εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας
Ένας μήνας σχολείο!!
Κλείσαμε ένα μήνα στο καινούριο μας σχολείο!! Προσαρμοστήκαμε, γνωριστήκαμε και ξανασυστηθήκαμε με τα μεγάλα παιδιά! Παρουσιάσαμε τους εαυτούς μας στην ομάδα, μάθαμε τα ονόματα μας και το αρχικό μας γράμμα. Δημιουργήσαμε το παρουσιολόγιο της τάξης μας και συζητήσαμε για τους τρόπους συμπεριφοράς μας στην τάξη. Φτιάξαμε το συμβόλαιο της τάξης μας και δώσαμε υπόσχεση να το τηρούμε!

Έναρξη σχολικής χρονιάς για το έτος 2025-2026
ετήσια έκθεση αξιολόγησης σχολικής μονάδας
Αξιολόγηση σχολικής μονάδας
Η ΦΙΛΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ – ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ
Η φιλία και η συνεργασία μέσα από τα μάτια των παιδιών
Για το σχολικό έτος 2024-25 οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας επέλεξαν, πλαίσια της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας να σχεδιάσουν δράσεις που θα ενισχύσουν το θετικό κλίμα του σχολείου και θα βοηθήσουν στη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών.
Στόχος μας ήταν να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε εκείνες τις συνθήκες που θα ενισχύσουν και θα βελτιώσουν τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών και θα δημιουργήσουν ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον που θα ευνοεί τη μάθηση και τη κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και την ομαλή λειτουργία του σχολείου
Για το λόγο αυτό από την αρχή της χρονιάς δημιουργήσαμε ομάδες και αρχίσαμε να καλλιεργούμε τη σημασία της συνεργασίας
Δραστηριότητες
1.Στα πρώτα παιχνίδια γνωριμίας χρησιμοποιήσαμε το θεατρικό παιχνίδι για να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη και ασφάλεια μεταξύ των μελών της κάθε ομάδας
2.Ομαδικές δραστηριότητες συνεργασίας
Ζωγραφική σε ομάδες, παιχνίδια χωρίς νικητές
3.Δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά τη μικρή θεατρική παράσταση της σχολικής μας γιορτής και την παρουσιάσαμε στους γονείς
Παρουσιάσαμε ποιήματα με θέμα τη φιλία και τη συνεργασία(Ρίτσος,Ελύτης, Γκιμπράν κλπ), πεζά κείμενα ( Καζαντζάκης, ο μικρός πρίγκιπας κλπ)
τραγούδια και ζωγραφίες. Δώσαμε βραβεία φιλίας και φτίαξαμε μια αλυσίδα αγάπης και φιλίας.
Ενισχύσαμε τη δημιουργική έκφραση και βοηθήσαμε τα παιδιά στην εμπέδωση αξιών μέσα από τη δράση

















