Στο Πλαίσιο του προγράμματος που αφορά στα εργαστήρια δεξιοτήτων
Και το θεματικό άξονα “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην” επεξεργαστήκαμε μαζί με τα παιδιά κατά το δίμηνο Οκτώβριος – Νοέμβριος το θέμα Γνωρίζω το σώμα μου, με τίτλο “Το ανθρώπινο σώμα”.
Βασικός μας στόχος ήταν: να αναπτύξουν οι μαθητές μας γνωριμία με το σώμα τους , την αυτοπειθαρχία της θέλησης, της υπευθυνότητας, της συνεργασίας και της ομαδικότητας, να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη και να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων.





Ο Δεύτερος θεματικός Άξονας που επιλέξαμε φέτος είναι το “Φροντίζω το περιβάλλον” με θέμα το σεισμό. Σεισμός; τώρα τι κάνω;
Στόχος μας ήταν να γνωρίσουν την έννοια του φυσικού κινδύνου
Να εκφράσουν την άποψη τους για το ποιοί είναι φυσικοί κίνδυνοι
Να εκφραστούν δημιουργώντας
Να γνωρίσουν τι είναι ο σεισμός και τα μέτρα προστασίας από αυτόν.







Αξιολόγηση από τους μαθητές του εργαστηρίου
Το τρίτο μας εργαστήριο έχει θεματική :
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ -Κοινωνική Συναίσθηση &Ευθύνη
Υποθεματική:Ανθρώπινα Δικαιώματα
Τίτλος
«Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!»
Ένα πρόγραμμα για την οικογενειακή πολυμορφία
Μαθαίνουμε για τα είδη της οικογένειας
Γιατί είναι σημαντική η οικογένεια;
Η πηγή του εποπτικού υλικού είναι :
https://www.kindykids.gr/teachers-material/various-topics/384-oikogeneia.html
Αφού συζητήσουμε και καταλήξουμε σε ποιό είδος ανήκει η οικογένεια του κάθε παιδιού κατασκευάζουμε τα σπιτάκια μας.

Βάζουμε στη σειρά από το μεγαλύτερο στο μικρότερο την οικογένεια των αρκούδων

Οικογένειες φρούτων