Ευ Ζην, «Τρέφομαι σωστά, χτίζω δόντια γερά» 1ο Εργαστήριο

«Ας γνωριστούμε»
3η δραστηριότητα

Συζητάμε με τα παιδιά για το τι είναι ομάδα, πως τη δημιουργούμε και πόσο σημαντική είναι για να μπορούμε να καταφέρνουμε αυτό που θέλουμε.
Προτιμούμε να είμαστε μόνοι μας ή σε μια ομάδα με τους φίλους μας;

«Με τους φίλους είναι πιο καλά, κυρία!» απαντάνε τα παιδιά.

Μπορεί όμως ο καθένας στην ομάδα να κάνει ότι θέλει; Είναι σωστό;
Αφού αναρωτηθήκαμε, συμφωνήσαμε ότι οι ομάδες για να μπορούν να λειτουργούν σωστά, χρειάζονται κάποιους κανόνες τους οποίους θα πρέπει να ακολουθούν όλα τα μέλη της ομάδας.
Στη συνέχεια διαμορφώνουμε σε συνεργασία και συμφωνία με τους μαθητές/μαθήτριες τους κανόνες των επιμέρους ομάδων
με στόχο τη γονιμότερη και αποδοτικότερη συνεργασία τους στη διάρκεια της υλοποίησης των εργαστηρίων.
Τέλος, δημιουργούμε το συμβόλαιο της τάξης και το υπογράφουμε με το όνομα και το δαχτυλικό μας αποτύπωμα.

 

 

 

«Ας γνωριστούμε»
2η δραστηριότητα (2η διδακτική ώρα):

Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το θέμα και τα υποθέματα του προγράμματος με τα οποία θα ασχοληθούν.
Στη συνέχεια, οι μαθητές εκφράζονται με μια εικαστική δημιουργία (ζωγραφιά) για το πρόγραμμα, την περιγράφουν και καταγράφουμε τις απαντήσεις τους.
Η ζωγραφιά θα τοποθετηθεί στον ατομικό φάκελο του κάθε μαθητή/τριας.

 

 

 «Ας γνωριστούμε»
1η δραστηριότητα

Γνωρίζουμε τα μέλη της ομάδας με δραστηριότητες «συνέντευξης» (παιχνίδι γνωριμίας με ζάρια και ερωτήσεις)

4 ζάρια (1 ζάρι με χρώματα, 1 ζάρι με αριθμούς, 1 ζάρι με γράμματα και 1 ζάρι με σχήματα). Το κάθε ζάρι συνοδεύεται με τις αντίστοιχες ερωτήσεις.
Τα παιδιά επιλέγουν το ζάρι που θέλουν, ψάχνουν με αντιστοίχιση την κάρτα που έδειξε το ζάρι και απαντούνε στην ερώτηση.

Ομαδικό φωτοκολάζ

 

Αφήστε μια απάντηση