Πρόκειται για ένα πολύ αγαπημένο θέμα, γιατί ανακαλύπτεις το τι κρύβει κάθε παιδάκι στην ψυχούλα του….θετικά αλλά και αρνητικά συναισθήματα…Ένα θέμα πολύ επίκαιρο ιδίως αυτήν την εποχή, που η πανδημία του κορονοϊού δημιουργεί πολλά, ανάμεικτα , δυσάρεστα συναισθήματα στα παιδιά (φόβου, λύπης, στεναχώριας, ανασφάλειας, θυμού κλπ.). Οι παρακάτω δραστηριότητες, παρόλο που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο, βοηθούν τα παιδιά να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα τους, να τα κατανοήσουν, να τα εκφράσουν με σκοπό να μάθουν να τα διαχειρίζονται.
Με αφορμή τον Αρλεκίνο από το ομώνυμο παραμύθι της αγαπημένης Ζωρζ Σαρή, στα πλαίσια της θεματικής μας για τις Απόκριες, συζητήσαμε τα συναισθήματα του κεντρικού ήρωα. Αυτή η συγκινητική ιστορία προκάλεσε πλήθος συναισθημάτων και όλοι μαζί προσπαθήσαμε να τα αναγνωρίσουμε.
Στο ολοήμερο τα παιδιά με την καθοδήγηση της κυρίας Κατερίνας δημιούργησαν έναν δικό τους κλόουν που τον ονόμασαν “γλυκούλη”.
Ο γλυκούλης ποτέ ήταν χαρούμενος κ πότε λυπημένος.
Τι ήταν άραγε αυτό που θα μπορούσε να τον κάνει να νιώσει χαρά και τι αυτό που τον κάνει λυπημένο; τα παιδιά κατέγραψαν σε χάρτινα πιατάκια τι τους προκαλεί φόβο και τι τους προκαλεί θυμό. Οι απαντήσεις ήταν ενδιαφέρουσες.
Ύστερα όλοι μαζί συνέθεσαν το δράκο των αρνητικών συναισθημάτων.
Δίπλα στο δράκο έβαλαν το δέντρο της αγάπης, μέσα σε κάθε καρδούλα τα παιδιά ζωγράφισαν τα πρόσωπα που αγαπούν.
Αλλά και το κέικ της χαράς που είναι συνταγή με εγγυημένη επιτυχία.
Εσείς γνωρίζατε ότι το γέλιο είναι το καλύτερο φάρμακο;
Ένα αστείο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα.
Και ο Μάρτης έχει συναισθήματα!
Είναι λίγο ιδιότροπος μήνας.
Τα παιδιά εμπνεύστηκαν από τον γλυκούλη κλόουν κι έφτιαξαν ένα όμορφο παραμύθι με τίτλο “τα γενέθλια του γλυκούλη”