Ένα πλούσιο σε εμπειρίες πρόγραμμα υγιεινής διατροφής έτρεξε φέτος στο νηπιαγωγείο μας. Με το πρόγραμμα συνδέθηκε και η γιορτή λήξης του σχολικού έτους με θέμα “Master sef”
Ωστόσο είναι απαραίτητο να αναφερθούμε στη δράση που έγινε στο χώρο του σχολειου και έφερε τα παιδιά βιωματικά σε επαφή με γεύσεις, τεχνικές και δημιουργικές παρασκευές. Η sef μας κ. Πέλη και η μαμά της Ολυμπίας κ. Μαρία εμψύχωσαν τη δραστηριότητα, βάζοντας στη συνταγή το υλικό της επιτυχίας την Αγάπη!!
Η Αγάπη και η Χαρά ήταν διάχυτες. Η μαγειρική ολοκληρώθηκε με ένα παραμύθι. Τα παιδιά αφού κουράστηκαν και για να χαλαρώσουν η κ. Πέλη και γιαγιά της Ολυμπίας μάζεψε όλα τα παιδιά γύρω της και τους διάβασε ένα παραμύθι!!!!












