Μία καλή κουβέντα…

Φτάνει πια…
Orienteering, Εξαπλάτανος Αριδαίας, 21-3-24
27 Μαρτίου 2024 από ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΛΛΑΣ
Όλα ξεκίνησαν από ένα ενημερωτικό email που λάβαμε πέρσι από τον «Πανελλήνιο Επιστημονικό και Αθλητικό Σύλλογο Εκπαιδευτικών για την Ανάπτυξη του Αγωνίσματος του Προσανατολισμού – Orienteering’’ που μας ενημέρωνε για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα Orienteering που απευθυνόταν σε μαθητές σχολείων. Λόγω πολλών δράσεων είχαμε εξαντλήσει όλες τις εκπαιδευτικές μας εκδρομές, όμως φέτος μεριμνήσαμε και εντάξαμε στον προγραμματισμό μας τη συμμετοχή μας σε εκπαιδευτικούς αγώνες Orienteering που είχαν σκοπό να παρουσιάσουν τη δράση στους μαθητές.
Έτσι, 21 Μαρτίου 2024 βρεθήκαμε στο χώρο του Γυμνασίου Εξαπλατάνου, οι μαθητές-τριες της Α΄τάξης συναντήθηκαν με τον κ. Καραδημητρίου Δημήτρη και τα μέλη του Συλλόγου Orienteering. Μας μοιράστηκαν χάρτες από το χωριό και τη γύρω περιοχή, μας δόθηκαν σύντομες οδηγίες για το πώς θα διαβάσουμε τον χάρτη και πώς θα εντοπίσουμε τις σημαίες. Κάτω από το χάρτη υπήρχε ένα πινακάκι όπου αναγραφόταν το γράμμα της κάθε σημαίας που είχαμε να εντοπίσουμε και έπρεπε να συμπληρώσουμε τον αριθμό της.
Αν και το Orienteering είναι ατομικό άθλημα, σε αυτή την πρώτη μας επαφή συνεργαστήκαμε. Δημιουργήσαμε ομάδες των 2 έως 5 ατόμων και ακολουθούσαμε τις διαδρομές για να εντοπίσει η κάθε ομάδα τις δικές της σημαίες. Φυσικά στο παιχνίδι μπήκαν ατομικά οι συνοδοί! Ο κ. Διευθυντής Δημητρίου Γιώργος, ο κ. Βασίλης Μιμηκόπουλος και η κα. Παυλίδου Κάκια.
Εξασκήσαμε την ικανότητα προσανατολισμού, παρατηρητικότητας, διαχείρισης αστάθμητων παραγόντων και αντοχής! Διασκεδάσαμε, τρέξαμε, συναγωνιστήκαμε, συνεργαστήκαμε και ζήσαμε την περιπέτεια που υπόσχεται το Orienteering.
Στην επιστροφή μας στο σχολείο οι μαθητές-τριες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της δράσης.
Οι μαθητές-τριες τοποθετήθηκαν:
Πόσο διασκεδαστικό σού φάνηκε το Orienteering; Σε μία κλίμακα 1-5 το 56% απάντησε 5, το 28% 4 και το 16% 3.
Τι σας άρεσε στη διαδικασία;
> που βοηθούσα την ομάδα μου
> που το χωριό ήταν άγνωστο οπότε είχε περιπέτεια
> που μας άφησαν ελεύθερους στο χωριό. Επιπλέον η αναζήτηση των σημαιών ήταν υπέροχη, επειδή έπρεπε να πάμε σε χωράφια, σε λίμνες και σε μία γέφυρα. Επιπλέον, μιλήσαμε με τούς ντόπιους κατοίκους για βοήθεια
>Το ότι ήρθα πιο κοντά με την ομάδα μου και πέρασα πολύ ωραία
Τι δεν σου άρεσε;
>είχε πολλή ζέστη
>το ότι δυσκολευόμουν να διαβάσω το χάρτη και να εντοπίσω που βρίσκεται η κάθε σημαία
>το ότι κάποιες σημαίες ήταν στα χωράφια γύρω από το χωριό
>το πολύ περπάτημα
Τι πιστεύεις πως κερδίζεις από το Orienteering;
>μαθαίνει να προσανατολίζεται
>χαρά
>Κερδίζει γνώσεις προσανατολισμού και μαθαίνουμε την αξία που παίρνουμε χωρίς να χρησιμοποιούμε τα κινητά μας
>μαθαίνουμε να διαβάζουμε έναν χάρτη
>διασκέδαση
Θα ήθελες να γίνουν δράσεις Orienteering στο σχολείο στα πλαίσια μαθημάτων;
To 96% των μαθητών-τριών απάντησε ΝΑΙ.
Στο 3ήμερο που ακολούθησε (22,23,24-3-2024) εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε επιμόρφωση πάνω στη σχεδίαση δράσης Orienteering με θέμα «Οργάνωση και Σχεδίαση Δράσης Orienteering σε επίπεδο ενός τμήματος», με σκοπό να πλαισιώσουν μαθήματα όπως τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων , η Γεωγραφία, τα Μαθηματικά κ.α. Η επιμόρφωση έλαβε χώρα στον Εξαπλάτανο και στην Αριδαία από τον Σύλλογο Orienteering.
Κατηγορία Εκδρομές / Επισκέψεις | | | 95 σχόλια
Αλήθειες
Σελιδοδείκτες
Πρόσφατα άρθρα
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Kατηγορίες
- ebooks
- Ανακοινώσεις
- Ανακύκλωση
- Γενικά
- Γονείς και Κηδεμόνες
- Δημιουργία Video
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Δραστηριότητες μαθημάτων
- Εθελοντισμός
- Εκδρομές / Επισκέψεις
- Ενδοσχολικά Πρωταθλήματα
- Ενημερώσεις μαθητών
- Επέτειοι/Εορτασμοί
- Επισκέψεις
- Εφημερίδα
- Μαθητές
- Μετάβαση
- Προγράμματα
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- Συνεντεύξεις
- Συνεργασίες
Ιστορικό
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Μάιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Νοέμβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
Αφήστε μια απάντηση