Φέτος (σχ. έτος 2025-26), συμμετέχουμε με τη Β ΄τάξη στο πρόγραμμα etwinning με τίτλο “Young peace builders”. Οι υπόλοιπες χώρες που συμμετέχουν είναι η Τουρκία, η Ιταλία και η Ισπανία. Θέλοντας να χτίσουμε έναν ειρηνικό κόσμο, συνεργαστήκαμε γι΄ αυτό το σκοπό.
Το τραγούδι “we choose peace” μας ενέπνευσε για τις δραστηριότητές μας. Το ακούσαμε αρχικά και στη συνέχεια είχαμε κοινή ώρα για “time out of peace”. Ενός λεπτού σιγή και προσευχή για έναν ειρηνικό κόσμο.

Γράψαμε και ένα ποίημα συλλογικό για την ειρήνη καθώς και ετοιμάσαμε ένα ebook με τις δραστηριότητές μας, τα οποία υπάρχουν στο twinspace, ως τελικά προϊόντα του προγράμματος
Οι δαχτυλόκουκλές μας και το 3D περιστέρι μας έστειλε το μήνυμα της ειρήνης στις άλλες χώρες του προγράμματος


Φυτέψαμε σπόρους για να γιγαντωθεί το μήνυμα ειρήνης..

Οι σπόροι και τα γράμματα που λάβαμε από τις υπόλοιπες χώρες.

Εκτέθηκαν τα γράμματα στην κεντρική μας είσοδο, για να τα διαβάσουν όλοι οι μαθητές του σχολείου και να εμπνευστούν.

Στείλαμε επιστολή και στον οικουμενικό πατριάρχη κ.κ Βαρθολομαίο, για να προσευχηθεί για εμάς , αφού έλαβε γνώση για το πρόγραμμα που ακολουθούμε. Παράλληλα και οι άλλες χώρες έστειλαν τη δική τους επιστολή , στον δικό τους θρησκευτικό εκπρόσωπο.
Επιστολή προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη
Αναρτήσαμε στο σχολείο και στην πόλη μας το κείμενο για συλλογή υπογραφών για την ειρήνη, της M. Mazza, το οποίο μεταφράσαμε στη γλώσσα μας , όπως και οι άλλες χώρες στη δική τους γλώσσα. Έτσι ξεφύγαμε από τα πλαίσια του σχολείου και οι συμπολίτες μας έγιναν οι ίδιοι βοηθοί στην προσπάθειά μας , βάζοντας την υπογραφή τους. Το κείμενο το διάβαζαν σκανάροντας το qr code , που δημιουργήσαμε με τα παιδιά. Το ίδιο έκαναν και οι άλλες χώρες.

Επικοινωνούσαμε συχνά σε on line meetings , τόσο οι εκπαιδευτικοί , όσο και τα παιδιά. Γνωριστήκαμε και παίξαμε το παιχνίδι της ειρήνης on line.

Στην τελική μας συνάντηση κάθε χώρα ετοίμασε κείμενο ευχαριστιών, είπαμε τις εμπειρίες μας από το πρόγραμμα και συμμετείχαμε σε έρευνα συμπληρώνοντας τη φόρμα google, που ετοίμασε η υπεύθυνη του προγράμματος, αξιολογώντας έτσι το πρόγραμμα.

