Σχέδιο Erasmus+ – «Επαναπροσδιορίζοντας το σχολείο μας: Συμμετοχικό, Συμπεριληπτικό, Δημιουργικό»
Διάρκεια υλοποίησης: Σεπτέμβριος 2024 – Σεπτέμβριος 2025
Χρηματοδότηση: Ευρωπαϊκή Ένωση – Erasmus+ KA1 (KA122-SCH)
Σχολείο: 1ο Γυμνάσιο Μίκρας
Συνεργαζόμενοι φορείς:
- Europass teacher Academy
- Smart Teachers Play More
🎯 Στόχοι του σχεδίου:
- Το άνοιγμα του σχολείου στην ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πραγματικότητα και η δημιουργία δικτύων συνεργασίας.
- Η ενεργή συμμετοχή των μαθητών στη σχολική ζωή και η καλλιέργεια δημοκρατικών αξιών.
- Η αποδοχή της διαφορετικότητας και η ενίσχυση της συμπερίληψης.
- Η αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Η ανάπτυξη της κοινωνικοσυναισθηματικής νοημοσύνης μέσω της τέχνης και της μουσικής.
- Η υποστήριξη και ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
📚 Δράσεις επιμόρφωσης:
Έξι εκπαιδευτικοί συμμετάσχουν σε επιμορφώσεις, στις εξής θεματικές:
- Δημοκρατική συμμετοχή και παγκόσμια πολιτειότητα
“CLIL in practice: Focus on the EU” τον Ιούλιο 2025 στη Φλωρεντία – Κατερίνα Παπακωνσταντίνου
- Ποικιλομορφία και συμπερίληψη στην τάξη – “Cultivating diversity and inclusion” τον Οκτώβριο 2024 στη Βαρκελώνη – Ελένη Αναγνώστου και Βαρβάρα Ιωαννίδου
- Παρουσίαση του προγράμματος: Cultivating diversity and inclusion
- Ψηφιακό αποθετήριο cultuvating diversity and inclusion
- Μουσικές δραστηριότητες για ενσυναίσθηση και συνεργασία – “Art, music and dance therapy for an inclusive classroom” τον Οκτώβριο 2024 στη Βαρκελώνη – Μαρία Δημητρακοπούλου
- Ψηφιακές δεξιότητες για εκπαιδευτικούς – “Basic ICT for teachers” τον Οκτώβριο 2024 στη Βαρκελώνη – Δέσποινα Χατζημαργαρίτου
- Ειδική αγωγή και ενταξιακή εκπαίδευση : “Special needs and inclusive education” τον Νοέμβριο 2024 στο Ρέικιαβικ – Κατερίνα Βισσαρίου
- Περιγραφή προγράμματος: Special needs and inclusive education
- Ψηφιακό αποθετήριο Special needs and inclusive education
✅ Αναμενόμενα αποτελέσματα:
-
- Λειτουργία του σχολείου με βάση ευρωπαϊκά πρότυπα.
- Ψηφιακός γραμματισμός και καινοτομία στην τάξη.
- Καλλιέργεια κουλτούρας αποδοχής, συνεργασίας και δημιουργικότητας.
- Ενίσχυση της ενεργούς πολιτειότητας και της συμμετοχής των μαθητών.
- Υποστήριξη και ουσιαστική ένταξη μαθητών με μαθησιακές και κοινωνικές δυσκολίες.
- ___________________________________________________________________________________________-
- Disclaimer: Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.