Οι ορμόνες και η μουσική είναι δύο πολύ διαφορετικά φαινόμενα, αλλά έχουν μια βαθιά και πολύπλευρη σχέση. Η σύνδεση μεταξύ τους αφορά τόσο στα ψυχολογικά όσο και στα βιολογικά επίπεδα, επηρεάζοντας την ανθρώπινη συμπεριφορά, τα …
Ο Τάσος Σουλακάκης, έχει χαρακτηριστεί εμβληματική μορφή της αυτοδιοίκησης, με ένα έργο και ένα χαρακτήρα, να θυμίζουν τις παλιές καλές εποχές της Αλεξανδρούπολης. Μια ιδιαίτερη αφήγηση του αείμνηστου Σουλακάκη, προβάλλοντας ξεχωριστές αθλητικές και κοινωνικές αξίες …
Μια ακόμη σχολική χρονιά, 2024-2025, έφτασε στο τέλος της. Το Μουσικό σχολείο Αλεξ/πολης είχε τη δυνατότητα να παρουσιάσει, παράλληλα με την εκπαιδευτική διαδικασία και την εξαιρετική μουσική παιδεία και εκπαίδευση που παρέχει στους μαθητές/τριές του, …
«Τη Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Καπνίσματος, το σύνθημα είναι Παιδεία για έναν Κόσμο χωρίς Τσιγάρο {…}. Ο πόλεμος ενάντια στο κάπνισμα κερδίζεται στα σχολεία {…} !», αναφέρει ο Καθηγητής Παναγιώτης Μπεχράκης.
Η έννοια της Υγείας σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ορίζεται ως «κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι απλά η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας». Σχέση Μουσικής – άσκησης και ψυχοσωματικής υγείας Βασικές …
Σε μια συνέντευξη του στο πρώτο πρόγραμμα την Κυριακή 27 Απριλίου και στην εκπομπή ’’Η Σωστή Ώρα’’ της κ. Νατάσας Μπαστέα ο κ. Νικόλαος Πατσαντάρας καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας στη ΣΕΦΑΑ του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου …
Στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Φιλάθλου (1.02.2025) και του προγράμματος σπουδών: Δράσεις Ενεργού Πολίτη, το δικό τους “μήνυμα” έστειλαν οι μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί του Μουσικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης, την Παρασκευή 14/03/2025 (10.45 – 12.10), σε μια …
Αθλούμαστε μαζί – Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή! ✅ Διασκέδαση- Ψυχοσωματική ανάταση μαθητών/τριών ✅ Ενθάρρυνση και ενσωμάτωση της κίνησης στην καθημερινή ζωή μαθητών/τριών με κάθε μέσο ✅ Συμμετοχή ΟΛΩΝ ✅ Ομαδικές δράσεις για την ενθάρρυνση της …
Ο προληπτικός έλεγχος των ματιών θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός, όχι μόνο σε άτομα μεγάλης ηλικίας, αλλά και στα παιδιά. Ο τακτικός προληπτικός έλεγχος συντελεί στην έγκαιρη διάγνωση και κατ’ επέκταση στην αντιμετώπιση διαφόρων παθολογικών καταστάσεων. Μια …
Ο σύγχρονος παίκτης είναι τελικά ένας υπερ-αθλητής , διότι εκτός από ένα πανίσχυρο και λειτουργικό μϋοσκελετικό σύστημα, πρέπει να διαθέτει τη συγκέντρωση του «ΣΚΟΠΕΥΤΗ» και την επιδεξιότητα του «ΕΠΙΚΟΝΤΙΣΤΗ», τη δύναμη του «ΑΡΣΙΒΑΡΙΣΤΑ» και την …
Η διαχείριση του άγχους των εξετάσεων , από το ψυχολόγο Στράτο Βραχιόλια
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/06/09/%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%87%ce%b5%ce%af%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ac%ce%b3%cf%87%ce%bf%cf%85%cf%82-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%be%ce%b5%cf%84%ce%ac%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/06/03/%cf%84%ce%bf-%ce%b5%cf%86%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b4%ce%ac%ce%ba%ce%b9-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-wwf-%ce%b5%ce%bb/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/05/23/%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%87%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%85%ce%bb%ce%ae%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%87%ce%b5%ce%af%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bb/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/05/22/%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%b1/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/05/22/triceps-surae-muscle-tendon-unit-properties-in-preadolescent-children-a-comparison-of-artistic-gymnastic-athletes-and-non-athletes/
Το ποδόσφαιρο είναι παιχνίδι, αλλά και άθλημα, οργανωμένο με έναν συγκεκριμένο τρόπο σε εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα. Το ποδόσφαιρο ως άθλημα είναι και θέαμα και ως θέαμα γίνεται ένα ιδιαίτερα κερδοφόρο εμπόρευμα που πωλείται στα γήπεδα και στις τηλεοράσεις από εταιρείες στις οποίες έχουν επενδυθεί κολοσσιαία κεφάλαια.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/05/15/%cf%80%ce%bf%ce%b4%cf%8c%cf%83%cf%86%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/05/14/%cf%84%ce%bf-%ce%b5%cf%86%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b4%ce%ac%ce%ba%ce%b9-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%bc%ce%ac%ce%b9/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/04/30/%cf%84%ce%b9-%ce%b9%cf%83%cf%87%cf%8d%ce%b5%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b4%ce%b5%ce%bb%cf%84%ce%af%ce%bf-%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%b1%cf%82/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/04/29/%cf%85%cf%80%ce%bf%ce%b4%ce%b5%ce%af%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%cf%84%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%bf%cf%84%ce%ae%cf%84%cf%89%ce%bd/
Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε το εργαστήρι με τίτλο: Οπτικός γραμματισμός, θεατρικές τεχνικές και βιωματικές δράσεις με το ζωγραφικό δοκίμιο «ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ» Δημοσθένη Κοκκινίδη» στα πλαίσια του 1ου Διεπιστημονικού Συνεδρίου «Αθλητισμός και Τέχνη,Επιστημονικός & Καλλιτεχνικός Διάλογος» το Σάββατο 6 Απριλίου 2019 στα Ιωάννινα.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/04/24/%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%ad%cf%87%ce%bd%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/04/04/%cf%84%ce%bf-%ce%b5%cf%86%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b4%ce%ac%ce%ba%ce%b9-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%b1%cf%80%cf%81-2/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/02/20/%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ae%ce%bd%ce%b9%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%b1%ce%b3%cf%8e%ce%bd/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/02/16/%ce%b5%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ae%ce%bd%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%b1%ce%b3%cf%8e%ce%bd/
Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας ΣΕΦΑΑ/ΕΚΠΑ
Την Παρασκευή 23-11-2018 ετέθη σε ηλεκτρονική διαβούλευση από τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Βασιλειάδη ένα σχέδιο νόμου περί «Επιτροπής επαγγελματικού αθλητισμού, Προπονητές και εκπαιδευτές –Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλων διατάξεων». Με το νομοσχέδιο αυτό εξισώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού των Πανεπιστημίων, με αυτά των αποφοίτων των ΕΠΑΛ και ΙΕΚ. Ουσιαστικά τι κάνει ο κ. Υφυπουργός?
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/01/11/%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b1-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7/
Το πως ορίζεται η υγεία και η ασθένεια ως κοινωνική αναπαράσταση διαφέρει ανάλογα με τις πολιτιστικές διαφορές, τις ιδέες και πεποιθήσεις, την εκπαίδευση και την παιδεία αλλά και τις θρησκευτικές αντιλήψεις (για τη ζωή, το θάνατο, την αμαρτία, την τιμωρία, το μίασμα), καθώς και τις αντιλήψεις για το σώμα (για τα όρια του, την καθαριότητα, την εικόνα του, το φύλο του) που υπάρχουν σε κάθε κοινωνία.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2019/01/01/%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%b1-%ce%b7-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%cf%85%cf%87%ce%ae-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%b3%ce%ae-%cf%84%ce%bf/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/12/24/%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%ac-%cf%87%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%8d%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%bd%ce%b1-%ce%b5%cf%85%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf-%cf%84%ce%bf-%ce%bd%ce%ad/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/12/05/%cf%84%ce%bf-%ce%b5%cf%86%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b4%ce%ac%ce%ba%ce%b9-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%b4%ce%b5%ce%ba/
Η Ελληνική Ακαδημία Φυσικής Αγωγής (Ε.Α.Φ.Α.) επιδιώκει σταθερά μέσα από το έργο της τη σύζευξη της εξειδικευμένης γνώσης της Αθλητικής Επιστήμης, με την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς τους πολίτες, στην εκπαίδευση, την υγεία και τον αθλητισμό. Τα σύγχρονα κοινωνικά δεδομένα ήταν αυτά που αναβάθμισαν τη σημασία της φυσικής δραστηριότητας ως θεμελιώδους παράγοντα ευεξίας και οδήγησαν στην ανάγκη ύπαρξης άριστα καταρτισμένων επαγγελματιών στο χώρο της άσκησης και του αθλητισμού.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/12/03/%cf%88%ce%ae%cf%86%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%b1-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%ce%b1%ce%ba%ce%b1%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%86%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82/
Η Ελλάδα της πλήρους απαξίωσης ως εθνική συλλογικότητα σε κάθε πεδίο δημόσιας αναφοράς, παρουσιάζεται κάθε στιγμή που καλείται να δείξει ότι κάτι νέο ελπιδοφόρο μπορεί να γίνει.
Κάτι τέτοιο δεν είναι παράδοξο αφού συμβαίνει και επαναλαμβάνεται συνέχεια από την μεταπολίτευση μέχρι και σήμερα, ανεξάρτητα των αλλαγών σε πολιτικές, συλλογικότητες και θεσμικές ανανεώσεις προσώπων και οργάνων.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/12/03/%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b3%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%b9/
Μια ιδιαίτερη συνέντευξη με τον υπεύθυνο της Ομάδας Φυσικής Αγωγής Ξάνθης σχ. έτους 2017-2018 κ. Αθανάσιο Πέτσιο
κ. Πέτσιο, θα μπορούσατε να μας αναφέρετε εν συντομία το ρόλο που επιτελεί, στην εκπαιδευτική διαδικασία, η Φυσική Αγωγή και ο Σχολικός Αθλητισμός ;
Απ: Η Φυσική αγωγή και ο Σχολικός αθλητισμός συνδέονται με την εκπαιδευτική διαδικασία επιδρώντας θετικά στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού. Βοηθά στην γρηγορότερη και καλύτερη εκμάθηση των μαθητών στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Καλλιεργεί αρετές όπως Θέληση, υπομονή, επιμονή, αλληλεγγύη και ομαδικό πνεύμα. Εισάγει την υπευθυνότητα, τον αυτοέλεγχο, την αυτονομία και το δημοκρατικό ήθος μειώνοντας ταυτόχρονα το άγχος και ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση.
Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε το εργαστήρι με τίτλο «Βιωματικές δράσεις Μουσειακής Αγωγής σε Σχολείο και Μουσείο» το Σάββατο 13-10-2018 στo πλαίσιο του 4ου Διεθνούς Συνέδριου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και φιλοξενήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας στη Λάρισα, με εμψυχώτρια την Μάγκου Νατάσα. Στο εργαστήρι επιχειρήθηκε να αναδειχθεί α) η αξία της Μουσειακής Αγωγής στην εκπαίδευση, της εκπαιδευτικής λειτουργίας του μουσείου, της τοπικής ιστορίας και της πλούσιας εκπαιδευτικής πολιτιστικής μας κληρονομιάς, β) η συμβολή της αξίας του πολιτισμού στην ανάπτυξη όλων των μορφών νοημοσύνης (Gardner, 1983). Παράλληλα, προσέφερε τα εφόδια για την αξιοποίηση της Μουσειακής Αγωγής σε όσους εργάζονται στο σχολείο αλλά και σε φορείς πολιτισμού με σκοπό να καλλιεργηθεί η παρακίνηση, το ενδιαφέρον, η ευχαρίστηση και η προσπάθεια των μαθητών/τριών κατά την επίσκεψή τους σε χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από βιωματικές δράσεις Μουσειακής Αγωγής.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/11/08/4%ce%bf-%ce%b4%ce%b9%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%ad%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ad%ce%b4%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%8e%ce%b8%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/11/08/%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%b9%ce%bf%ce%b8%ce%b5%cf%84%cf%8e-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ae-spam-%cf%80%ce%b5%cf%81/
Πέντε μαθητές του Γενικού Λυκείου Τυχερού η Μαρία Σιώπη, ο Νίκος Μυλωνάς , η Νατάσα Μακρή, ο Νεράτζης Τσεβίκης και η Θεοδώρα Βασιλειάδου, δούλεψαν ομαδικά με την υποστήριξη της υπεύθυνης καθηγήτριας Πληροφορικής την κ.Τρυφωνίδου Στέλλα και ανέπτυξαν μία εφαρμογή για Android συσκευές, διαθέσιμη σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά και Γαλλικά, με θέμα την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Η εφαρμογή αυτή πέρυσι πήρε το 2ο βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό και αφού αναβαθμίστηκε από τους ίδιους μαθητές και μεταφράστηκε σε 3 γλώσσες, την υπέβαλαν στον αντίστοιχο Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό, στον οποίο πέτυχαν να είναι στους τρεις φιναλίστ στην κατηγορία Youth/Νεολαία.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/09/30/%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%ad%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b5%ce%bb-%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b5%cf%81%ce%bf%cf%8d-%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-3-%cf%86%ce%b9%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%af%cf%83/
Το Υπουργείο Παιδείας αναγνωρίζοντας τη «παρεμβατική δυναμική» του Σχολικού Αθλητισμού, της Άθλησης και της Δια Βίου Άσκησης στην ισόρροπη ψυχοκινητική ανάπτυξη του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, θεσμοθέτησε την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού συνδέεται με κεντρικό «θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού/συμπεριφορικού πεδίου που υλοποιείται βιωματικά μέσα από το Σχολικό Αθλητισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους Στόχος της ημέρας αυτής είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στις διάφορες δράσεις, να αποκομίσουν τα ιδιαίτερα στοιχεία της ευρύτερης Παιδείας, που ο Αθλητισμός δύναται να προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού και της προσωπικής υπέρβασης. Συνέχεια ανάγνωσης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/09/25/%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ae%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf-2/
Το Γενικό Λύκειο Τυχερού στα πλαίσια της δραστηριοποίησής του στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ συμμετέχει στη «Δράση ΚΑ229 / Στρατηγικές Συμπράξεις μεταξύ σχολείων», η οποία θέτει ως κεντρικό στόχο τη συνεργασία μεταξύ σχολικών οργανισμών από διαφορετικές χώρες της Ευρώπης
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/09/23/21st-century-schools-%cf%84%ce%b1-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-21%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%b9%cf%8e%ce%bd%ce%b1-_-%ce%b3%ce%b5%ce%bb-%cf%84%cf%85/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/09/12/%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%ae-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%87%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ac/
Ο σύγχρονος αθλητισμός δεν είναι απλά ένα εμπορικό γεγονός, μια επιχειρηματική δράση, είναι κάτι πολύ παραπάνω. Παράγει πολιτισμικές και κοινωνικές αξίες, πανανθρώπινα ιδανικά που αναβαθμίζουν την ανθρώπινη φύση, το πνεύμα και τον πολιτισμό .Μέσα σε ένα γήπεδο, σε ένα στάδιο, δεν υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί, δεν υπάρχουν πρόσφυγες και ντόπιοι, δεν υπάρχουν διακρίσεις. Είναι όλοι ίσοι. Ο αθλητισμός γκρεμίζει κοινωνικά και φυλετικά τείχη και κατεστημένα.
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/08/19/%ce%bf-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%ad%ce%be%ce%bf%ce%b4%ce%bf%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd/
Δεν έχει τέλος η τραγωδία των φονικών πυρκαγιών που έπληξαν το Μάτι, τη Ραφήνα και την Κινέτα. Οι νεκροί έχουν ξεπεράσει τους 88 ωστόσο οι φόβοι για αύξηση των θυμάτων συνεχώς αυξάνονται. Πάνω από 24 ώρες μετά το χτύπημα της πύρινης λαίλαπας, η αγωνία για τους εναπομείναντες αγνοούμενους είναι στο κατακόρυφο, ενώ δραματικές και ιδιαίτερα συγκινητικές είναι οι ιστορίες που ξετυλίγονται καθημερινά για τους αγνοημένους .
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/08/19/%ce%b7-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b4%cf%8d%ce%bf-%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%cf%89%ce%bd/
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2018/06/27/%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8c-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%af%cf%81%ce%b9-3/
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή