ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ 2025
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Bullying and Gamification τα συμμετέχοντα τμήματα της Γ Γυμνασίου σχεδίασαν λογότυπα του έργου. Αρχικά οι μαθητές/μαθήτριες με τη χρήση εργαλείων web2 σχεδίασαν λογότυπα με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και την παιχνιδοποίηση. Στη συνέχεια σε συνεργασία με το Γυμνάσιο και Λ.Τ. Ειρηνούπολης δημιουργήσαμε ένα padlet όπου τα σχολεία ανέβασαν τα λογότυπα για ψηφοφορία. Κάθε συμμετέχον τμήμα σχολείου ψήφισε με ανάταση χεριών τα επικρατέστερα λογότυπα. Στη συνέχεια σε συνεργασία με τα σχολεία της Σμύρνης και με τη χρήση Google Forms όλοι οι μαθητές ψήφισαν το επικρατέστερο λογότυπο.
![]() |
![]() |
Έπειτα σχεδιάστηκε διαδικτυακό ομαδικό παιχνίδι στο οποίο συμμετείχαν 6 τμήματα των 4 σχολείων Ελλάδας και Τουρκίας, Αρχικά χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Teams για να υπάρχει η δυνατότητα να μοιραστεί το παιχνίδι σε όλους στους εκπαιδευτικούς των συνεργαζόμενων σχολείων. Στη συνέχεια 103 μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν με κωδικό πρόσβασης στο Kahoo.it όπου οι ερωτήσεις αφορούσαν στο σχολικό εκφοβισμό και την παιχνιδοποίηση ως μέσο πρόληψης φαινομένων σχολικού εκφοβισμού. Ο ενθουσιασμός υπήρξε μεγάλος και τα αποτελέσματα των ερωτήσεων ιδιαίτερα ικανοποιητικά. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε από την εκπαιδευτικό αγγλικής φιλολογίας κ. Ανθή Χίρτογλου που συμμετέχει στο πρόγραμμα ως συντονίστρια του Γ1 τμήματος. Συμμετείχαν ο κ. Ν. Μπεσλίκας με το Γυμνάσιο Ειρηνούπολης και η κ. Ε.Σεμερτζίδου με το Γ2 Γυμνασίου Κοπανού.
![]() |
![]() |
Επιλογικά αναφέρεται ότι οι μαθητές / μαθήτριες μέσω της Ευρωπαϊκής πλατφόρμας απάντησαν σε ερωτηματολόγιο εξόδου όπου τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι πάνω από το 90% των συμμετεχόντων αναγνωρίζει φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού και γνωρίζει τρόπους αντιμετώπισής τους.