ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει το Νηπιαγωγείο μας την τρέχουσα σχολική χρονιά. Το πρόγραμμα αυτό  αποσκοπεί στην προαγωγή της ανάγνωσης και τη στήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα από την απόλαυση του διαβάσματος. Φέρνει στην τάξη ένα πλήθος βιβλίων γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα, με στόχο την ανάδειξη της σχολικής τάξης ως κοινότητας αναγνωστών.

Τα βιβλία κάθε βαλίτσας μπορεί να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των παιδιών να τα εξερευνήσουν, αλλά και να χαράξουν την προσωπική τους αναγνωστική διαδρομή, καθώς το ένα βιβλίο τούς δημιουργεί το ενδιαφέρον να διαβάσουν ένα άλλο. Επιπλέον, δίνουν τη δυνατότητα να συζητηθούν θέματα από το σύγχρονο κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον. Έτσι, τα παιδιά αντιλαμβάνονται πως για κάθε θέμα υπάρχουν πολλές, και συχνά αντικρουόμενες, αφηγήσεις, πως ένα βιβλίο μπορεί να γίνει συνοδοιπόρος τους σε διαφορετικές διαδρομές και πως το θαυμαστό με την ανάγνωση δεν είναι τόσο οι γνώσεις και οι πληροφορίες που αποκομίζουμε, όσο το συναρπαστικό ταξίδι από το ένα βιβλίο στο άλλο, ένα ταξίδι που μπορεί να μας μαγέψει και να μας κάνει πραγματικούς αναγνώστες.

Το πρόγραμμα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Στόχοι των Βιβλίων σε Ρόδες

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® έχουν στόχο

Να καλλιεργήσουν που προκύπτει από την επαφή με το έργο καταξιωμένων εικονογράφων.

Να ενθαρρύνουν την έκφραση απόψεων με βάση προσωπικές αναγνωστικές εμπειρίες.

Να υποστηρίξουν κάθε μαθητή ώστε, μέσα από τη διαδικασία της επιλογής, του δανεισμού, της ανάγνωσης και της αναδιήγησης, να αποκτήσει πνευματική αυτονομία και να γίνει εν τέλει πραγματικός αναγνώστης.

Να προωθήσουν την κριτική προσέγγιση θεμάτων, με αφετηρία ποικίλες πηγές και διαφορετικές οπτικές γωνίες.

Να φέρουν τους μαθητές σε επαφή με το έργο Ελλήνων και ξένων συγγραφέων και με τη σύγχρονη ποιοτική βιβλιοπαραγωγή.

Τα βιβλία σε ρόδες επισκέφθηκαν κάθε τμήμα του   Νηπιαγωγείου μας.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε πως τα υποδέχθηκαν οι μαθητές μας σε κάθε τμήμα:



Λήψη αρχείου

Screenshot 2024 11 25 092530

Στο παρακάτω βίντεο η δική μας προσέγγιση από τους μαθητές/τριες του 3ου τμήματος::

γω

 

 

Η προσέγγιση από τους μαθητές/τριες του τμήματος 2: