Με αφορμή τη 14η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (7/2/2017) – Internet-safety.sch.gr

thumbUp“Με αφορμή τη 14η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (7/2/2017) μπορείτε να συμβουλευτείτε τη θεματική παρουσίαση, η οποία απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς και εφήβους, τονίζοντας ότι στο Διαδίκτυο ισχύει ότι και στην πραγματική ζωή: όπως έχουμε υποχρεώσεις, έχουμε και δικαιώματα αντίστοιχα. Μπορείτε να την “κατεβάσετε” τοπικά (βλ. στα συνημμένα αρχεία .ppt) και συνίσταται για ακροατήριο μαθητών Γυμνασίου ή/και Α’ Λυκείου. Αποτελεί μία πλήρη διδακτική προσέγγιση με χρονική διάρκεια 2 διδακτικών ωρών.

Διαβάστε επίσης, τι είναι τα ψηφιακά αποτυπώματα ή ψηφιακά ίχνη. Σε έναν κόσμο όπου οι αλγόριθμοι μπορούν να προβλέψουν τα συμφέροντα, τις επιθυμίες και τις φαντασιώσεις σας, μπορεί να σας έλκει η ψηφιακή ζωή σας, αγνοώντας όμως την ψηφιακή σκιά που ρίχνει. Μάθετε πώς να καταργείτε τα ψηφιακά σας αποτυπώματα! (περισσότερα…)

3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch – 2η Ανακοίνωση

 kazantzaki-13ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Παιχνιδιού στο Scratch

«Ελληνική Μυθολογία και Καζαντζάκης»

Η ελληνική μυθολογία δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσειπηγή έμπνευσης για έναν από τουςπιο ανήσυχους και σπουδαίους νεοέλληνες λογοτέχνες, τον Νίκο Καζαντζάκη. Ο ίδιος έχει γίνει γνωστός στην Ελλάδα και στο εξωτερικό κυρίως εξαιτίας των μυθιστορημάτων που συνέγραψε όπωςτα: «Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά», «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται», «Ο καπετάν Μιχάλης» και «Ο τελευταίος πειρασμός». Έχει υπάρξει, όμως και ένας συγγραφέας που έχει ασχοληθεί με πολλά και διαφορετικά είδη γραφής, όπως τα ταξιδιωτικά, τα θεατρικά, η ποίηση, η παιδική λογοτεχνία, και ακόματα σενάρια για τον κινηματογράφο! Στα έργα του αυτά, οι ήρωες είναι είτε πραγματικά πρόσωπα είτε μυθικά, δημιουργήματα  του μυαλού του ή ήρωες εμπνευσμένοι από την ελληνική και παγκόσμια μυθολογία.Σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος διαλέγει να περιγράψει μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ζωής του ήρωα ή μας δίνει την δική του οπτική-άποψη -μια καζαντζακική παραλλαγή- όσον αφορά σε γνωστούς και διαδεδομένους μύθους. Έτσι, οι συνηθισμένες εκδοχές των μύθων παραλλάσσονται από τη δημιουργικότητα και τη φαντασία του Καζαντζάκη και μεταφέρουν ιδέες και νοήματα που απασχολούν τον συγγραφέα και την εποχή του.Πάντα, όμως, στα έργα του εκτός από την ιδιαίτερη πλοκή ξεχωρίζει ο ιδιαίτερος συγγραφικός λόγος του Καζαντζάκη, οι όμορφες περιγραφές των προσώπων και του γύρω τους χώρου και η μοναδική εμβάθυνση στα συναισθήματα των χαρακτήρων- ηρώων του.

Μην διστάσετε να αφήσετε το μυαλό σας ελεύθερο να ταξιδέψει στα όμορφα λογοτεχνικά μονοπάτια του έργου του Καζαντζάκη, εκεί που ο μύθος συναντά την πραγματικότητα και η πραγματικότητα το μύθο και να δημιουργήσετε τις δικές σας ιστορίες…

Η ιστορία μας ξεκινά… (περισσότερα…)

ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Μαθαίνουμε να γράφουμε για να μπορούμε να γράψουμε μια παραγγελία ή ένα ποίημα, όχι όμως απαραίτητα για να γίνουμε συγγραφείς ή ποιητές. Για τον ίδιο λόγο, πρέπει να διδασκόμαστε προγραμματισμό, όχι απαραίτητα για να γίνουμε επαγγελματίες προγραμματιστές, αλλά για να αποκτήσουμε μια καθοριστική δεξιότητα για τον επαγγελματία και πολίτη του 21ου αιώνα. Μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία must see για κάθε εκπαιδευτικό πληροφορικής.

Κάλεσμα δημιουργίας μητρώου σχολείων που χρησιμοποιούν ανοιχτές τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία

osdc_education_lead_image_520x292_0315mm-01

Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ, στο πλαίσιο της δημιουργίας προτάσεων για την ψηφιακή αναβάθμιση των σχολείων και την διάχυση και υποστήριξη των ανοιχτών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία,  καλεί εκπαιδευτικούς ή και διευθυντές σχολείων που χρησιμοποιούν ανοιχτές τεχνολογίες στο σχολείο τους, να συμπληρώσουν την φόρμα.

Τα σχολεία μπορούν να καταχωρίσουν συνοπτική περιγραφή των ενδοσχολικών καθώς και σχετικές εξωσχολικές δραστηριότητες, ρομποτικής, STEM  (πχ, κατασκευές και προγραμματισμό με χρήση arduino και raspberry Pi, BBC Micro, 3D printing, κλπ), χρήση ανοιχτού λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στα σχολικά εργαστήρια (όπως LTSP servers, Εpoptes, κλπ…).

πηγή: https://edu.ellak.gr/

Το Διαδίκτυο που Θέλουμε – «The Web We Want»: To Εγχειρίδιο για Εκπαιδευτικούς και στα Ελληνικά!

hadbook_for_educators_smΈνα εγχειρίδιο που σχεδιάστηκε από εκπαιδευτικούς για εκπαιδευτικούς από το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο (www.eun.org) σε συνεργασία με το δίκτυο Insafe  προστίθεται στα μέσα που διαθέτουμε  προκειμένου να βοηθήσουμε τις/τους εφήβους στην Ελλάδα  να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ευκαιρίες που παρέχουν οι διαδικτυακές τεχνολογίες για να γίνουν σκεπτόμενοι και υπεύθυνοι πολίτες.

Κατεβάστε το απευθείας ΕΔΩ.

Το επιτυχημένο παράδειγμα του Web We Want «Το Διαδίκτυο που θέλουμε» και παιδαγωγικά κατάλληλο για μαθητές 12-16 ετών, με την έγκριση του ΙΕΠ (διαθέσιμο στο http://internet-safety.sch.gr/index.php/articles/teens/www) έρχεται να συμπληρώσει το Web We Want για εκπαιδευτικούς (διαθέσιμο στα ελληνικά από 24/10/2016 στο http://www.webwewant.eu/el/web/guest/handbook-for-educators) στην ανάπτυξη του οποίου συνέβαλαν εκπαιδευτικοί από την Ευρώπη που συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία και την πιλοτική εφαρμογή του. (περισσότερα…)

Παράταση υποψηφιοτήτων μέχρι τη Παρασκευή 13.1 – 8ος Διαγωνισμός Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων

bg02f8ος Διαγωνισμός Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων – 3η Ανακοίνωση

Παράταση υποβολής υποψηφιοτήτων

Μετά από αιτήματα υποψηφίων, η διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων στον 8ο ΔΕΕΙ παρατείνεται μέχρι και την Παρασκευή 13/01/2017, ώρα: 00:00.

Υπενθυμίζουμε, δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν οι Ελληνόφωνοι Εκπαιδευτικοί Ιστότοποι, που θα είναι ενεργοί τουλάχιστον μέχρι και την ημερομηνία αξιολόγησής τους, καθώς και Ιστότοποι στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά για τη διδασκαλία των αντίστοιχων γλωσσών σε Ελληνικά σχολεία ή σχολεία της ομογένειας και σχολεία του εξωτερικού στα οποία διδάσκεται η Ελληνική Γλώσσα, στις ακόλουθες κατηγορίες, για τις οποίες θα δοθούν αντίστοιχα βραβεία και έπαινοι: (περισσότερα…)

CodeCombat.com – Τα πρώτα μου βήματα σε Javascript ή Python παίζοντας Rpg

2017-01-02 11_14_24-CodeCombat - Learn how to code by playing a game

Ένα κρίσιμο σημείο στην εκμάθηση του προγραμματισμού είναι η μετάβαση από εργαλεία visual programming, στην κωδικοποίηση, στη παραγωγή κώδικα με το πληκτρολόγιο. Σημαντικό πλεονέκτημα του προγραμματιστή παραμένει πάντα η απρόσκοπτη σχέση με το πληκτρολόγιο, δεξιότητα που όσο νωρίτερα την αποκτάς, τόσο περισσότερο χρόνο και κόπο γλυτώνεις (Μάθετε συνεπώς τυφλό σύστημα με το Ramtype)!  Το παιχνίδι είναι ο πιο όμορφος τρόπος μάθησης, και αυτό επιδιώκει το codecombat.com που προσφέρει εκμάθηση κωδικοποίησης σε Python ή Javascript με τη βοήθεια ενός Role playing game (RPG)! (περισσότερα…)

Έγκριση του εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Κάνω ραδιόφωνο στο European School Radio»

“Σχετ. έγγραφο: το με αρ. πρ. 188168/Δ2/30-9-2016 εισερχόμενο του οικείου Υπουργείου

Σας ενημερώνουμε ότι, κατόπιν της θετικής εισήγησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) με το με αρ. πρωτ. 44/03-11-2016 Απόσπασμα Πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου του, εγκρίνεται για το σχολικό έτος 2016-2017 το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Κάνω ραδιόφωνο στο European School Radio», που απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, υπό τις εξής προϋποθέσεις: (περισσότερα…)

Πρόσκληση Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ για καταγραφή χρήσης ανοιχτών τεχνολογιών και ανοιχτού λογισμικού

 “Σας ενημερώνουμε ότι ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ, στο πλαίσιο της Συνεργασίας του με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και με στόχο τη δημιουργία προτάσεων για την ψηφιακή αναβάθμιση των σχολείων και τη διάχυση και υποστήριξη των ανοιχτών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, ξεκίνησε τη δημιουργία μητρώου σχολείων με δράσεις ρομποτικής και STEM με χρήση ανοιχτών τεχνολογιών και μητρώου εκπαιδευτικών που χρησιμοποιούν ανοιχτό λογισμικό στην εκπαιδευτική διαδικασία με στόχο τη συνεργασία, τη διαμοίραση καλών πρακτικών, την ανταλλαγή συμβουλών σχετικά με την επίλυση προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά τη χρήση των ανοιχτών τεχνολογιών.

Τα αντίστοιχα μητρώα βρίσκονται στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: (περισσότερα…)

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου – Διαγωνισμός για την Αξιοποίηση του Διαδικτύου στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (7 Φεβρουαρίου 2017) διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης (INSAFE), και γιορτάζεται στην Ελλάδα και σε πάνω από 160 χώρες σε όλο τον κόσμο για 14η συνεχόμενη χρονιά, με στόχο την προώθηση της ασφαλούς και υπεύθυνης χρήσης των Online τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως από τα παιδιά και τους νέους, σε όλο τον κόσμο. Ο φετινός εορτασμός της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου έχει ως θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο» και πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ (αρ.πρωτ.183466/Δ2/1-11-2016). Την ευθύνη οργάνωσης για τη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου. (περισσότερα…)

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση