Το Γυμνάσιο Κοπανού με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνει τη σημαντική διάκριση-1o βραβείο Supralaureat στον διεθνή διαγωνισμό «Πολύγλωσσο Kamishibai» 2024-2025, έναν εκπαιδευτικό θεσμό που προάγει την πολυγλωσσία, τη δημιουργική αφήγηση και τη διαπολιτισμική προσέγγιση.
Την διάκριση απέσπασαν οι μαθητές της Α΄ Γαλλικών, οι οποίοι με έμπνευση, φαντασία και ομαδικότητα δημιούργησαν ένα πρωτότυπο έργο αφήγησης αξιοποιώντας 5 διαφορετικές ξένες γλώσσες.
![]() |
![]() |
Ο διαγωνισμός Kamishibai plurilingue (Πολύγλωσσο Kamishibaί είναι μια πρωτοβουλία που προωθεί την πολυγλωσσία, τη δημιουργικότητα, την ενσυναίσθηση και τη διαπολιτισμική κατανόηση μέσα από την τεχνική αφήγησης – μιας ιαπωνικής μορφής αφήγησης με εικόνες και θεατρικότητα.
Οι μαθητές δημιουργούν πρωτότυπες ιστορίες που παρουσιάζονται σε διαφορετικές γλώσσες, με σεβασμό στη γλωσσική ποικιλομορφία, και τις αφηγούνται μέσω kamishibai παραστάσεις
![]() |
![]() |
Διοργανώνεται από το Α.Π.Θ Τμήμα; Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και του γαλλικού επιστημονικού συλλόγου DULALA (d’une langue a l’autre) -Aπό την μια γλώσσα στην άλλη- για την προώθηση της πολυγλωσσίας και της πολιτισμικότητας
Συντονίστριες του έργου ήταν:
- Η εκπαιδευτικός Γαλλικών, και Διευθύντρια του Γυμνασίου Πασχούλα Αικατερίνη, ΠΕ05,
- και η εκπαιδευτικός Πληροφορικής, κα Σιμάρα Μαρία-Ελισάβετ, ΠΕ86
Ο τίτλος του φετινού διαγωνισμού και του έργου των μαθητών μας είναι:
«Fiche-moi la paix», Άσε με ελεύθερο-η να….συνοδευόμενο από εικόνες που φιλοτέχνησαν οι ίδιοι οι μαθητές στο πλαίσιο του μαθήματος. Μέσα από τη συμμετοχή τους, τα παιδιά καλλιέργησαν δεξιότητες συνεργασίας, δημιουργικής γραφής, εικαστικής έκφρασης, γλωσσικής επάρκειας στην αγγλική γαλλική ελληνική, αλβανική και ισπανική γλώσσα καθώς και ψηφιακής δημιουργίας και δημόσιας παρουσίασης. Επιπλέον, ανέπτυξαν ενσυναίσθηση, σεβασμό στη διαφορετικότητα και βαθύτερη επίγνωση των εννοιών της ειρήνης και της συνύπαρξης.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν για τον ενθουσιασμό, τη δημιουργικότητα και την ικανότητά τους να ενώσουν διαφορετικούς πολιτισμούς μέσα από την αφήγησή τους. Συγχαρητήρια και στις εκπαιδευτικούς που συντόνισαν την προσπάθειά των παιδιών. Με το έργο «Fiche-moi la paix»,-Les souvenirs de Sophie- δημιούργησαν μια πραγματική διαπολιτισμική γέφυρα, αξιοποιώντας ελληνικές γαλλικές, αγγλικές, ισπανικές, αλβανικές εκφράσεις και αναφορές από ποικίλα πολιτισμικά πλαίσια.
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!
OI ΜΑΘΗΤΕΣ Α ΤΑΞΗΣ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ | ΚΙΡΚΜΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΜΑΝΩΛΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
ΒΟΥΡΓΙΔΗ ΜΑΡΓΕΤΙΝΑ | ΣΑΡΔΕΛΗ ΑΝΝΑ |
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ | ΣΕΡΙΑΔΟΥ ΑΡΕΤΗ |
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ | ΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΑΤΣΕΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ |
ΓΚΟΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΜΑ ΜΑΡΙΑ | ΤΟΣΚΑ ΙΩΑΝΝΑ |
ΘΩΜΙΔΟΥ ΑΣΗΜΙΝΑ-ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ | ΤΣΑΛΜΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |