ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Η δημοκρατική ταυτότητα και η ανάγκη διαμόρφωσής της μέσα από τη Φιλοσοφία

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Η δημοκρατική ταυτότητα και η ανάγκη διαμόρφωσής της μέσα από τη Φιλοσοφία

Διδακτικό σενάριο για τον ρόλο των πολιτευμάτων, την αξία της Δημοκρατίας, τα χαρακτηριστικά του Δημοκρατικού Πολιτεύματος, αλλά και εστίαση σε σύγχρονα πολιτικά ζητήματα, αφήνοντας τους/τις μαθητές/τριες να διερευνήσουν τις πολιτικές πλευρές που τους ενδιαφέρουν.

Θεματικό πεδίο: Φιλοσοφία  Β’ ΓΕΛ

Ηλικία μαθητών/τριών: 16-17 έτη (Β΄ τάξη γενικού λυκείου)

Λέξεις κλειδιά: Φιλοσοφία, δημοκρατικό πολίτευμα, σύγχρονα πολιτικά ζητήματα

TEACHING SCENARIO: Democratic identity and the need for its formation through Philosophy

Teaching scenario about the role of the regimes, the value of Democracy, the characteristics of the Democratic Regime, but also focus on contemporary political issues, allowing students to investigate their political dimensions that interest them.

Subject area: Philosophy of B’ class

Student age: 16-17 years old (class B’ Senior High School)

Keywords: Philosophy, democratic regime, contemporary political issues

Διδακτικό σενάριο_Γ.Κατσούλη ΠΕ02