ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Η έννοια της Πολιτειότητας στην Αντιγόνη του Σοφοκλή και στις σύγχρονες διασκευές της από τον Μπρεχτ και τον Ανούιγ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Η έννοια της Πολιτειότητας στην Αντιγόνη του Σοφοκλή και στις σύγχρονες διασκευές της από τον Μπρεχτ και τον Ανούιγ

Διδακτικό σενάριο συγκριτικής ανάλυσης ανάμεσα στο ιστορικό και πολιτισμικό πλαίσιο, με εστίαση στην έννοια της πολιτειότητας, στην Αντιγόνη του Σοφοκλή και στις σύγχρονες διασκευές της από τον Μπρεχτ και τον Ανούιγ

Θεματικό πεδίο: Αρχαία Ελληνικά Β’ ΓΕΛ

Ηλικία μαθητών/τριών: 16-17 έτη (Β΄ τάξη γενικού λυκείου)

Λέξεις κλειδιά: Αρχαία Ελληνικά, πολιτειότητα, Αντιγόνη, Σοφοκλής, Μπρεχτ, Ανούιγ

 

TEACHING SCENARIO: The concept of Citizenship in Sophocles’ Antigone and in its modern adaptations by Brecht and Anouilh

Teaching scenario of comparative analysis between the historic and cultural framework, with a focus on the concept of citizenship, in Sophocles’ Antigone and its modern adaptations by Brecht and Anouilh

Subject area: Ancient Greek of B’ class

Student age: 16-17 years old (class B’ Senior High School)

Keywords: Ancient Greek, citizenship, Antigone, Sophocles, Brecht, Anouilh

Διδακτικό σενάριο_Τσαχτσαρλή ΠΕ02

Παρουσίαση_Τσαχτσαρλή ΠΕ02