Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων αποφασήσαμε να φυτέψουμε ένα δέντρο και στην αυλή του νηπιαγωγείου. Να το φροντίζουμε και να μας δίνει τη σκιά του. Καλέσαμε τον παππού Τόλη και μας βοήθησε να το φυτέψουμε. Έτσι μια μικρή ελιά που μας την χάρισε η Ολυμπία στόλισε την αυλή μας!!!


