Το παιχνίδι ρόλων στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Ένα μάθημα από το ΚΠΕ Κλειτορίας- Ακράτας

Πριν την επίσκεψή μας στο ΚΠΕ Κλειτορίας – Ακράτας και τις δημιουργικές δραστηριότητες που κάναμε εκεί, δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε πόσο εφευρετικοί και ικανοί είναι οι μαθητές μας στον αυτοσχεδιασμό. Νομίζαμε πως χρειάζεται συνεχώς να καθοδηγούμε τις ομάδες εργασίας, γιατί, όπως ξέρετε, οι καθηγητές κάτι παραπάνω γνωρίζουν. Ε, λοιπόν όχι. Δε γνωρίζουμε τίποτα και κυρίως δεν έχουμε τη φαντασία και τον αυθορμητισμό να αποδώσουμε ένα πρόβλημα μέσα σε λίγα λεπτά απλά παίζοντας. Ίσως έχουμε πολλές γνώσεις γι αυτό. Συνειδητοποιήσαμε, λοιπόν, πως όταν αφήσαμε τις ομάδες να εργαστούν μόνες τους χωρίς παρεμβάσεις έκαναν θαύματα.Κι ήταν από τις φορές που ομολογήσαμε πως “ναι, η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, όταν στοχεύει στη βιωματική μάθηση, είναι αξεπέραστη”.
Αποφασίσαμε να συνεχίσουμε το παιχνίδι ρόλων, αλλά και τη μάθηση μέσω των αισθήσεων που διδαχτήκαμε στο ΚΠΕ Κλειτορίας-Ακράτας, στις δράσεις που κάνουμε με τους μαθητές της περιβαλλοντικής ομάδας και στην πόλη μας το Λαύριο. Ευελπιστούμε να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές μέσα από αυτό που αυτοί γνωρίζουν καλύτερα : το παιχνίδι. Κι ελπίζουμε από τις συναντήσεις μας να γίνουμε κι εμείς πιο σοφοί. Γιατί τα μάτια των παιδιών βλέπουν καλύτερα και μπορούν να μας βοηθήσουν να φτιάξουμε μια καλύτερη πόλη.
1001597_595899210506271_1546810103_n1978684_595898497173009_1573267365_n

Οι υπεύθυνοι της περιβαλλοντικής ομάδας

Βασίλης Χατζηιωάννου
Ελευθερία Παπαμανώλη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *