Οι Ντετέκτιβ Κλίματος του Γυμνάσιου μας πήραν την Πιστοποίηση!!!
Μάι 21
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Την Τετάρτη 16/5/2024 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη από το Τμήμα Ασφάλειας Κιλκίς με
στόχο να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά για τη βία και την
παραβατικότητα των ανηλίκων.
Τα παιδιά παρακολούθησαν βίντεο , συζήτησαν με τον Αστυνομικό Υποδιευθυντή ,
αποκωδικοποίησαν την έννοια του bulling και καθόρισαν την ανάλογη συμπεριφορά σε
περιστατικά βίας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο φαινόμενο της δημοσιοποίησης βίντεο των
θυμάτων που έχουν στόχο τον δημόσιο εξευτελισμό τους.
Τέλος προβλήθηκε η σημασία των σωστών προτύπων για τους νέους, που συντελούν στην
ενδυνάμωσή τους ώστε να είναι ψυχικά υγιείς και να έχουν τις σωστές βάσεις για να
χαράξουν το μέλλον τους.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΚΕΚΕΛΕΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Μάι 11
ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Την Τετάρτη 24-04-2024 το Γυμνάσιο Καμπάνης υποδέχτηκε τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου Νέας Σάντας. Τους μαθητές συνόδευαν οι δάσκαλοι των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης. Μαθητές και εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στο σχολείο μας, αφού πρώτα έγινε ενημέρωση από την Διευθύντρια κα. Τζήμου Γεωργία σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του Γυμνασίου. Επίσης, παρουσιάστηκε το πρόγραμμα σπουδών και οι όμιλοι δραστηριοτήτων και δόθηκαν απαντήσεις στις ερωτήσεις των μαθητών του Δημοτικού κατά τη διάρκεια της παρουσίασης. Στη συνέχεια οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί τους ξεναγήθηκαν στο εργαστήριο Φυσικής όπου παρακολούθησαν ‘Την εξαγωγή DNA από μπανάνα’ στα πλαίσια του προγράμματος ‘ Εξιχνίαση ενός εγκλήματος’ που πραγματοποιείται από τους μαθητές του τμήματος Β1 με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Θεοδωρίδου Μαρία. Η ξενάγηση ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στο γυμναστήριο του σχολείου το οποίο βρίσκεται στον προαύλιο χώρο. Εκεί τους υποδέχτηκε ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής κος. Θεοδωρίδης Αλέξανδρος. Τους μίλησε για τα οφέλη της γυμναστικής και τους έδωσε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με το μάθημα της Γυμναστικής.
Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού σχολείου Νέας Σάντας για την επίσκεψή τους και ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές/τριες εύκολη και ομαλή μετάβαση τη νέα σχολική χρονιά.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ :ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΠΕ03
Απρ 03
CYBER ALERT Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Την ΠΈΜΠΤΗ 3/4/2024 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση στο σχολείο μας από εκπρόσωπο της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ,για τους κινδύνους του διαδικτίου,τις ηλεκτρονικές απάτες και το cyberbulling
Περισσότερα για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο στο www.cyberkid.gov.gr ή κατεβάζοντας την εφαρμογή Cyberkid.
Μαρ 26
Εορτασμός 25ης Μαρτίου
Με λαμπρότητα γιορτάστηκε στο σχολείο μας η επέτειος της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου.
Οι μαθητές μας με την καθοδήγηση της κ.Κεκελέκη Ευαγγελίας και κ.Μοαβίνη Δημητρίου, ετοίμασαν και παρουσίασαν ένα πρόγραμμα που περιλάμβανε αφηγήσεις, δραματοποίηση, τραγούδια και οργανική μουσική.
Οι εορτασμοί συνεχίστηκαν ανήμερα της 25ης Μαρτίου. Πανηγυρικό λόγο εκφώνησε ο κ. Νικόλαος Σταυρόπουλος στο Ναό του Αγίου Αθανασίου Καμπάνη και ακολούθησε παρέλαση Γυμνασίου -Λυκείου συνοδεία του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Θεοδωρίδη Αλεξάνδρου
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Φιλαρμονική Ν.Σάντας για την προετοιμασία των μαθητών μας
Χρόνια Πολλά
Μαρ 25
Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης
Και φέτος το σχολείο μας συμμετείχε στην πανελλήνια δράση με τίτλο: «Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης» που διοργάνωσαν τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)Το πείραμα πραγματοποιήθηκε την ημέρα της εαρινής ισημερίας, δηλαδή την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 στον προαύλιο χώρο. Όταν ο Ήλιος έφτασε στο μέγιστο ύψος της τροχιάς του, τότε οι σκιές έγιναν ελάχιστες και οι μαθητές μέτρησαν αυτή τη φορά το μήκος της σκιάς. Η μέτρηση αυτή, σε συνδυασμό με την μέτρηση του ύψους του στατήρα που χρησιμοποίησαν οδηγεί στον υπολογισμό του Γεωγραφικού Πλάτους του τόπου μας γιατί την ημέρα της Ισημερίας αυτό ταυτίζεται με τη γωνία που σχηματίζουν οι ακτίνες του Ήλιου με τον στατήρα. Εάν λοιπόν γνωρίζουμε την απόστασή μας από τον Ισημερινό, έχοντας υπολογίσει και το γεωγραφικό μας πλάτος, μπορούμε να βρούμε με μεγάλη ακρίβεια την ακτίνα της Γης. Η ιδέα είναι παλιά αλλά εξαιρετικά ευφυής και οφείλεται στον Ερατοσθένη.
Μαρ 12
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΙΛΚΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΣΚΕΥΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
Η τρίτη τάξη του Γυμνασίου Καμπάνη Κιλκίς πραγματοποίησε στις 11/3/2024 διδακτική επίσκεψη στη βιβλιοθήκη με σκοπό τη συμμετοχή σε δραστηριότητες με θέμα τη Μικρασιατική Καταστροφή, μέσω της Βιβλιοσκευής του Ιδρύματος Λασκαρίδη.
Στόχος των δραστηριοτήτων ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν τα γεγονότα, να ανακαλύψουν δικούς τους τρόπους για να κρατήσουν ζωντανή την ιστορική μνήμη και να δημιουργήσουν μια νέα αφήγηση ενώ παράλληλα ερευνούν τη διαχρονικότητα, τις συνέπειες και τη διασύνδεση των ιστορικών γεγονότων της σύγχρονης εποχής.
Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα για να γνωρίσουν την ιστορία μέσα από τη λογοτεχνία, τη ζωγραφική και το παιχνίδι. Εφαρμόζοντας την ομαδοσυνεργατική μέθοδο, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και προσέγγισαν το ιστορικό γεγονός βιωματικά.
Αρχικά, τα παιδιά επέλεξαν όλα κάποια σχετική ζωγραφιά που τους συγκίνησε και μίλησαν για τα συναισθήματά τους. Μετά παρακολούθησαν μια περιγραφή της Μικρασιατικής Καταστροφής και μετεγκατάστασης με λογοτεχνικές αναφορές. Στη συνέχεια ακολούθησαν αποσπάσματα από σπουδαία λογοτεχνικά βιβλία όπως της Δ. Σωτηρίου και της Φ. Στεφανίδου. Επίσης, παρακολούθησαν βίντεο με μαρτυρίες ανθρώπων συνοδευόμενων από εικόνες. Σε όλη τη διάρκεια των παρουσιάσεων τα παιδιά σε ομάδες κατέγραφαν βασικά σημεία και τα συναισθήματά τους. Ακολούθησε η παρουσίαση εικόνων από τη Σμύρνη με πολύ ωραία μουσική επένδυση.
Στο τέλος τα παιδιά σε ομάδες έπαιξαν ένα ωραίο επιτραπέζιο παιχνίδι που σκοπό είχε να δούνε πόσα άτομα θα κατάφερναν να φτάσουν ζωντανά σε παραθαλάσσια πόλη και να περάσουν στην Ελλάδα. Με τον τρόπο αυτό η μάθηση έγινε ένα συναρπαστικό παιχνίδι διασκέδασης.
Και το πιο σημαντικό ήταν ότι όλες οι ομάδες έφτιαξαν το δικό τους περιοδικό, το φανζίν, όπου έγραψαν και ζωγράφισαν τα βιώματα και τα συναισθήματά τους στην πορεία διαφυγής και μετεγκατάστασης στην Ελλάδα.
Συνοψίζοντας τα παιδιά με τη βιωματική και καλλιτεχνική προσέγγιση της ιστορίας διεύρυναν τους πνευματικούς τους ορίζοντες, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα αυτού του σημαντικού ιστορικού γεγονότος και δημιουργήθηκε ένας δίαυλος επικοινωνίας με τα ιστορικά γεγονότα, όπως καταγράφονται στην ιστοριογραφία, τις μαρτυρίες και τη λογοτεχνία.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΚΕΚΕΛΕΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Πρόσφατα σχόλια