Γενικό Λύκειο Πολυγύρου
Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο του σχολείου μας!
Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο του σχολείου μας!
07 Φεβ
Ο γνωστός σε όλους μας βραζιλιάνος συγγραφέας Πάουλο Κοέλιο πρότρεψε τους αναγνώστες του ιστολογίου του να ανεβάσουν τα βιβλία του στο Διαδίκτυο: “Pirates of the world, unite and pirate everything I’ve ever written!”
Το παράνομο κατέβασμα του βιβλίου του “Αλχημιστής” στη Ρωσία , δεν μείωσε όπως θα πιστεύαμε τις πωλήσεις του έντυπου βιβλίου, αντίθετα μάλιστα τις αύξησε κατά πολύ.
Ο ίδιος είπε :« Όσο πιο συχνά ακούμε ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο, τόσο περισσότερο φλερτάρουμε με την ιδέα να αγοράσουμε το CD. Το ίδιο ισχύει και με τη λογοτεχνία. Όσο περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν πειρατικά ένα βιβλίο, τόσο το καλύτερο. Αν αρέσει η αρχή στους αναγνώστες, θα αγοράσουν ολόκληρο το βιβλίο την επομένη γιατί δεν υπάρχει τίποτα πιο κουραστικό από το να διαβάζεις ένα μεγάλο κείμενο στην οθόνη ενός υπολογιστή»
Οι αναγνώστες του είναι ενθουσιασμένοι από την πρωτοβουλία του συγγραφέα και μερικοί τον χαρακτήρισαν και ως ήρωα.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην ακόλουθη σελίδα στην εφημερίδα το Βήμα και στο ιστολόγιο του συγγραφέα.
06 Φεβ
Μια φορά ένας αγρότης είχε έναν γάιδαρο. Γέρασε ο κακόμοιρος και κάποια μέρα, εκεί που περπατούσε στο λιβάδι, έπεσε μέσα σε ένα πηγάδι. Προσπάθησε μα δεν μπορούσε να βγει. Τον βρήκε το αφεντικό του, προσπάθησε κι εκείνος, αλλά δεν τα κατάφερε. Σκέφτηκε λοιπόν ότι μιας και ο γάιδαρος ήταν γέρος και το πηγάδι έπρεπε να κλειστεί, να κάνει δυο δουλειές μαζί. Κάλεσε τους χωριανούς, τους έδωσε από ένα φτυάρι και όλοι μαζί έριχναν χώμα μέσα στο πηγάδι να θάψουν τον γάιδαρο και να κλείσουν το χαντάκι. Μόλις το ζωντανό κατάλαβε τί συνέβαινε, έκλαιγε, μα κανένας δεν του έδινε σημασία. Ξαφνικά όμως σιώπησε. Όλοι αναρωτήθηκαν τι έγινε. Δεν έκλαιγε όταν του πετούσαν χώμα. Εκείνος, κάθε φτυαριά που του έρχονταν στην πλάτη, την τίναζε και έπεφτε στα πόδια του το χώμα. Έτσι συνέβαινε να πατάει το χώμα και να ανεβαίνει εκείνο και στο τέλος γέμισε το χαντάκι και ο γάιδαρος μας βγήκε καμαρωτός καμαρωτός. Ηθικό δίδαγμα: Η ζωή θα σου ρίχνει πολλές φτυαριές με ακαθαρσίες. Κάθε είδους. Το κόλπο είναι να τις τινάζεις από πάνω σου και να ανεβαίνεις από το χαντάκι πατώντας τη βρωμιά. Μπορούμε να βγούμε από το οποιοδήποτε χαντάκι όχι με παραίτηση αλλά με αποφασιστικότητα. Κάθε φτυαριά και ένα βήμα προς τα πάνω!
06 Φεβ
Η ομάδα λόγου-αντιλόγου του σχολείου μας συμμετείχε για άλλη μία φορά στους αγώνες επιχειρηματολογίας-αντιλογίας, οι οποίοι διοργανώνονται από το πολιτιστικό κέντρο Δελφών. Για το σχολικό έτος 2011-2012 έλαβαν χώρα την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012 στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Η ομάδα, αποτελούμενη από 5 μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Λυκείου, άλλους 6 υποστηρικτές της ομάδας και την υπεύθυνη καθηγήτρια κ.Νίκη Δρούγκα, αναχώρησε από τον Πολύγυρο στις 6.30π.μ. και έφτασε στο Μουσικό Σχολείο, το οποίο βρίσκεται στην Πυλαία Θεσσαλονίκης. Η ημέρα ξεκίνησε με τους χαιρετισμούς των διοργανωτών και ακολούθησε κλήρωση, με την οποία η ομάδα κλήθηκε να αντιμετωπίσει το Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης, ούσα Αντίλογος, με θέμα: «Οι δημοσιογράφοι δεν πρέπει να εκφράζουν την προσωπική τους γνώμη σε ενημερωτικές εκπομπές». Η επιχειρηματολογία μας ήταν ισχυρή, ωστόσο κάποιες λεκτικές αστοχίες και η χρήση ηχυρών λέξεων και φράσεων μας στέρησαν τη νίκη σε αυτόν τον αγώνα. Η συνέχεια, βέβαια, αποδείχτηκε εξαιρετική για εμάς. Στο δεύτερο γύρο της διοργάνωσης η ομάδα κληρώθηκε με την ομάδα του 1ου Γενικού Λυκείου Αγίου Αθανασίου, με θέμα: «Οι νέοι είναι καλύτερο, στις παρούσες συνθήκες για τη χώρα μας, να αναζητούν την τύχη τους στο εξωτερικό». Ήταν μια ενδιαφέρουσα λεκτική αντιπαράθεση, με επιχειρήματα και από τις δύο ομάδες. Εμείς, ωστόσο, από τη θέση του Λόγου αυτή τη φορά κατορθώσαμε να αποσπάσουμε τη νίκη. Ακολούθησε παύση περίπου δύο ωρών, χρόνος που προσφερόταν για ένα σύντομο διάλειμμα και φαγητό. Τέλος, στον τρίτο και τελευταίο αγώνα η σχολική ομάδα αντιμετώπισε επιτυχώς, όπως αποδείχθηκε από τα αποτελέσματα, ως Αντίλογος, την ομάδα του 2ου Γενικού Λυκείου Ωραιοκάστρου, με θέμα: «Μαθαίνεις περισσότερα από τη ζωή παρά από τις σπουδές». Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων, σύμφωνα με τα οποία η ομάδα προκρίθηκε στην επόμενη φάση, που πρόκειται να πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Μάρτιο στην Αθήνα.
Είμαστε όλοι, μαθητές, μαθήτριες και καθηγητές πολύ χαρούμενοι για την επιτυχία μας. Συγχαίρουμε, επίσης, όλα τα σχολεία που συμμετείχαν σ’ αυτούς τους Αγώνες και ευχόμαστε… «καλή συνέχεια» στην Αθήνα!
Εκ μέρους της ομάδας Λόγου-Αντιλόγου
Θανάσης Τσιαράπας
Ομάδα
Θανάσης Τσιαράπας
Παυλίνα Μποζίνη
Γιώργος Βουνίδης
Γιώργος Μυλωνάς
Θωμάς Ιωαννίδης
Υποστηρικτές
Ειρήνη Κοσμά
Φιλίτσα Γρέκου
Αριστείδης Σαπιτζής
Νικολέτα Κατσώνη
Μάρθα Μπαζάκου
Παρασκευή Ζαφειρούδη
03 Φεβ
Φέτος στο σχολείο μας πέρα από το δικό μας πρόγραμμα, γίνεται και ένα ακόμη, με υπεύθυνη την κα. Γεωργιάδου που αφορά την μελοποιημένη ποίηση. Το πρόγραμμα αυτό λαμβάνει χώρα κάθε Παρασκευή στις 2.30 – 4.00 στο αμφιθέατρο. Εδώ θα δούμε λίγη από τη δουλειά που κάνουν!
Αρχικά, στην πρώτη συνάντηση του προγράμματος γνωρίστηκαν όλα τα παιδιά με έναν πρωτόγνωρο αλλά διασκεδαστικό τρόπο αναμεταξύ τους, αλλά και με την υπεύθυνη καθηγήτρια Όλγα Γεωργιάδου. Στη συνέχεια χωρίστηκαν σε ομάδες και η κάθε ομάδα συμπλήρωσε τα στοιχεία της όπως το όνομα της ομάδας, τη μορφή που θα έδιναν στην ποίηση, τον ορισμό της, έναν γνωστό ποιητή και ένα από τα ποιήματά του. Ύστερα προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα δικό τους “cadavres exquis”!
03 Φεβ
Η χρήση του διαδικτύου αυξάνεται σε ποσοστό από 400% μέχρι και 1.000% ετησίως. Η μεγάλη ζήτηση ηλεκτρονικών υπολογιστών, λογισμικού και υπηρεσιών κάθε χρόνο αυξάνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπου υπολογίζεται στο 6%.Επίσης στις ώρες μεταξύ 09:00 και 15:00, ένα δισεκατομμύριο υπολογιστές βρίσκονται σε χρήση παγκοσμίως και καταναλώνουν 1,7 εκατομμύρια μεγαβάτ ενέργειας. Έτσι αντιλαμβανόμαστε ότι το διαδίκτυο και η κατάχρηση του λειτουργούν επιβαρυντικά προς το φυσικό περιβάλλον και αυτό θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από όλους τους χρήστες του διαδικτύου.
01 Φεβ
Η Ισλανδία είναι μία χώρα της βόρειας Ευρώπης και έχει περίπου 320.000 κατοίκους. Βρίσκεται πάνω στην μεσοωκεάνια ράχη του Ατλαντικού ωκεανού. Έτσι ο μεγάλος αριθμός ηφαιστείων σε συνδυασμό με το παγερό κλίμα μας δίνουν φανταστικά φυσικά τοπία.
Πολλοί θεωρούν την Ισλανδία μια μονίμως χιονισμένη χώρα όμως αυτό δεν είναι αλήθεια… υπάρχει μεγάλος αριθμός τοπίων τα οποία αναδεικνύουν την ομορφιά τους το καλοκαίρι αφού έχουν λιώσει όλα τα χιόνια.
Η εκκλησία του Hallgrim είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ορόσημα στο Reykjavik (πρωτεύουσα της Ισλανδίας). Πολλοί την χαρακτηρίζουν ως μία μοντέρνα, γοτθική, προτεσταντική εκκλησία
Ακολουθεί μία παρουσίαση της κ. Φρόνη για την Ισλανδία
01 Φεβ
Στις 10 Φεβρουαρίου τα δύο πολιτιστικά προγράμματα που υλοποιούνται στο σχολείο μας θα πραγματοποιήσουν ημερήσια εκδρομή στη Θεσσαλονίκη. Η προκήρυξη της εκδρομής δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της Δ.Δ.Ε. Ν.Χαλκιδικής και σήμερα Τετάρτη 1/2/12 και ώρα 12.00μ.μ. ανοίχτηκαν οι ακόλουθες προσφορές παρουσία της διευθύντριας του σχολείου, των συνοδών καθηγητριών και εκπροσώπων των μαθητών που θα συμμετέχουν.
Επειδή, η 2η και η 3η προσφορά ήταν ισότιμες ζητήθηκε από τα δύο πρακτορεία να δώσουν καλύτερη προσφορά. Καινούρια προσφορά έδωσε μόνο το ένα πρακτορείο (ακολουθεί), η οποία και επιλέχθηκε λόγω μικρότερης τιμής.
29 Ιαν
Στις 21 Μαΐου ορίστηκε η ημερομηνία για την αρχή των φετινών Πανελληνίων με πρώτη τη “Νεοελληνική Γλώσσα” και το τέλος τους στις 5 Ιουνίου με το μάθημα επιλογής όλων των κατεθύνσεων “Αρχές Οικονομικής Θεωρίας”. Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα ξεκινήσουν στις 16 Ιουνίου και η Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία των μαθητών για εισαγωγή στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. θα διεξαχθεί στα μέσα Ιουνίου, ενώ οι επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ θα αρχίσουν στις 11.6. Τα Μηχανογραφικά Δελτία όλων των μαθητών θα πρέπει να κατατεθούν εντός της προθεσμίας 10 έως 28 Φεβρουαρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες, αλλά και για το αναλυτικό πρόγραμμα των Πανελληνίων Εξετάσεων, επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63608945&fb_source=message
28 Ιαν
Ερευνητικές εργασίες Α’ τετραμήνου
Νερό
Κλιματικές αλλαγές
Ενέργεια στο σπίτι
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ