Φέτος μιας και οι απόκριες είναι τόσο κοντά με την εθνική μας εορτή γράψαμε ένα παιχνιδοθεατρικό που μπορεί να ειπωθεί χωρίς πολλά τραγούδια και χορούς που όμως ενθουσίασε τους μικρούς μας μαθητές!
ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΑΚΗΔΕΣ
Φέτος διηγήθηκα στα παιδιά πως είχα μια φίλη, την Άννα Μελομακαρονάκη, που μου είχε πει, πως στα παλιά τα χρόνια, στο χωριό της κάθε Χριστούγεννα, γινόταν μεγάλος σαματάς, καθώς στο μισό χωριό άρεσαν τα μελομακάρονα και στο άλλο μισό οι κουραμπιέδες. Και συνεχώς μάλωναν οι χωριανοί για το ποιο ήταν το καλύτερο γλυκό και συνεχώς προσπαθούσαν να βρουν τρόπους να χαλάσουν τη συνταγή των άλλων.
Ζήτησα λοιπόν και από τα παιδιά, να μου πουν ποιο γλυκό τους αρέσει πιο πολύ και γιατί και να σκεφτούν τι τρόπο θα έβρισκαν για να κάνουν ζαβολιά και να πειράξουν τις συνταγές των γλυκών και κατέγραψα όσα είπαν.
Σε επόμενη φάση τους έδειξα μήνυμα στο voki : https://tinyurl.com/yod8hy2x που μου έστειλε η φίλη μου και έλεγε να τους διαβάσω την ιστορία με τα παθήματά τους. Τα παιδιά αναγνώρισαν τις ιδέες τους μέσα στην ιστορία και πολύ τους άρεσε, όταν τους την διάβασα. Τους πρότεινα λοιπόν να παίξουμε τα Χριστούγεννα την ιστορία αυτή και συμφώνησαν με πολύ χαρά.
Το σενάριο της ιστορίας μας:
x-mas loading
Επιτέλους μετά από 2 χρόνια Χριστουγεννιάτικη γιορτή…..
Το πήραν είδηση και τα νανάκια και μας ζήτησαν τη βοήθειά μας! Πως και γιατί; Διαβάστε και δείτε.
Την Παρασκευή λάβαμε γράμμα από τα νανάκια του Άγιου Βασίλη που μας ζητούσαν βοήθεια για την γκάφα που είχε κάνει η κυρία Άγιου Βασίλη και χάλασε τις κάλτσες του. Τις έβαλε στη χλωρίνη κι έγιναν από κόκκινες κάτασπρες! Έπρεπε να βρεθεί τρόπος να ξαναγίνουν κόκκινες κι έτσι τα νανάκια ζήτησαν ιδέες από τα παιδιά μας! Τα παιδιά έδωσαν ιδέες που θα βοηθούσαν να διορθωθεί το σφάλμα, τις καταγράψαμε και τις στείλαμε με mail στα νανάκια να τις δοκιμάσουν. Την Δευτέρα μας ήρθε νέο γράμμα από τα νανάκια που έλεγε τα αποτελέσματα των δοκιμών. Ευτυχώς μέσα στις τόσες λαμπρές ιδέες μία πέτυχε το στόχο της!!!.
Με τα παιδιά λοιπόν αποφασίσαμε να φτιάξουμε αυτή την περιπέτεια σε παραμύθι και να το παρουσιάσουμε στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Ανυπομονούμε πολύ όλοι μας!
Το θεατρικό μας για φέτος βασισμένο πάντα στις ιδέες των μαθητών μας
Δείτε και τις φωτογραφίες από τις δράσεις μας
Δραστηριότητα 8 “περνά περνά η μέλισσα”
Για την τελευταία εβδομάδα της Άνοιξης θα ασχοληθούμε με τις μελισσούλες και τα μυρμηγκάκια .
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε δύο βιντεάκια για τη ζωή της μέλισσας και των μυρμηγκιών. Προσέξτε όμως γιατί συχνά σταματά η ταινία και μας ζητά να βρούμε το σωστό με βάση αυτά που είδαμε -μην μας πιάσουν απρόσεχτους οι φίλοι μας τα ζώα-:
η μέλισσα https://safeYouTube.net/w/BcLG
τα μυρμήγκια https://safeYouTube.net/w/LnLG
Και τώρα η σειρά σας για να διαβάσετε και να κάνετε τις ασκήσεις και τις χειροτεχνίες που σας ετοίμασαν οι δασκάλες σας… Και μην ξεχνάτε ό,τι δημιουργήσετε μπορείτε να το ανεβάσετε στον παρακάτω εικονικό τοίχο του σχολείου μας ή να μας το στείλετε στο mail του σχολείου και να το ανεβάσουμε εμείς:
https://padlet.com/margaron1/5smlucm7vi90pz4k
Αρχίζουμε λοιπόν με την κυρία Χαρά
και με την κυρία Θεανώ
και μια σπιτική χειροτεχνία από την κυρία Ευτυχία στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://safeYouTube.net/w/QRMG
Καλή διασκέδαση μικρά μου…
Δραστηριότητα 7 – Έντομα
Ας ασχοληθούμε λίγο παραπάνω με τα αγαπημένα μας έντομα. Σε αυτήν την ανάρτηση θα δούμε αναλυτικά την πασχαλίτσα και την πεταλούδα…
Από την κυρία Χαρά ο κύκλος ζωής της πεταλούδας κι ένα ωραίο παιχνίδι – χειροτεχνία:
Από την κυρία Θεανώ μαθαίνουμε τα έντομα, μια άσκηση γραμμάτων και βλέπουμε και το βίντεο με τη χειροτεχνία της πεταλούδας:
https://safeYouTube.net/w/0QxE
Και από εμένα μια άσκηση μαθηματικών : ενώστε τα σωστά μισά της πασχαλίτσας ώστε να έχει κάθε πασχαλίτσα 7 βούλες! Πόσες βούλες έχει το ένα μισό, πόσες το άλλο μισό, πόσες όλη η πασχαλίτσα; Κατάφερες να έχουν όλες 7 βούλες;
Αλλά μπορείτε να το παίξετε και διαδικτυακά με έγχρωμες πασχαλίτσες στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://learningapps.org/view11936671
Θα χαρούμε να δούμε τις εργασίες σας στον παρακάτω σύνδεσμο αναρτημένες: