Με ιδιαίτερη επιτυχία και σε κλίμα αγαστής συνεργασίας πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Λύκειο Αμφίκλειας η προγραμματισμένη ενδοσχολική επιμόρφωση, η οποία απευθυνόταν στις φιλολόγους του σχολείου μας. Το θέμα της επιμορφωτικής συνάντησης επικεντρώθηκε στην εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα της λογοτεχνίας του Λυκείου, με την κεντρική εισήγηση να πραγματοποιείται από τη Διευθύντρια του σχολείου.
Ιδιαίτερη χαρά και τιμή αποτέλεσε η φετινή συμμετοχή των συναδελφισσών από το Γενικό Λύκειο Κάτω Τιθορέας, καθώς και της φιλολόγου από το Γυμνάσιο Αμφίκλειας. Η διευρυμένη σύμπραξη αυτών των σχολικών μονάδων διαμόρφωσε ένα εξαιρετικό πλαίσιο αλληλεπίδρασης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, δόθηκε η πολύτιμη ευκαιρία για μια ουσιαστική ανταλλαγή διδακτικών πρακτικών, καθώς και για έναν γόνιμο διάλογο γύρω από τις σύγχρονες προκλήσεις και την αποτελεσματική διδασκαλία της λογοτεχνίας.
Η διαρκής επιστημονική ενημέρωση και η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών αποτελούν θεμελιώδεις πυλώνες για την ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, με σταθερό γνώμονα την ολόπλευρη υποστήριξη όλων των μαθητών/τριών στη μαθησιακή τους πορεία.
Θερμές ευχαριστίες σε όλες τις συμμετέχουσες για την ενεργό παρουσία και την ουσιαστική συμβολή τους στη συζήτηση.



