σεντούκι της Θαλλή”.
Οι μαθητές ενθουσιασμένοι, κατανόησαν ότι δεν πρέπει να πετάμε σκουπίδια στις θάλασσες και στις παραλίες καθώς και ότι μέσα από τη συνεργασία μπορούμε να διατηρήσουμε το περιβάλλον καθαρό.
Τέλος, ζωγραφίσαμε τι μας έκανε εντύπωση από την ιστορία. Τα παιδιά μέσα από τις ζωγραφιές τους εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που ένιωσαν για την ιστορία και τους ήρωές της.
Τα παιδιά χάρισαν στην κ. Νάγια δωράκια που είχαν ετοιμάσει…
Ευχαριστούμε θερμά τη συγγραφέα Νάγια Νικολοπούλου που ανταποκρίθηκε με μεγάλη χαρά στην πρόσκλησή μας, καθώς και για την πολύ ωραία παρουσίαση. Περάσαμε παραμυθένια!!!