ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Στατιστική Ανάλυση και Ενεργός Συμμετοχή των Νέων στη Δημοκρατία
Θεματικό Πεδίο: Στατιστική
Ηλικία μαθητών/τριών: 16-17 έτη (Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου & Γ’ τάξη Γενικού Λυκείου)
Λέξεις κλειδιά: στατιστικός αλφαβητισμός, ενεργός πολίτης, δημοκρατική συμμετοχή, συνεργατική μάθηση, ομότιμη καθοδήγηση
Interdisciplinary teaching scenario: Statistical Analysis and Active Participation of Youth in Democracy
Thematic Area: Statistics
Age of students: 16-17 years (2nd grade of General Lyceum & 3rd grade of General Lyceum)
Keywords: statistical literacy, active citizen, democratic participation, collaborative learning, peer mentoring