Εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026



Λήψη αρχείου

eggrafesΟι εγγραφές στη σχολική βαθμίδα του νηπιαγωγείου γίνονται από 5 έως 24 Μαρτίου κάθε έτους . 

  • Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026, μαθητές γεννημένοι το 2020 και το 2021.   

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
    Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
      Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  2. και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
    Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
    α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
    γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
    δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
    ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
    στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής  στο ολοήμερο τμήμα ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΕΝΑΙΣΗΣ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ
  • Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (8:15-4:00)δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2025-2026 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

 

 

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 και κατά τις ώρες 12:15 μ.μ. – 1:30 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα συστήνεται να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία για να δοθούν στους ενδιαφερόμενους περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις  .

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες τηλ. :

23310 99411 και ραντεβού: 5 – 24 Μαρτίου, 12:15μ.μ. –1:30μ.μ.

 

Αγιασμός στο νηπιαγωγείο!!

Στο νηπιαγωγείο μας ο Αγιασμός θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9.00!!!!

Ο αγιασμός στα σχολεία συνδέθηκε με την επίκληση του Θεού, ώστε να ευλογηθεί το έργο των μαθητών, να είναι καρποφόρο και ελπιδοφόρο, με στόχο όχι μόνο την απόκτηση γνώσεων, αλλά και την καλλιέργεια και διαμόρφωση της ηθικής προσωπικότητας, του ενάρετου χαρακτήρα και της απόκτησης των χριστιανικών αρετών.
Με τον αγιασμό τα παιδιά αποκτούν πνευματική δύναμη και ασφάλεια που είναι η βάση, πάνω στην οποία διαμορφώνεται η προσωπικότητά τους .
Άρα: ο Αγιασμός δεν είναι ένα έθιμο, αλλά συν τοις άλλοις, συνδέεται με την ευαισθησία των Ελλήνων ως προς τα θέματα της πίστης, των αξιών και του νοήματος της ζωής, που έχουν άμεση αναφορά στο Θεό.
Καλή φώτιση σε όλους!!!

Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και χαρά!

Τα νήπια μιλούν για τη Συγχώρηση!!!

Ότι μάθαμε όλη τη χρονιά για τη Συγχώρηση και την Αγάπη έπρεπε να το επικοινωνήσουμε και στους φίλους μας, που φέτος ήταν στην Α’ Δημοτικού! Τους καλέσαμε στην τάξη μας! Η χαρά μας ήταν μεγάλη που ξανασυναντηθήκαμε……

Διαβάσαμε παραμύθι και μιλήσαμε για τη φιλία και την αγάπη. Δεν είναι πάντα όλα εύκολα στις σχέσεις μας όμως με τη Συγχώρηση όλα διορθώνονται και ξαναγινόμαστε χαρούμενοι!!!

IMG 20240415 133102 723 IMG 20240419 103328 407

Κατασκευάσαμε όλοι μαζί τα γυαλιά της Αγάπης και το κάθε παιδί πλησίασε το φίλο του και του είπε: Σ’ αγαπώ γιατί……………………..

IMG 20240419 104541 943 IMG 20240419 104549 188 IMG 20240419 104533 327IMG 20240419 103541 543 IMG 20240419 103455 577 IMG 20240419 103350 749IMG 20240419 105544 824

Κεράσαμε στους καλεσμένους μας νόστιμο κέικ που μας έφερε η μαμά Αλεξάνδρα και χυμούς από όλους τους γονείς!!!

Υποσχεθήκαμε ότι θα ανταποδώσουμε την επίσκεψη!!!

IMG 20240419 105724 230IMG 20240419 111403 310

Κι άλλη όμορφη στιγμή βάλαμε σήμερα στο τσεπάκι της καρδούλας μας!!!

ΣΥΓΧΩΡΩ, ΤΡΑΓΟΥΔΩ, ΕΓΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΏ!!

images

Από τον Ιανουάριο είμαστε σε ένα πρόγραμμα, όπου βήμα βήμα γνωρίσαμε την αξία της συγχώρησης. Είδαμε ότι δεν είναι εύκολο να συγχωρείς. Συγχωρώ σημαίνει ότι κάνω χώρο μέσα στην καρδιά μου για να χωρέσει και ο άλλος….,  ο καλός, ο φίλος που έκανε λάθος, ο κακός που με αδίκησε, ο διαφορετικός!!! Συγχωρώ δεν σημαίνει ότι ξεχνώ αλλά σημαίνει ότι το κακό το προσπερνώ και δεν φοβάμαι να αγαπώ (αυτοσχέδιο τραγούδι)! Όλα αυτά και πολλά ακόμη μάθαμε, σ αυτό το σπουδαίο πρόγραμμα, που ήταν γεμάτο ανθρωπιά!!!

 

 

ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ! ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ

ΣΥΓΧΩΡΏ !!! Δηλαδή τι κάνω;;;

Καθημερινά στην τάξη του νηπιαγωγείου προκύπτουν πολλές συνθήκες συγκρουσιακές. Όλα τα θέματα τα συζητάμε στην ολομέλεια της τάξης. Προσπαθούμε τα νήπια να κατακτήσουν τις πιο σπουδαίες και πιο δύσκολες δεξιότητες στη ζωή τους. Αυτές είναι η συνεργασία, η ενσυναίσθηση και η συγχώρηση. Είναι αξίες που ξεκινούν τώρα και θα εκπαιδεύονται για μια ολόκληρη ζωή έτσι ώστε να μπορέσουν να ζήσουν όμορφα και με χαρά!!! Τη Συνεργασία τη γνωρίσαμε. Τώρα θα ασχοληθούμε με τις άλλες δύο. Εμείς θα ρίξουμε το σπόρο και οι γονείς θα τα βοηθήσουν να ανθίσουν!!!

Με σεβασμό στα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά του κάθε παιδιού, ξεκινάμε βήμα βήμα έτσι ώστε να κατακτήσουν όλοι τη γνώση βαδίζοντας σε διαφορετικά μονοπάτια, αλλά ο προορισμός είναι κοινός. Να κατανοήσω και να κάνω μέρος της συμπεριφοράς μου τις αξίες, που με κάνουν καλύτερο και πιο ευτυχισμένο άνθρωπο!!

Βρέθηκε η αφορμή… δύο φίλοι συγκρούστηκαν!! Το θέμα έρχεται στην ολομέλεια της τάξης….

Νηπιαγωγός: Τώρα τί θα κάνουμε;

Νήπια: Να ζητήσει Συγνώμη ο Αντώνης.

Νηπιαγωγός: Και ο Άγγελος;;;

Νήπια: Να τον Συγχωρέση!!!

(δόθηκε η πάσα…)

Νηπιαγωγός: ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ;;;; Δηλαδή τι είναι η Συγχώρηση;;;

Επειδή το θέμα τους αφορούσε έντονα το ενδιαφέρον ήταν στο κόκκινο!!! Αποφασίσαμε να το ερευνήσουμε το θέμα.

Κάνουμε το ιστόγραμμα για να ξέρουμε, πού θα βαδίσουμε:

IMG 20240202 104632 913

ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑ

Γίνεται καταιγισμός των αρχικών ιδεών των παιδιών. Κάποιοι που δυσκολευόταν να αποτυπώσουν την έννοια με τη ζωγραφική, εκφράστηκαν προφορικά και καταγράψαμε τις απαντήσεις!!!

IMG 20240202 104541 177 1

 

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “ΣΥΓΝΩΜΗ”

 

IMG 20240201 123015 965

Τα παιδιά ζωγράφισαν το παραμύθι και από τη συζήτηση αποφασίσαμε να κάνουμε κι εμείς τα δικά μας κομμάτια και να τα ενώσουμε!!! Να δούμε την ομορφιά της ενότητας και της φιλίας. Ετσι κάναμε το ΠΑΖΛ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ!!! Το κάθε παιδί βρήκε το κομμάτι του και θα το χρωμάτιζε όπως του άρεσε!!!

IMG 20240202 104514 736 IMG 20240202 121222 389 IMG 20240202 121213 8IMG 20240220 120926 728IMG 20240220 120913 367IMG 20240220 120904 734IMG 20240220 102533 295

Το ταξίδι μας στην ανακάλυψη της αξίας της συγχώρησης συνεχίζεται, βρίσκοντας και συζητώντας για εμπειρίες της καθημερινής ζωής. Ξεκινήσαμε από την εποχή του Χριστού με την παραβολή του Άσωτου Υιού.Τα παιδιά την είδαν με πολύ ενδιαφέρον, την συζητήσαμε και την δραματοποιήσαμε για να βιώσουμε καταστάσεις και συναισθήματα!!! Παρατήρησα πως έπαιζαν τους ρόλους για αρκετό καιρό και θυμόταν τους διαλόγους…

Αρχικά είδαμε την παραβολή…..

Στη συνέχεια οι στολές και οι κορώνες μας βοήθησαν να ζωντανέψουμε την ιστορία του άσωτου υιού!!!

IMG 20240208 111805 223 IMG 20240208 112641 839 IMG 20240208 112653 265 IMG 20240208 112851 553 IMG 20240208 112923 222 IMG 20240208 113030 861 IMG 20240208 113039 680 IMG 20240208 113044 825 IMG 20240208 113258 304 IMG 20240208 111907 597 IMG 20240208 112003 216 IMG 20240208 112045 292 IMG 20240208 112047 752 IMG 20240208 112136 476 IMG 20240208 112540 382 IMG 20240208 112555 992 IMG 20240208 112622 112

Ήρθε η σειρά του γραμματισμού!!!

Γνωρίσαμε τις σύνθετες λέξεις, και παίξαμε!!!

Συν-χωρέσαμε …. στο ίδιο παγκάκι…

IMG 20240208 122412 929 IMG 20240208 122426 527

Συν-φιλιωθήκαμε…….

IMG 20240208 122135 256 IMG 20240208 122159 85

Με τον ίδιο τρόπο γνωρίσαμε και άλλες λέξεις…

IMG 20240208 123049 398 IMG 20240208 123723 707

Καλές οι ιστορίες και τα λογο-παιχνίδια…, αλλά στην πραγματική ζωή μας τί γίνεται; Παρατηρήσαμε χρησιμοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης “Βλέπω-Αναρωτιέμαι-Σκέφτομαι”, εικόνες και τα παιδιά ταυτίστηκαν με κάποιες από αυτές!!! η συζήτηση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα…

IMG 20240215 105305 887

Εσείς συγχωρέσατε κάποιον στη ζωή σας;;; Πώς αισθανθήκατε;;

IMG 20240215 105439 921 IMG 20240215 105450 353 IMG 20240215 105459 380 IMG 20240215 105533 961 IMG 20240215 105545 998 IMG 20240215 105553 868 IMG 20240215 105602 144 IMG 20240215 110652 545 IMG 20240215 105435 58

Μια λέξη μπορεί να χωριστεί;;

ΟΧΙ…

ΔΕΝ ΞΕΡΩ… ΠΩΣ;;;

Όταν γίνει η ερώτηση, είναι έτοιμο το παιδικό μυαλό να μάθει!!!

Φυσικά οι αισθήσεις είναι οι δρόμοι της γνώσης για τα μικρά παιδιά.

IMG 20240215 114539 526 IMG 20240215 115859 411 IMG 20240215 115909 392 IMG 20240215 120104 231

Κάθε τι σπουδαίο ολοκληρώνεται μ ένα όμορφο τραγούδι!!!

Τώρα ώρα για ζωγραφική!!! Τι αγαπάς εσύ;

IMG 20240219 092238 508 IMG 20240219 092130 619

 

Μία νόστιμη πλευρά του Χειμώνα!!!!

Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε εντατικά με το Χειμώνα. Μια εποχή που μας έδωσε πολλές χαρές!!! Όμως μας συνεπήραν τα πειράματα που κάναμε και η ιστορία του συναχωμένου Χιονάνθρωπου. Εμείς δε λιώσαμε από τη ζεστή σοκολάτα, όπως έπαθε ο χιονάνθρωπός μας, αλλά λιώσαμε από γεύσεις και αρώματα που έφτασαν στη μύτη και το στόμα μας. Από τα χρώματα που έφτασαν στα μάτια μας, από τον ενθουσιασμό που έφτασε στα αυτιά μας. Οι όμορφες εμπειρίες μας και η χαρά μας οδήγησαν σε νέες γνώσεις. Κάποια στιγμή ακούς “Ααα, κυρία αυτό δεν το ήξερα…” Τότε η γνώση γίνεται μάθηση. Αλλιώς παραμένει μια πληροφορία.

Διαβάστε την όμορφη ιστορία.

Ο συναχωμένος χιονάνθρωπος

Οι κούπες μας περιμένουν. Φτάνουν για όλους;;

Λέτε να λιώσουμε κι εμείς σαν το χιονάνθρωπο;;; Εκείνος γιατί έλιωσε;;

Η παρασκευή της συνταγής ήταν ομαδική υπόθεση.

Η απόλαυση της σοκολάτας ατομική!!!

Η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε λίγο ακόμα…. πόσο;;;

IMG 20240126 093143 881 IMG 20240126 102858 632 IMG 20240126 101541 159 IMG 20240126 101436 262 IMG 20240126 101429 533 IMG 20240126 101418 794 IMG 20240126 101235 490 IMG 20240126 095002 529

Συνεχίζουμε με νέες εμπειρίες που έχουν νόημα για τα παιδιά!!!!

Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ (α΄ εργαστήριο δεξιοτήτων)

Από την αρχή της χρονιάς ζούσαμε και εργαζόμασταν σε ατμόσφαιρα αποδοχής και συνεργασίας με βασικό στόχο την αρμονική συνύπαρξη και κοινωνικοποίηση των μικρών μαθητών.

Στην αρχή καταγράψαμε τις απόψεις επάνω στο ερώτημα : τι είναι η Συνεργασία; Παίξαμε και ζωγραφίσαμε. Έγινε συζήτηση και αρχίσαν να βγαίνουν τα πρώτα δεδομένα!!!

IMG 20231020 113911 322 IMG 20231020 113857 263 IMG 20231020 113919 790 IMG 20231020 113505 879

Παρακολουθήσαμε την ιστορία του Γκουιτσίνο και τη δραματοποιήσαμε παίρνοντας το μήνυμα για την αξία της Συνεργασίας!!!

Το τραγούδι για τη Συνεργασία αγαπήθηκε πολύ από τα παιδιά και οι στίχοι του ακούγονται κάθε φορά στην τάξη που έχουμε συνεργατικές συμπεριφορές!!!

Φυσικά η βιωματικότητα ήταν αναγκαία μέθοδο για να κατανοήσουν την έννοια τα νήπια.

IMG 20231108 095646 797 IMG 20231108 095455 511 IMG 20231108 095402 327 IMG 20231109 110048 346 IMG 20231109 110040 119 IMG 20231109 105918 360 IMG 20231108 100612 195 IMG 20231108 100500 953 IMG 20231108 100248 800

Πριν από κάθε άσκηση τα παιδιά επικοινωνούσαν και αποφάσιζαν για τους όρους του παιχνιδιού και τους ρόλους που θα αναλάβουν!!

IMG 20231108 100530 560 IMG 20231108 100440 291

Ο ένας στηρίζει τον άλλο! Η αξία της συνεργασίας μας κάνει καλούς φίλους!!!

γιναμε ομαδα που στηριζει

Αφού εργαστήκαμε σε πολλά επίπεδα θελήσαμε να συνδέσουμε όλους τους αγαπημένους μας παραμυθοήρωες σε ένα συνεργατικό παραμύθι. Τα παιδιά ζωγράφισαν, εκφράστηκαν προφορικά και δημιουργήσαμε διαλόγους.  Μετρήσαμε σελίδες, σειροθετήσαμε χρονικά την ιστορία και γνωρίσαμε όλα τα μέρη ενός βιβλίου. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας κάναμε το βιβλίο μας ψηφιακό και πήγε στο κάθε σπίτι για να το διαβάσουν με την οικογένειά τους!!!Φυσικά στο τέλος το παίξαμε όλοι μαζί.

IMG 20231121 122832 439 IMG 20231121 122958 935 IMG 20231121 123036 353 IMG 20231121 123105 108 IMG 20231121 123133 108 IMG 20231121 123152 904 IMG 20231121 123216 932 IMG 20231121 123243 523 IMG 20231121 123732 716 IMG 20231121 122815 289

Δημιουργήσαμε την ιστορία και τους διαλόγους συνεργατικά.

IMG 20231121 123347 854 IMG 20231121 123332 560 IMG 20231121 123324 767

Διαβάστε το παραμύθι πιο κάτω….

Μια φορά κι έναν καιρό σ ένα όμορφο

Όσο περνούσε ο καιρός το ταξίδι γινόταν πιο συναρπαστικό. Ομαδικά παιχνίδια και εργασίες, που μας έδωσαν πολύ χαρά.

IMG 20231128 125426 359 IMG 20231204 095343 816 IMG 20231204 095351 704 IMG 20231204 095356 73 IMG 20231204 095404 314 IMG 20231128 125430 265

Διαπιστώσαμε ότι η ομάδα όταν είχε κάποιο παιδί που ήθελε να είναι αρχηγός ή δεν εφάρμοζε τους κανόνες χαλούσε τη συνεργασία και η δραστηριότητα δεν είχε άριστο αποτέλεσμα!!!

Γράψαμε τη λέξη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ!!! Και κάναμε μια αυτοαξιολόγηση αν τελικά έμαθα να συνεργάζομαι και να επικοινωνώ. Αξιοσημείωτο είναι ότι παιδιά, που ακόμη είχαν δυσκολίες στη συνεργασία και την επικοινωνία το κατέγραψαν δείχνοντας πως κατανόησαν τη δυναμική των εννοιών!!!

IMG 20231123 114641 423 IMG 20231123 114850 440 IMG 20231124 113938 847 IMG 20231124 113946 763

Η τελική αξιολόγηση έγινε στο φύλλο εργασίας με θέμα: όταν ακούς τη λέξη ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ τι σκέφτεσαι;;;

Τα παιδιά είπαν:

-ΣΟΦΙΑ: εγώ και οι φίλοι μου να μαζεύουμε μήλα από τη μηλιά!!!

-ΑΘΗΝΑ: εγώ και η Γεωργία να μαζεύουμε τα παιχνίδια από το πάτωμα!

-ΑΓΓΕΛΟΣ: μαζί με το Λούις να μαζεύουμε τα τουβλάκια μέσα στο κουτί!

-ΑΟΥΡΕΛ: να κάνουμε όλοι μαζί ένα χιονάνθρωπο!

-ΔΕΣΠΟΙΝΑ: να κάνω μαζί με τους φίλους μου ένα πάζλ!

-ΛΟΥΙΣ: η μαμά και ο μπαμπάς να κάνουν μαζί μια δουλειά!

-ΒΙΚΤΩΡΑΣ: εγώ και ο αόρατος φίλος μου κάνουμε με τα τουβλάκια ένα ψηλό πύργο!

-ΚΑΛΛΙΟΠΗ: να χορεύουμε μαζί!

Παρατηρούμε ότι κατανόησαν την έννοια και μπορούν να την εντάξουν μέσα στη συμπεριφορά τους συνειδητά.

Τέλος πρέπει να αναφέρουμε ότι μπήκαν οι βάσεις για να προχωρήσουμε στο σχέδιο Δράσης του νηπιαγωγείου μας με θέμα την εκπαίδευση των παιδιών στη Συγχώρηση!!!

Πριν τα Χριστούγεννα!!!

Η απληστία του βασιλιά και η βαθιά αξία της προσφοράς στους άλλους, δόθηκαν βιωματικά σε παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς μέσα από τη μουσικοθεατρική αφήγηση της κ. Δήμητρας Μιτρεντζη!!!

Πρώτα δημιουργηθηκε η ζέστη ατμόσφαιρα κι έπειτα το παραμύθι “Το Δώρο της Παπλωματους” μας συγκίνησε και μας έδωσε το μύνημα των ημερών!!!!! Αγάπη και προσφορά στους ανθρώπους που έχουμε γύρω μας. Έτσι προετοιμάσαμε το έδαφος για το σχέδιο δράσης που θα ακολουθήσει τον Ιανουάριο με θέμα “Μία νότα εγώ, μια νότα εσύ, μαζί μια μελωδία!!!”

 

IMG 20231219 112536 549 IMG 20231219 104332 985 IMG 20231219 104319 194 IMG 20231219 102647 530 IMG 20231219 110757 895 IMG 20231219 102521 370