e-Twinning Bullying and Gamification (ID 161937)

ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ 2025

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Bullying and Gamification τα συμμετέχοντα τμήματα της Γ Γυμνασίου  σχεδίασαν λογότυπα του έργου. Αρχικά οι μαθητές/μαθήτριες με τη χρήση  εργαλείων  web2 σχεδίασαν λογότυπα με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και την παιχνιδοποίηση. Στη συνέχεια σε συνεργασία  με το Γυμνάσιο και Λ.Τ. Ειρηνούπολης δημιουργήσαμε ένα padlet όπου τα  σχολεία ανέβασαν τα λογότυπα για ψηφοφορία. Κάθε συμμετέχον τμήμα σχολείου ψήφισε με ανάταση χεριών τα επικρατέστερα λογότυπα. Στη συνέχεια σε συνεργασία με τα σχολεία της Σμύρνης και με τη χρήση Google Forms όλοι οι μαθητές ψήφισαν το επικρατέστερο λογότυπο. 

20250521 110048 20250521 110146

Έπειτα σχεδιάστηκε διαδικτυακό ομαδικό παιχνίδι στο οποίο συμμετείχαν 6 τμήματα των 4 σχολείων Ελλάδας και Τουρκίας, Αρχικά χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Teams για να υπάρχει η δυνατότητα να μοιραστεί το παιχνίδι σε όλους στους εκπαιδευτικούς των συνεργαζόμενων σχολείων. Στη συνέχεια 103 μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν με κωδικό πρόσβασης στο Kahoo.it όπου οι ερωτήσεις αφορούσαν στο  σχολικό εκφοβισμό και την παιχνιδοποίηση ως μέσο πρόληψης φαινομένων σχολικού εκφοβισμού. Ο ενθουσιασμός υπήρξε μεγάλος και τα αποτελέσματα των ερωτήσεων ιδιαίτερα ικανοποιητικά. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε από την εκπαιδευτικό αγγλικής φιλολογίας κ. Ανθή Χίρτογλου που συμμετέχει στο πρόγραμμα ως συντονίστρια του Γ1 τμήματος. Συμμετείχαν ο κ. Ν. Μπεσλίκας με το Γυμνάσιο Ειρηνούπολης και η κ. Ε.Σεμερτζίδου με το Γ2 Γυμνασίου Κοπανού.

20250524 175231 Bullying and Gamification

Επιλογικά αναφέρεται ότι οι μαθητές / μαθήτριες μέσω της Ευρωπαϊκής πλατφόρμας απάντησαν σε ερωτηματολόγιο εξόδου όπου τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι πάνω από το 90% των συμμετεχόντων αναγνωρίζει φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού και γνωρίζει τρόπους αντιμετώπισής τους.